Strona 1 z 1

Problem z Era GSM

Post:03 wrz 2008, 13:16
autor: DJT88
Moze juz ktos z was mial taki problem. Podpisalem 1 czerwca umowe na drugi telefon na abonament. Przy podpisywaniu umowy zostalem zapytany o to czy chce fakture zbiorcza czy maja przychodzic osobno. Wybralem tę druga opcje, lecz juz w pierwszym okresie rozliczeniowym dostalem zbiorcza, wiec zadzwonilem do BOA i sie pytam czemu nie przyszly osobno, udzielono mi informacji , ze przepraszamy juz zaraz wszystko zmienimy i bedzie dobrze. Nadszedl kolejny okres rozliczeniowy i obliczyli mi na dwoch fakturach rozdzielenie , gdzies okolo 50 zl jak jak nie wiecej,jakies wyrownania. wlaczyli mi usluge tanie weekendy,ktorej nie zamawialem , zabrali darmowe minuty i obliczono mnie za to co wydalem w tych darmowych i przeliczono mi normalnie.

mam wiec pytanie?

Czy jezeli przy podpisywaniu tej umowy na drugi telefon ,jezeli zyczylem sobie osobno to musze placic za to rozdzielenie? Jak ją podpisywalem to powiedziano mi ze chwilke trzeba poczekac bo jakas awaria jest.

Obchodzilem juz wszystkie punkty Ery w moim miescie. I od nikogo nic sie nie moge dowiedziec, ze takie procedury sa.

Post:03 wrz 2008, 14:23
autor: klak
Myslę że Ciebie wiąże ta umowa co podpisałeś i której kopie masz w domu nic więcej włączyć/ wyłączyć Ci nie mogą. Zadzwoń do BOA i przedstaw jeszcze raz całą sytuację, jeśli tam nic nie zdziałasz pozostaje UOKiK :|

Post:03 wrz 2008, 14:28
autor: przemek910
czemu wy wszystko sprowadzacie do UOKiK...

zamiast wybrac najprostsza i najbardziej skuteczna forme jaka jest REKLAMACJA.

Zloz reklamację na błędnie naliczoną fakturę

Post:03 wrz 2008, 15:16
autor: klak
przemek910 pisze:czemu wy wszystko sprowadzacie do UOKiK...

zamiast wybrac najprostsza i najbardziej skuteczna forme jaka jest REKLAMACJA.
Przeczytaj dokładnie co napisałem:
Zadzwoń do BOA i przedstaw jeszcze raz całą sytuację,
A UOKiK to ostateczność ale ktoś musi rozstrzygać takie sprawy :/

Post:03 wrz 2008, 15:27
autor: przemek910
klak pisze:Przeczytaj dokładnie co napisałem: Cytat:
Zadzwoń do BOA i przedstaw jeszcze raz całą sytuację,


A UOKiK to ostateczność ale ktoś musi rozstrzygać takie sprawy :/
BiuroObsługi Abonenta sieci Era nie jest działem reklamacji.

Post:03 wrz 2008, 16:05
autor: DJT88
Do BOA dzwoniłem i mowili, ze wszystko u nich jest w porzadku i ze jestem w bledzie. A jestem pewny ze nie jestem. Powiedzieli ze najpierw mam zaplacic wszystko a pozniej oni postaraja sie zalatwic. Do miesiaca maja czas na rozpatrzenie reklamacji a pozniej jak sie okaze ze "oczywiscie" ja bylem w bledzie to odsetki mi dolicza.

No trudno. Pozostaje walczyc o sprawiedliwosc w UOK'u. 8)

Post:03 wrz 2008, 16:05
autor: Tomeczeq
BiuroObsługi Abonenta sieci Era nie jest działem reklamacji.
Ale można zadzwonic i przełącza do właściwego działu

Post:03 wrz 2008, 17:23
autor: yo!
to standardowa procedura, że najpierw trzeba zapłacić

choć to nie w porządku, ale tak jest

Post:04 wrz 2008, 08:48
autor: yagi
Zloz pisemna reklamacje na pismie, opisz wszystko i wyslij to poczta na Al. Jerozolimskie do dzialu reklamacji lub zloz w jakims sklepie lub salonie.

Ja juz sie nauczylem, ze najlepsze sa pisemne reklamacje ;)