przykład "świetnej" obsługi w orange bok on-line
Post:08 lis 2008, 20:40
ponizej umieszczam cala korespondencje, chronologicznie, jak krazyla pomiedzy mna i bok'iem, lacznie z moja ostatnia odpowiedzia, na ktora nie uzyskalem jeszcze odpowiedzi, ale jak tylko ja otrzymam to umieszcze ja tutaj. zwroccie uwage jak uwaznie czytaja poprzednie wpisy (a prosza by umieszczac calosc korespondencji) i na poziom merytoryczny ich odpowiedzi... taka ciekawostka...
p.s.
nie wytrzymalem i uzylem jendego slowa nieparlamentarnego, za co tych, ktorzy czuja sie urazeni, przepraszam...
oto i ona:
nie no teraz to juz przegieliscie! mam podac numer telefonu? przeciez on
jest podany w tej korespondencji!!! ze niby co? zglosilem problem nie podajac
numeru telefonu jakiego on dotyczy? radze dokladniej poczytac calosc.
nr pesel i nazwisko? przeciez to prepaid (o tym tez mowa w korespondencji, a
nie wiecie czy to post czy pre paid!), wiec nie macie pojecia kim jestem i
te dane nic wam nie pomoga! moze mam wam jeszcze podac numer buta, fiuta i
ulubione danie?
czekam az ktos kompetentny zajmie sie wyjasnieniem tej sprawy, bo na razie
wszystkie odpowiedzi to jakas farsa... az nie moge sie doczekac co przyslecie
w kolejnej odpowiedzi...
---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: [email protected]
Do: [email protected]
Data: 8 listopada 2008 16:23
Temat: RE: Re: RE: orange on-line
> Witam,
>
> Dziękuję za przesłaną korespondencję
> Proszę o podanie numeru telefonu, imienia i nazwiska oraz kodu
abonenckiego (ew. PESEL) lub kodu PUK w przypadku posiadania numeru w ofercie "na
kartę".
> Uzyskane informacje pozwolą nam na analizę zgłoszenia i udzielenie
odpowiedzi za pomocą poczty elektronicznej. Informacje te pozwola nam na
weryfikację problemu oraz jego usunięcie.
> Proszę o przesłanie tych danych w formie odpowiedzi z zachowaniem
> dotychczasowej korespondencji.
>
> Pozdrawiam,
> Jarosław Lxxxxxxxxx
> Konsultant w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego
> PTK Centertel Sp. z o. o.
> tel.: *100, 510 100 100
>
> „Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z o.o.” z siedzibą w
Warszawie, adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w
Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy – Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakładowym
2.690.501.964,00 PLN, (NIP 527-020-68-72)
>
>
> ----- Oryginalna wiadomość -----
>
> [email protected]
> 31-10-2008 17:13:16
> heh, pani Lidio... smieszni jestescie? odpowiadacie dopiero teraz na
mojego maila z okolicy, bo juz nawet nie pamietam kiedy go wyslalem, 18.10.2008?
to prawie 2 tygodnie temu (ta data, ze niby zgloszono 29-10-2008 to niezla
sciema!) i w dodatku nie potraficie mi odpowiedziec tylko potrzebujecie
dalszych wyjasnien z mojej strony? to ja sie pytam co jest grane, ze nie dziala u
was nic jak nalezy. wy sie mnie nie pytajcie z jakiego planu na jaki itp,
macie super system, jestescie podobno najlepsi na rynku, oferujecie najwyzsza
jakosc itd, to chociaz wyciagnijcie sobie sami potrzebne informacje i mi
odpowiedzcie. to ja mam wam slac kolejnego maila, na ktorego mi odpowiecie znowu za
ok 2 tyg., czyli moze, choc nie koniecznie, uzyskam odpowiedz mnie
satysfakcjonujaca po miesiacu od zapytania? ta wasza obsluga klienta to jakas
porazka...
>
> p.s.
>
> samo zmienilo sie w orange on-line na akulny plan taryfowy... po 3 dniach,
w plusie przez 7 lat nigdy sie z czyms takim nie spotkalem....
>
>
> ---- Wiadomość Oryginalna ----
> Od: [email protected]
> Do: [email protected]
> Data: 31 października 2008 9:39
> Temat: RE: orange on-line
>
> > Witam
> >
> > Dziękuję za przesłaną korespondencję.
> >
> > W celu dokładnej weryfikacji informacji na koncie proszę o podanie
szczegółów: na jaki plan taryfowy dokonywał Pan zmiany i kiedy to miało
miejsce, oraz jaki plan taryfowy widnieje na orange on line, a o jakim jest Pan
informowany pod *500.
> >
> > Proszę o odpowiedź z zachowaniem dotychczasowej korespondencji.
> > Otrzymane informacje pozwolą mi na analizę i udzielenie odpowiedzi za
pomocą poczty elektronicznej.
> >
> > Pozdrawiam
> > Lidia Gxxxx
> > Starszy Doradca w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego
> > PTK Centertel Sp. z o.o.
