Karta rejestracyjna w Plusie
Post:28 gru 2008, 17:37
Cytat z strony plusa
Pytanie drugie co się stanie jak się nie zgodzę z punktami na karcie?
Pytanie trzecie co mi grozi jak nie wyślę karty?
A więc pytanie pierwsze jest takie wypełnił ktoś to i wysłał?Karta rejestracyjna
Kupując Simplusa, otrzymałeś Kartę Rejestracyjną. Wypełnienie Karty trwa chwilkę, a dzięki niej Simplus będzie mógł przygotować promocje specjalnie dla Ciebie! To się naprawdę opłaca.
* Pobierz Kartę Rejestracyjną dla Użytkownika indywidualnego w formacie zip lub pdf.
* Pobierz Kartę Rejestracyjną dla Firmy w formacie zip lub pdf.
(kliknij prawym klawiszem myszy na linku i wybierz opcję "zapisz jako")
Prześlij Kartę Rejestracyjną na adres podany na kopercie zwrotnej:
Polkomtel S.A.
Biuro Obsługi Klienta Simplus
ul. Postępu 3
02-676 Warszawa
Załączona koperta umożliwia przesłanie Karty Rejestracyjnej na koszt odbiorcy.
Karta Rejestracyjna zawiera podstawowe dane Klienta, numer telefonu i numer seryjny karty Simplus, który składa się z 13 cyfr i jest wydrukowany na karcie. Możesz także po prostu odkleić pasek z numerem seryjnym znajdujący się na kartce z kartą Simplus i przykleić go w odpowiedniej rubryce Karty Rejestracyjnej.
Po wpisaniu wymaganych informacji do Karty Rejestracyjnej sprawdź, czy wszystko się zgadza.
Gdy zwrócisz się z prośbą o pomoc, tylko prawdziwe dane zostaną prawidłowo zidentyfikowane przez konsultantów Biura Obsługi Klienta Simplus.
Pamiętaj
Jeżeli nie przyślesz Karty Rejestracyjnej w ciągu 7 dni od rozpoczęcia korzystania z Simplus, Polkomtel S.A. może zawiesić świadczenie usługi. W razie jakichkolwiek pytań Kontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601 z telefonu komórkowego sieci Plus lub 0-601102555 z każdego telefonu.
Pytanie drugie co się stanie jak się nie zgodzę z punktami na karcie?
Pytanie trzecie co mi grozi jak nie wyślę karty?