Strona 1 z 2
Przenośność numeru
Post:12 gru 2005, 10:29
autor: ziomel
witam...mam pytanie...w plusie dolaczaja teraz do abonamentu kartke ze jak nie zgadzam sie z nowym regulaminem to moge zrezygnowac z umowy bez placenia kary...czy jesli zdecydowalbym sie zrezygnowac to moglbym przejsc do innej sieci??
Post:12 gru 2005, 15:04
autor: Dragon
no zrywasz umowe czyli nie masz juz zadnych zobowiazan wobec Plusa (a tak na marginesie to powiedz dokladniej o co chodzi bo ja bym sobie chetnie zrezygnowal bez placenia kary

)
Post:12 gru 2005, 15:26
autor: pumba
czyli jest powtórka z rozrywki to co miało miejsce 2 lata temu w idei tzn. też wtedy zmienili regulamin i kto miał umowe podpisaną na starym regulaminie mógł nie przyjąć nowego i z tego powodu zrywał umowę bez ponoszenia kosztów wtedy bylo tak że ludzie którzy wiedzili że będzie zmiana regulaminu w idei to nakupili aktywacji z telefonami po promocyjnych cenach a po wejściu nowego regulaminu zrywałi umowę bo w umowie nic nie było mowy o zmianie regulaminu i po miesiącu już nie musieli płacić abonamentu a telefony im zostały za które zapłacili marne grosze i mogli je sprzedać po pare setek a nie którzy brali po kilka telefonów na raz a co najgorsze w tym że ja o tym nie wiedziałem i się tylko wkurzałem

ale o tym wiedzili tylko nieliczni pracownicy idei którzy kazali znajomym brać te telefony bo na siebie niemogli
[ Dodano: 2005-12-12 15:30 ]
PS. kiedy wchodzi w życie ten nowy regulamin? bo może jest jeszcze szansa kupić jakiś telefonik a później zerwać umowę i zostać z telefonikiem

Post:12 gru 2005, 15:34
autor: ziomel
1 stycznia 2006....czyli jesli teraz wziasc umowe to myslicie ze bedzie mozna zerwac ja po miesiacu??...czy jednak sie ubezpieczyli i dadza juz nowy do podpisu??
Post:12 gru 2005, 16:07
autor: D@rio
A ja bym sie nie zdziwil jakby Wam wszystkim nagle zaczeli przysylac kary umowne;) .... (juz nie raz tak bylo

)
Post:12 gru 2005, 16:14
autor: Rokko
No to jak w końcu jest, można zerwać?chętnie bym to zrobił:)
Post:12 gru 2005, 16:15
autor: Dragon
no to milo, czyli jesli mam umowe podpisana w sierpniu 2004r to bede ja mogl bez problemu zerwac ?
A tak na marginesie to do jakiego abonamentu dolaczaja ta kartke, chodzi ci o rachunek ?
Post:12 gru 2005, 16:19
autor: D@rio
Zerwać zawsze można. Ale i tak samo ponieść konsekwencje. Nie bądź później zdzwiony jak nagle przyjdzie Ci do zapłaty 1000zł. za "naruszenie warunków promocji"
A jeśli chodzi o regulamin to powinien byc on dołączony wraz z rachunkiem
P.S
Dragon: obawiam się że tak bez żadnych konsekwencji jej tak zerwać nie będziesz mógł

Post:12 gru 2005, 16:26
autor: ziomel
z tej karteczki wynika ze nie beda sir roscic o roszczenia wiec moze:P...i tak sie zastanawiam nad przejsciem do orangutana ze wzgledu na darmowe wieczory...a co byscie poradzili??...teraz w plusie bule 80 zeta sam abonament(nowyplus55) i mam 5h wieczorami i w weekand`y...
Post:12 gru 2005, 16:36
autor: D@rio
ziomel pisze:z tej karteczki wynika ze nie beda sir roscic o roszczenia wiec moze:P...i tak sie zastanawiam nad przejsciem do orangutana ze wzgledu na darmowe wieczory...a co byscie poradzili??...teraz w plusie bule 80 zeta sam abonament(nowyplus55) i mam 5h wieczorami i w weekand`y...
No to zrezygnuj, zobaczysz jak sie zdziwisz

...owszem, tam pisze ze "mozna zrezygnowac bez zadnych konsekwencji"

ale mimo wszystko podpisales oddzielna umowe i to jej zastosowaniem beda sie kierowac

bo owszem, mozna zrezygnowac bez zadnych konsekwencji...jesli nie masz podpisanych z Polkomtel S.A. innych, odrebnych umow

Powodzenia!

Post:12 gru 2005, 17:11
autor: pumba
ja jeszcze przytocze jak to już nie raz było jak TPSA zmieniała regulamin i jak bez żadnych kar zrywało się umowy na neostradę bo przecież umowa jest ściśle powiązana z regulaminem i cennikiem więc jeśli następuje zmiana regulaminu lub cennika na niekorzyść klienta to można zerwać umowę co do cennika to ma to zastosowanie jeśli ceny idą w górę a przy regulaminie to jest większe pole manewru bo przecież może nam się niepodobać to że kropke zmienili na średnik

Post:12 gru 2005, 17:17
autor: D@rio
pumba pisze:ja jeszcze przytocze jak to już nie raz było jak TPSA zmieniała regulamin i jak bez żadnych kar zrywało się umowy na neostradę bo przecież umowa jest ściśle powiązana z regulaminem i cennikiem więc jeśli następuje zmiana regulaminu lub cennika na niekorzyść klienta to można zerwać umowę co do cennika to ma to zastosowanie jeśli ceny idą w górę a przy regulaminie to jest większe pole manewru bo przecież może nam się niepodobać to że kropke zmienili na średnik

Jak to bez zadnych kar sie zrywalo? Skad kolega ma takie informacje?

a UOKiK czym sie teraz zajmuje?

