Strona 1 z 1

PLAY-a a jednak rozczarowanie

Post:04 gru 2008, 22:47
autor: lulame
Zmieniłam sieć na PLAYa/na kartę.
ze względu na promocje.

I uaktywniłam promocję "MINUTY NA DESER" - okazało się, ze nie przychodzą te minuty choć opłata (niewielka bo 9zł) została pobrana.
Miała być to promocja trwająca pół roku- za którą zapłaciłam.Czyli przez pół roku miałam dostawać 15 min darmowych.

Gdy zadzwoniłam w tej sprawie najpierw:

1.Poinformowano mnie , że "za późno" ją aktywowałam.
Potem po sprawdzeniu (przeze mnie i przez osobę z jaką rozmawiałam przez infolinię) okazało się, ze była aktywowana, że to jednak możliwe,
ale ...
NOWY PROBLEM

2, niby została wyłączona po 5 dniach.
Niby ja wysłałam kod dezaktywujący, którego nawet nie znam i nota bene nie miałabym w tym ŻADNEGO interesu.
Chyba że nie wiem co robię (może miałam urwany film?)
na to wychodzi.
Stwierdzono, ze JA wysłałam kod dezaktywujący po 5 dniach.
Totalna bzdura!

Pani na infolinii tylko podała mi datę dzienną i godzinę w czasie której (sobota rano) zwykle zwlekam się z łóżka. Kto mnie zna wie że to nierealne (jeszcze się łudziłam, ze moze ja w torebce gdzieś sam sie wcisnął numer -ucisk innych damskich akcesoriów;-)) -ale sobota rano-nie ma bata).
I kobieta mi wmawia, że TO JA!
tu się naprawdę wkurzyłam.

Niewiele straciłam- jednak nie lubię "być robiona w konia".

Kwestia braku szacunku dla klienta - bardziej niż w sumie straty finansowej.
Dlatego chciałabym zapytać jak mogę dochodzić swoich praw???

Jakie są realne szanse na zrobienie czegokolwiek w tej sprawie?
(może żeby w przyszłości traktowano z szacunkiem ludzi).
Nie chodzi o kasę, ale o zasadę.
Zaznaczam, ze dostałam informację zwrotną, ze nie "mają zasady" wysyłania zestawień użytych krótkich kodów- czyli nie mam żadnego papierku na to, że rzeczywiście usługa została wyłączona PRZEZE MNIE!!
:evil:




Byłabym wdzięczna za wszelkie sugestie-co do możliwości nawet zapobiegania takim sytuacjom.
Jutro może znowu coś mi zaczną wciskać kit, jak się okaże że za coś zapłacę i znowu będzie to samo.


Może niech to będzie przestroga dla tych którzy się mogą dać omamić promocjami.
heh- czy na to nie mamy wpływu?

Post:05 gru 2008, 02:37
autor: user_delete7
niestety ale nic nie jestes w stanie zrobic ;-( jedynie na nowo aktywowac pakiet tym razem przez konsultanta sprubowac mozesz

Post:05 gru 2008, 07:59
autor: marcinb
I po 5 dniach znowu sam się wyłączy. :lol:

Post:05 gru 2008, 08:18
autor: Ryszard Lubicz
Własnie przez takie ekscesy obawiam się przejscia do Play...

Post:05 gru 2008, 11:52
autor: Marens
Takie akcje są we wszystkich sieciach, więc nie przesadzajmy.
Wszystko zależy od tego, czy mamy szczęście czy nie.

Post:05 gru 2008, 12:06
autor: vinc
Marens pisze:Takie akcje są we wszystkich sieciach, więc nie przesadzajmy.
Wszystko zależy od tego, czy mamy szczęście czy nie.
Pewnie, że tak, ale w niektórych sieciach trzeba mieć większe szczęście ;)

Post:05 gru 2008, 12:13
autor: Claudec
Ryszard Lubicz, ja bez problemu aktywowałem pakiet i wszystko gra jak trzeba.
To ze raz zdarzy się jakiś problem nie znaczy ze wszyscy je maja.
W innych sieciach tez zdarzają się tego typu wpadki, nie ma idealnego operatora.

