[orange]panel klienta
Post:11 sty 2008, 19:16
Witam,
mam do was pytanie:
Niedawno zmieniłem przez panel klienta orange, taryfę z nowe orange go na pop i było wszystko ok. Zmieniło się w panelu na popa, mogłem aktywować pakiety przez panel. Jednak po dwóch dniach wchodzę do panelu i widzę że znowu pojawiła się w nim taryfa Nowe orange go, mimo że w telefonie wszystko jest ok, mam aktywowany pakiet sms. I teraz nie mogę przez stronę zarządzać znowu pakietami itp. rzeczami. Czy połączyć się w tej sprawie z działem "Obsługa telefonu"?.
Z góry dziękuje za odp.
Pozdrawiam
mam do was pytanie:
Niedawno zmieniłem przez panel klienta orange, taryfę z nowe orange go na pop i było wszystko ok. Zmieniło się w panelu na popa, mogłem aktywować pakiety przez panel. Jednak po dwóch dniach wchodzę do panelu i widzę że znowu pojawiła się w nim taryfa Nowe orange go, mimo że w telefonie wszystko jest ok, mam aktywowany pakiet sms. I teraz nie mogę przez stronę zarządzać znowu pakietami itp. rzeczami. Czy połączyć się w tej sprawie z działem "Obsługa telefonu"?.
Z góry dziękuje za odp.
Pozdrawiam