> > Tel.*100, 510100100
> >
> >
> >
> >
--------------------------------------------------------------------------------
> >
> > „Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z o.o.” z siedzibą
w Warszawie, adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w
Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy – Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakładowym
2.690.501.964,00 PLN, (NIP 527-020-68-72)
> >
> >
> > ----- Oryginalna wiadomość -----
> >
> > [email protected]
> > 29-10-2008 11:04:23
> > ZGŁOSZENIE Z ECARE
> > ---------------------------------------
> >
> > Adres e-mail nadawcy: [email protected]
> > Numer MSISDN: 500xxxxxx
> > Numer konta:
> > Rynek: mass
> >
> > ---------------------------------------
> >
> > Typ zgłoszenia: pytanie
> >
> > Tytuł zgłoszenia: orange on-line
> > Treść zgłoszenia: witam
> > zmienilem za pomoca orange on-line plan taryfowy (prepaid). dostalem
sms'a potwierdzajacego zmiane planu, jak dzwonie na *500 tez mnie witaja w tym
nowym planie taryfowym, a jak wchodze ponownie na orange on-line to mi
pokazuje, ze mam niby ten stary plan taryfowy. czemu u was wszystko tak kuleje?
kiedy, jesli w ogole, to sie tam zmieni? ile mam czekac?
> >
> > ---------------------------------------
> >
> > Zgody:
> >
> > [wyrażono zgodę] "Wyrażam zgodę na kierowanie przez PTK Centertel
sp. z o.o. oraz inne podmioty z grupy Telekomunikacji Polskiej informacji
handlowej, obejmującej towary lub usługi PTK Centertel sp. z o.o. lub innych
podmiotów z Grupy Telekomunikacji Polskiej, za pomocą środków komunikacji
elektronicznej, w szczególności pocztą elektroniczną czy poprzez SMS.
Grupa Telekomunikacji Polskiej oznacza Telekomunikację Polską SA oraz spółki
od niej zależne lub powiązane kapitałowo."
> >
> > [nie wyrażono zgody] "Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych w celach marketingowych przez PTK Centertel sp. z o.o. ul.
Skierniewicka 10a; 01-230 Warszawa. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy o ochronie
danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Każdej osobie przysługuje
prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia. Zebrane dane osobowe
będą przechowywane w bazie danych, której administratorem jest spółka pod
firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. z siedzibą w
Warszawie, adres: 01-230 Warszawa, ul. Skierniewicka 10a (dalej: PTK Centertel Sp. z
o.o.). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. PTK Centertel Sp. z o.o.
gwarantuje, że podane dane zostaną zachowane w poufności oraz będą
wykorzystywane i przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. PTK
Centertel Sp. z o.o. gwarantuje również prawo dostępu do swoich danych
osobowych, prostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich
przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne,
nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do
realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Zgoda na przetwarzanie danych
osobowych w powyżej wskazanym zakresie może być w każdym czasie
odwołana. "
> >
> > ---------------------------------------
p.s.
nie wytrzymalem i uzylem jendego slowa nieparlamentarnego, za co tych, ktorzy czuja sie urazeni, przepraszam...
oto i ona:
nie no teraz to juz przegieliscie! mam podac numer telefonu? przeciez on
jest podany w tej korespondencji!!! ze niby co? zglosilem problem nie podajac
numeru telefonu jakiego on dotyczy? radze dokladniej poczytac calosc.
nr pesel i nazwisko? przeciez to prepaid (o tym tez mowa w korespondencji, a
nie wiecie czy to post czy pre paid!), wiec nie macie pojecia kim jestem i
te dane nic wam nie pomoga! moze mam wam jeszcze podac numer buta, fiuta i
ulubione danie?
czekam az ktos kompetentny zajmie sie wyjasnieniem tej sprawy, bo na razie
wszystkie odpowiedzi to jakas farsa... az nie moge sie doczekac co przyslecie
w kolejnej odpowiedzi...
---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: [email protected]
Do: [email protected]
Data: 8 listopada 2008 16:23
Temat: RE: Re: RE: orange on-line
> Witam,
>
> Dziękuję za przesłaną korespondencję
> Proszę o podanie numeru telefonu, imienia i nazwiska oraz kodu
abonenckiego (ew. PESEL) lub kodu PUK w przypadku posiadania numeru w ofercie "na
kartę".
> Uzyskane informacje pozwolą nam na analizę zgłoszenia i udzielenie
odpowiedzi za pomocą poczty elektronicznej. Informacje te pozwola nam na
weryfikację problemu oraz jego usunięcie.
> Proszę o przesłanie tych danych w formie odpowiedzi z zachowaniem
> dotychczasowej korespondencji.
>
> Pozdrawiam,
> Jarosław Lxxxxxxxxx
> Konsultant w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego
> PTK Centertel Sp. z o. o.