Zrób tak jak ja, na okres przejściowy używaj dwóch telefonów.
Nie ma sensu informować 200 osób o tym ze mam nowy numer a po tygodniu
wracać na stare śmieci.

lulame, a tobie radze wydzwonić kasę która masz na koncie i kupić nowy starter
lub powalczyć o przywrócenie pakietu który Ci bezprawnie wyłączyli.
Zapytaj ich o kod dezaktywujący gdzie o nim piszą, przecież jak nigdzie nie był publikowany to też nikt nie ma go prawa znać.

Post:05 gru 2008, 15:25
autor: microcom
ehhh ja mam pakiety i jakoś mi nic się "samo" nie wyłącza, a jeżeli chcesz sprawdzić użycie kodów USSD to zarejestruj się na stronie tam możesz wszystko sprawdzić.

Post:05 gru 2008, 18:05
autor: tomko111
lulame, złóż oficjalną reklamację na [email protected], jeżeli to nie pomoże wyślij e-maila na [email protected], a jak to nie pomoże to pozostaje UKE. :wink:

dziękuję za odpowiedzi;-)

Post:05 gru 2008, 19:20
autor: lulame
:D
tak naprawdę to już sam fakt, że ktoś podziela moje zdanie
i przynajmniej MOŻE operatorzy dzieki temu, że ktoś o tym słyszy
a nie zrobią komuś koło nosa i to przechodzi, jak wiele spraw nie tylko w tejże sieci
ale w ogóle - fakt, ze ludzie o tym wiedzą i to moze wpłynąć na decyzję przyszłych klientów
to MOżE ZMIENIą PODEJśCIE!
(myślenie życzeniowe troche ale jednak trzeba mieć nadzieję).


MAM NADZIEJę, ZE COś SIę ZMIENI,
żE NIE BęDą ROBIC LUDZI W JAJO
JAK MY BęDZIEMY O TYM ROZMAWIAć.


dziękuję pięknie za odpowiedzi.

w sumie to pierwszy taki numer- a mam telefon z 4 mies.

Więc póki co odpuszczam (moje zdrowie, nerwy ważniejsze)

Ale dziekuję Wam serdecznie za wsparcie;-)


Buziaki :smt006

Dodano: 2008-12-05, 19:27
wiesz-nie mogę go aktywować znowu...
bo to jednorazowa możliwość aktywacji;-)

jak widać przepadła.
trudno.

dla ciekawostki
byłam w punkcie obsługi i próbowałam coś sama załatwić ( w innej sprawie-mms)
Nic nie zdziałałam.
(Zrób sobie sama- my tym się nie zajmujemy)

Wpadł tam kumpel ( z moim telefonem) który ma gadane
i fakt-uroczy uśmiech, gadane (a tam babki były)
i załatwił;-)

Może muszę popracować nad bajerem;-)


POZDRAWIAM

;-)

Post:05 gru 2008, 23:14
autor: Marens
Wiesz, jak posiadaczy iPlusa denerwuje to, że nowy klient ma lepiej niż stały.
Zakładamy, że płacisz 110zł i masz 4GB limitu a nowy użytkownik ma 2x wiecej..

Bardziej wkurza to niż głupie 15min w Play na deser.
Nie mówie o sobie, bo pozbyłem się iPlusa. Tylko wszyscy operatorzy stosują takie i inne zagrywki. Widzimy to i niech wiedza, ze nie warto dzialac wg. zasady jeden klient w ta jeden w tamta

Post:16 gru 2008, 19:32
autor: greggis
Marens pisze:Zakładamy, że płacisz 110zł i masz 4GB limitu a nowy użytkownik ma 2x wiecej..
Co w tym dziwnego? Nowe promocje zawsze inne od tych starszych na podstawie których ktos inny podpisał umowe. Życie...
Co do Play to sprzedaz usług po kosztach musi się na czymś odbić...choćby na obsłudze klienta. Wieksze sieci maja przynajmniej alibi że ich systemy obsługują kilkadziesiąt milionów SIM 24/h.