Strona 1 z 1

Wznowienie usług po windykacji w Orange

Post:21 lip 2008, 16:22
autor: Tomaszek111
Mój znajomy ma problem z Orange. Był przez 3 miesiące za granicą i nie opłacał w tym czasie rachunków (wcześniej zawsze miał bardzo wysokie i zawsze regulował terminowo). Po powrocie od razu zapłacił wszystkie zaległości wraz z odsetkami i tu pojawia się problem. Minęły już 3 tygodnie od opłacenia rachunków a telefon nadal nie działa (tzn. na tym samym koncie są 2 numery, jeden włączono w ciągu kilkunastu godzin po dokonaniu opłaty, drugi jest cały czas wyłączony). Konsultanci za każdym razem przedstawiają inną wersję. Na początku mówili że to kwestia 48 godzin, potem tygodnia, potem że znowu należy jakiś czas odczekać "bo należność zaksięgowano dopiero teraz" - co oczywiście było kłamstwem gdyż gdyby tak było nie włączono by wcześniej drugiego numeru z tego samego konta... Za każdym znajomy słyszy co innego i nowy termin, stąd pytanie: Czy operator ma jakiś graniczny termin w którym musi wznowić świadczenie usług, czy może też przeciągać sprawę w nieskończoność?

Post:24 lip 2008, 01:26
autor: BL9393
Nie znam takiego terminu, ale spróbuj polecić kontakt z UKE. Powinno przyśpieszyć sprawę ;)

Post:24 lip 2008, 20:20
autor: przemek910
Jest taki termin. Każda firma ma inny... Ale bez przesady na pewno nie 3 tyg.

Powody mogą być różne:
albo to był np mix i umowa została zerwana,
w Orange jest po prostu bałagan.

Poczytakcie regulaminy Orange. Powinni pisać o terminie. Jeżeli ten termin jest przekroczony możecie żądać rekompensaty - 1/30 stawki abonamentu za każdy dzień (w końcu z winy Operatora, bo abonent zapłacił zaległy rachunek).

Jeśli to nie pomoże, UKE załątwi to w szybki tempie :)

Post:25 lip 2008, 22:04
autor: kamil1221
Wyślij w dowolnym salonie Orange z faxem kopie opłaconego rachunku. Jest specjalny numer, aby wysyłać właśnie rachunki na telefony, które są zablokowane, bo ktoś nie w terminie zapłacił rachunek.

Post:26 lip 2008, 09:08
autor: przemek910
kamil1221 pisze:Wyślij w dowolnym salonie Orange z faxem kopie opłaconego rachunku. Jest specjalny numer, aby wysyłać właśnie rachunki na telefony, które są zablokowane, bo ktoś nie w terminie zapłacił rachunek.
Przecież orange wie o zapłaceniu rachunków

Post:26 lip 2008, 10:33
autor: maniek
Skoro dotychczas operator nie włączył drugiego numeru a rachunki opłacone to reklamacja w orange. A jak to nie pomoze to UKE. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Post:26 lip 2008, 11:20
autor: kamil1221
przemek910 pisze:
kamil1221 pisze:Wyślij w dowolnym salonie Orange z faxem kopie opłaconego rachunku. Jest specjalny numer, aby wysyłać właśnie rachunki na telefony, które są zablokowane, bo ktoś nie w terminie zapłacił rachunek.
Przecież orange wie o zapłaceniu rachunków
Ojjj, byś się zdziwił jak orange lubi gubić faksy i inne dokumenty potwierdzające jakąś rzecz. Znam to z własnych doświadczeń.