Strona 1 z 1

Problem z wysyłaniem smsów w Orange

Post:07 maja 2008, 18:20
autor: iSiO
Witajcie
Mam Nowy Twój Plan i dziś zauważyłem coś dziwnego, nie mogę wysłać żadnego smsa, czy to do orange czy do innej sieci.
Jak wysyłam wyskakuje komunikat "Wysyłanie nie powiodło sie, Wiadomość zabroniona"
Nic takiego wcześniej mi sie nie zdarzyło.

Post:07 maja 2008, 19:56
autor: kowcio
Sporadycznie takie coś się dzieje, zrób restart telefonu, jak nie pomoże to odczekaj jakiś czas, do jutra na pewno problem będzie rozwiązany.

Post:07 maja 2008, 20:40
autor: iSiO
W ogóle przez ostatnie kilka dni nie mam szczęścia w sprawach technicznych. Dzwoniłem dziś do orange bo mieli mi włączyć pakiet Orange World i Internet ale oczywiście jakieś problemy techniczne były i nie włączono, niby włącza jutro. Jako powód usłyszałem "zmieniał Pan opcje w Nowym Twoim Planie, wyłączył pan usługę "Najtaniej z przyjacielem" a włączył "Wieczory i Weekendy" i to może być powód"
Pól miesiąca mam problemy z aneksem od neo, pisałem o tym w odpowiednim pod forum. Chyba jestem jakoś technologicznie przeklęty...

Dobra ale koniec offtopicu, włożyłem ta karte do drugiego telefonu (nokia 6030) i w momencie wysyłania wyskakuje "Sprawdź usługi operatora" Poczekam do jutra, może się poprawi..

Post:07 maja 2008, 22:43
autor: fortel
Proponuje abys zalozyl sobie konto na na Orange.pl i tam sprawdzal,zmienial opcje w swoim telefonie! :smt006

Post:08 maja 2008, 03:37
autor: JayCee
Wygląda jakby usługa wysyłania sms była wyłączona u operatora. Zadzwoń do BOKu.

Post:08 maja 2008, 09:13
autor: Vieslav
A nie zmienił ci ktoś numeru centrum wiadomości?

Post:08 maja 2008, 18:16
autor: iSiO
Nie, na pewno nikt nic nie zmienił. Telefon miałem cały czas przy sobie.

Dziś dzwoniłem i opowiedziałem co i jak, pani przełączyła mnie do innego działu, tam podano mi ustawienia do centrum wiadomości itp. Sprawdziłem ustawienia i wszystko jest tak jak powinno.
Dzwonie po raz drugi, po 4 przełączeniach od konsultanta do konsultanta, jakiś Pan wyłączył i wałczył wysyłanie wiadomości w systemie. Kazał mi wyłączyć i włączyć telefon i powinno być wszystko ok.
Rozłączyłem sie, zrobiłem tak jak kazał, no i wysyłanie nie działa nadal.
Telefon nr 3, po 6 przełączeniach od konsultanta do konsultanta, trafiła sie jakaś Pani która powiedziała ze na pewno będzie działało.
Rozłączyłem sie, próbuje wysłać wiadomość i oczywiście nie działa.
Mam dzwonić po raz kolejny? Infolinia nie jest darmowa, a ja nie mam za wysokiego abonamentu...
Jakieś rady?

Post:08 maja 2008, 21:33
autor: jablo
Dobrze by było udać sie z karta do salonu firmowego i sprawdzic czy nie jest sp** znaczy czy nie zawiera w sobie błedów. Niestety bardzo czesto bledy na karcie sa przyczyna niemoznosci wysylania smsow

Post:10 maja 2008, 19:46
autor: iSiO
Dziś rano wszystko wróciło do normy.