...Przeciez TP S.A. kazala placic ludziom kary za wczesniejsze zerwanie umowy niz to bylo przewidziane w tej ze umowie!!

w dodatku sprawa dot. tego czy TP miala prawo do pobierania tych kar....
P.S
Kazda usluga ma swoj oddzielny regulamin i cennik swiadczenia w przypadku TP S.A.

A co do cennika w TP S.A. ...to kazda zmiana cen musi byc uzgadniana z URTiP

Post:12 gru 2005, 19:59
autor: Dragon
jak juz dostane ta informacje to zadzwonie na BOK i dowiem sie co i jak z tym regulaminem, ziomel a gdybys zrywal ta umowe to powiedz co i jak
Post:13 gru 2005, 09:30
autor: Rokko
Zadzwoniłem do BOKu i oczywiście Dziewcze powiedziało, że wszystko ok, tylko jest jedno ale, czyli umowa, w której zastrzeglismy, że jak rozwiążemy umowę do bulimy kase za karę. Trzeba by sie jednak zastanoiwc, jak to sie ma do zmiany warunków świadczenia usługi. czy oni mogą od nas wymagać abyśmy nadal korzystali z ich usług w sytaucji kiedy świadczą je na innych zasadach niż w momencie kiedy podpisaliśmy umowę. Jak będe miał chwilę czasu to sprawdze to w przepisach. wydaje mi sie, że oni tak do końca nie mogą od nas wymagać kasy jak nie chcemy jednak podlegać pod ich nowy regulamin. jak ktoś będzie miał jakieś nowe info niech da znać:)
Post:13 gru 2005, 17:08
autor: D@rio
Rokko pisze:Zadzwoniłem do BOKu i oczywiście Dziewcze powiedziało, że wszystko ok, tylko jest jedno ale, czyli umowa, w której zastrzeglismy, że jak rozwiążemy umowę do bulimy kase za karę. Trzeba by sie jednak zastanoiwc, jak to sie ma do zmiany warunków świadczenia usługi. czy oni mogą od nas wymagać abyśmy nadal korzystali z ich usług w sytaucji kiedy świadczą je na innych zasadach niż w momencie kiedy podpisaliśmy umowę. Jak będe miał chwilę czasu to sprawdze to w przepisach. wydaje mi sie, że oni tak do końca nie mogą od nas wymagać kasy jak nie chcemy jednak podlegać pod ich nowy regulamin. jak ktoś będzie miał jakieś nowe info niech da znać:)
no i dobrze Ci sie wydaje

bo sam sie juz interesowalem tematem

ale jak zwykle prawo swoje, a tak duza firma swoje

....nawet nie wiesz jak wiele spraw z poprzedniej zmiany regulaminu jeszcze lezy nierozwiazanych u miejskich rzecznikow praw konsumenta konsumenta

...
Post:14 gru 2005, 15:08
autor: Rokko
tak jak mówisz. oni sa duzi a my mali. wiec generalnie maja nas w d.....

Post:14 gru 2005, 19:55
autor: D@rio
Rokko pisze:tak jak mówisz. oni sa duzi a my mali. wiec generalnie maja nas w d.....

Ja to wytłumacze inaczej

ktoś już tak powiedział, ale to sie dobrze odnosi do tego problemu

cytuje: ..."wy macie rację, ale my mamy karabiny"

Post:15 gru 2005, 20:38
autor: grobelas
Mam troszke inne pytanie dotyczące poruszanego tu tematu dotyczącego PRZENOśNOśCI NUMERU. Jak ta usługa ma się do darmowych rozmów w sieci z jakich obecnie korzystam w siecie ORANGE. Czy jeżeli mój znajomy z ORANGE przeniesie się do sieci PLUS GSM (oczywiście z tym samym nr.) i mnie o tym nie poinformuje, to będę nadal z nim rozmawiał za darmo, czy będę za tą rozmowę płacił jak za połączenie z inną siecią?
Post:15 gru 2005, 20:41
autor: D@rio
grobelas pisze:Mam troszke inne pytanie dotyczące poruszanego tu tematu dotyczącego PRZENOśNOśCI NUMERU. Jak ta usługa ma się do darmowych rozmów w sieci z jakich obecnie korzystam w siecie ORANGE. Czy jeżeli mój znajomy z ORANGE przeniesie się do sieci PLUS GSM (oczywiście z tym samym nr.) i mnie o tym nie poinformuje, to będę nadal z nim rozmawiał za darmo, czy będę za tą rozmowę płacił jak za połączenie z inną siecią?
Nie no, tutaj będziesz już płacił jak za połączenie z inna siecią o czym pozostaniesz odpowiednio poinformowany iż numer został "przeniesiony"...
Post:15 gru 2005, 23:46
autor: grobelas
W odpowiedni sposób, to znaczy w jaki? Czy wogóle oni będą w stanie abonenta poinformować o tym, że osoba do której dzwonię jest już w innej sieci? Tutaj nie chodzi o usługę "jeden darmowy nr", tutaj chodzi o usługę "darmowe wieczory i weekendy"- dzięki której z całą siecią rozmawiam za darmo jak i wysyłam sms-y i mms-y także bez opłat. Bardzo jestem ciekaw jak to będzie rozwiązane.