Strona 1 z 1

[Play] Badanie jakości i satysfakcji klienta z sieci

Post:11 mar 2008, 13:39
autor: D@rio
Witam.

Czy do Was także PLAY wydzwania w celu przeprowadzenia ankiety i badania na temat jakości sieci (zasięg, połączenia etc.) ?

Post:11 mar 2008, 13:58
autor: kowcio
jeszcze się nie spotkałem z tym :-)

Post:11 mar 2008, 14:10
autor: D@rio
Dziś do mnie dzwonili. W takim razie ciekawe czy to jakaś pilotażowa, losowa akcja czy zwykły "przypadek"...

Post:11 mar 2008, 14:13
autor: Qba13
Może robią jakieś badania rynkowe
:?: :?: :?:

Post:11 mar 2008, 15:45
autor: elrond
Do mnie również nikt nie dzwonił. A do Ciebie D@rio dzisiaj dzwonili?

Może Play po tych wpadkach z softami, OKiem, "ukrytymi promocjami" postanowił wreszcie sam sobie udowodnić, że nie jest idealny?
A może to tylko takie podsumowanie roku? W końcu urodziny to nie tylko imprezowanie, ale i refleksje ;-)

Post:11 mar 2008, 16:37
autor: D@rio
elrond pisze:Do mnie również nikt nie dzwonił. A do Ciebie D@rio dzisiaj dzwonili?
już wczoraj dzwonili. Ale że wczoraj nie mogłem z Nimi rozmawiać to dziś ponownie zadzwonili i dziś rozmowa doszła do skutku.
elrond pisze:W końcu urodziny to nie tylko imprezowanie, ale i refleksje
zgadzam się. A chwila zadumy zawsze jest dobra...

Post:11 mar 2008, 16:58
autor: kamil1221
Do mnie wczoraj dzwonili.
Wydaje mi się, że dzwonią do osób, które często zgłaszają problemy z funkcjonowaniem sieci.

Powiedziałem im, że zasięg jest słaby i czekam na nadajnik w pobliżu mojego osiedla :D

Post:12 mar 2008, 17:36
autor: adiq1033
U mnie z zasięgiem źle nie jest. Zasięg PLAY w niektórych miejscach wypada lepiej niż Orange, czy Era. Ogólnie - nie narzekam ;-)

I nikt do mnie nie dzwonił.

Post:12 mar 2008, 21:55
autor: djfafa
Dario a o co Cię pytali ??

Post:13 mar 2008, 01:02
autor: Jedrker
a do mnie z playa jak na razie jeszcze nie dzwonili :D