> tel.: *100, 510 100 100
>
> „Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z o.o.” z siedzibą w
Warszawie, adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w
Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy – Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakładowym
2.690.501.964,00 PLN, (NIP 527-020-68-72)
>
>
> ----- Oryginalna wiadomość -----
>
> [email protected]
> 31-10-2008 17:13:16
> heh, pani Lidio... smieszni jestescie? odpowiadacie dopiero teraz na
mojego maila z okolicy, bo juz nawet nie pamietam kiedy go wyslalem, 18.10.2008?
to prawie 2 tygodnie temu (ta data, ze niby zgloszono 29-10-2008 to niezla
sciema!) i w dodatku nie potraficie mi odpowiedziec tylko potrzebujecie
dalszych wyjasnien z mojej strony? to ja sie pytam co jest grane, ze nie dziala u
was nic jak nalezy. wy sie mnie nie pytajcie z jakiego planu na jaki itp,
macie super system, jestescie podobno najlepsi na rynku, oferujecie najwyzsza
jakosc itd, to chociaz wyciagnijcie sobie sami potrzebne informacje i mi
odpowiedzcie. to ja mam wam slac kolejnego maila, na ktorego mi odpowiecie znowu za
ok 2 tyg., czyli moze, choc nie koniecznie, uzyskam odpowiedz mnie
satysfakcjonujaca po miesiacu od zapytania? ta wasza obsluga klienta to jakas
porazka...
>
> p.s.
>
> samo zmienilo sie w orange on-line na akulny plan taryfowy... po 3 dniach,
w plusie przez 7 lat nigdy sie z czyms takim nie spotkalem....
>
>
> ---- Wiadomość Oryginalna ----
> Od: [email protected]
> Do: [email protected]
> Data: 31 października 2008 9:39
> Temat: RE: orange on-line
>
> > Witam
> >
> > Dziękuję za przesłaną korespondencję.
> >
> > W celu dokładnej weryfikacji informacji na koncie proszę o podanie
szczegółów: na jaki plan taryfowy dokonywał Pan zmiany i kiedy to miało
miejsce, oraz jaki plan taryfowy widnieje na orange on line, a o jakim jest Pan
informowany pod *500.
> >
> > Proszę o odpowiedź z zachowaniem dotychczasowej korespondencji.
> > Otrzymane informacje pozwolą mi na analizę i udzielenie odpowiedzi za
pomocą poczty elektronicznej.
> >
> > Pozdrawiam
> > Lidia Gxxxx
> > Starszy Doradca w Departamencie Obsługi Klienta Indywidualnego
> > PTK Centertel Sp. z o.o.
> > Tel.*100, 510100100
> >
> >
> >
> >
--------------------------------------------------------------------------------
> >
> > „Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z o.o.” z siedzibą
w Warszawie, adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w
Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy – Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakładowym
2.690.501.964,00 PLN, (NIP 527-020-68-72)
> >
> >
> > ----- Oryginalna wiadomość -----
> >
> > [email protected]
> > 29-10-2008 11:04:23
> > ZGŁOSZENIE Z ECARE
> > ---------------------------------------
> >
> > Adres e-mail nadawcy: [email protected]
> > Numer MSISDN: 500xxxxxx
> > Numer konta:
> > Rynek: mass
> >
> > ---------------------------------------
> >
> > Typ zgłoszenia: pytanie
> >
> > Tytuł zgłoszenia: orange on-line
> > Treść zgłoszenia: witam
> > zmienilem za pomoca orange on-line plan taryfowy (prepaid). dostalem
sms'a potwierdzajacego zmiane planu, jak dzwonie na *500 tez mnie witaja w tym
nowym planie taryfowym, a jak wchodze ponownie na orange on-line to mi
pokazuje, ze mam niby ten stary plan taryfowy. czemu u was wszystko tak kuleje?
kiedy, jesli w ogole, to sie tam zmieni? ile mam czekac?
> >
> > ---------------------------------------
> >
> > Zgody:
> >
> > [wyrażono zgodę] "Wyrażam zgodę na kierowanie przez PTK Centertel
sp. z o.o. oraz inne podmioty z grupy Telekomunikacji Polskiej informacji
handlowej, obejmującej towary lub usługi PTK Centertel sp. z o.o. lub innych
podmiotów z Grupy Telekomunikacji Polskiej, za pomocą środków komunikacji
elektronicznej, w szczególności pocztą elektroniczną czy poprzez SMS.
Grupa Telekomunikacji Polskiej oznacza Telekomunikację Polską SA oraz spółki
od niej zależne lub powiązane kapitałowo."
> >
> > [nie wyrażono zgody] "Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych
osobowych w celach marketingowych przez PTK Centertel sp. z o.o. ul.
Skierniewicka 10a; 01-230 Warszawa. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy o ochronie
danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Każdej osobie przysługuje
prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia. Zebrane dane osobowe
będą przechowywane w bazie danych, której administratorem jest spółka pod
firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. z siedzibą w
Warszawie, adres: 01-230 Warszawa, ul. Skierniewicka 10a (dalej: PTK Centertel Sp. z
o.o.). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. PTK Centertel Sp. z o.o.
gwarantuje, że podane dane zostaną zachowane w poufności oraz będą
wykorzystywane i przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. PTK
Centertel Sp. z o.o. gwarantuje również prawo dostępu do swoich danych
osobowych, prostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich
przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne,
nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do
realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Zgoda na przetwarzanie danych
osobowych w powyżej wskazanym zakresie może być w każdym czasie
odwołana. "
> >
> > ---------------------------------------