Strona 1 z 2

O Play słów kilka... [przeniesienie numeru]

Post:27 gru 2007, 08:49
autor: Dociekliwy
W związku z tym, że na forum pojawia się od groma postów piętnujących nową sieć - chciałbym podzielić się doświadczeniami z przeniesienia numeru.
Numer był na moją teściową :mrgreen: a używa Szwagierka dlatego piszę w liczbie mnogiej 8)

Przeniesienie odbywało się na kierunku - Orange -> Play.

1. Wizyta w "salonie" albo na "wyspie" Play - Warszawa - CH Arkadia - Saturn.
Obsługa bardzo miła, kompetentna. Pokazała nam miła Pani telefoniki, wydrukowała dokumenty odnośnie przeniesienia numeru, pełnomocnictwo. Podpisaliśmy, poszliśmy...

2. Telefon od obsługi orange, z pytaniami czy aby na pewno chcemy przenieść numer? Krótka odpowiedź - na pewno.

3. Przyszło pismo z orange, że numer zostanie przeniesiony z dniem takim to a takim.

4. Wizyta w salonie Play, podpisanie umowy, odebranie telefonu.

Dodatkowo skorzystaliśmy z aktualnej promocji, i o ile się nie mylę, przez 3 miesiące dodatkowe 40 minut wpada za przeniesienie numeru.

Wszystko odbyło się w sposób bardzo elegancki, sprawny, szybki.

Zasięg - zasadniczo roamingowy - ale to nie umniejsza faktu, że śmiga świetnie. Wcześniejsze przerywanie rozmów, odeszło do przeszłości.

Ogólna ocena bdb (5) na nic więcej nie zasługują, ale na nic mniej również nie.

PS. Żeby było jasne, sam mam telefon w ERZE - jestem BEZSTRONNY 8)

Re: O Play słów kilka... [przeniesienie numeru]

Post:27 gru 2007, 10:44
autor: tomko111
Dociekliwy pisze:W związku z tym, że na forum pojawia się od groma postów piętnujących nową sieć - chciałbym podzielić się doświadczeniami z przeniesienia numeru.
Numer był na moją teściową :mrgreen: a używa Szwagierka dlatego piszę w liczbie mnogiej 8)

Przeniesienie odbywało się na kierunku - Orange -> Play.

1. Wizyta w "salonie" albo na "wyspie" Play - Warszawa - CH Arkadia - Saturn.
Obsługa bardzo miła, kompetentna. Pokazała nam miła Pani telefoniki, wydrukowała dokumenty odnośnie przeniesienia numeru, pełnomocnictwo. Podpisaliśmy, poszliśmy...

2. Telefon od obsługi orange, z pytaniami czy aby na pewno chcemy przenieść numer? Krótka odpowiedź - na pewno.

3. Przyszło pismo z orange, że numer zostanie przeniesiony z dniem takim to a takim.

4. Wizyta w salonie Play, podpisanie umowy, odebranie telefonu.

Dodatkowo skorzystaliśmy z aktualnej promocji, i o ile się nie mylę, przez 3 miesiące dodatkowe 40 minut wpada za przeniesienie numeru.

Wszystko odbyło się w sposób bardzo elegancki, sprawny, szybki.

Zasięg - zasadniczo roamingowy - ale to nie umniejsza faktu, że śmiga świetnie. Wcześniejsze przerywanie rozmów, odeszło do przeszłości.

Ogólna ocena bdb (5) na nic więcej nie zasługują, ale na nic mniej również nie.

PS. Żeby było jasne, sam mam telefon w ERZE - jestem BEZSTRONNY 8)
Zgodzę się z Tobą, sam taką operację wykonałem około miesiąca temu, też przenosiłem numer z Orange do Play'a.

Co do zasięgu - mnie nigdy nie wyłączyło podczas rozmowy, chociaż zmieniało sieć, tylko nie można było usłyszeć rozmówcy przez około sekundę.

Obsługa faktycznie jest miła i kompetentna w niektórych salonach, w niektórych po prostu dramat.

W moim przypadku takie przeniesienie też odbyło się w sposób szybki, pomijając początkowe problemy z zarejestrowaniem numeru do Orange, które trwały ponad miesiąc.

Pozdrawiam :wink:

Post:28 gru 2007, 13:49
autor: mirikli
miałam dokładnie to samo :) chociaż nie dostałam od razu złotówek ale to z ich winy i pan miły powiedział mi że to co wydzwonię teraz będzie wliczone w te złotówki i dostane korektę do faktury :) spoko generalnie jestem zadowolona :) zobaczymy co będzie później :)

Post:31 gru 2007, 17:35
autor: mikage1
a ja wam powiem o pewnej ciekawostce dotyczącej numeru przeniesionego z orange do play - otóż, kiedy dzwonię na ten numer przeniesiony do play z telefonu orange'owego, to taryfikuje jak za połączenie z numerem z orange (oj w trakcie promocji "szał minut" to była jazda - połączenie do play z orange za 5gr/min :mrgreen: a ile minut się przy okazji nazbierało koledze :) )

Post:31 gru 2007, 18:58
autor: tomko111
mirikli pisze:miałam dokładnie to samo :) chociaż nie dostałam od razu złotówek ale to z ich winy i pan miły powiedział mi że to co wydzwonię teraz będzie wliczone w te złotówki i dostane korektę do faktury :) spoko generalnie jestem zadowolona :) zobaczymy co będzie później :)
Tylko ja Play wystawi mi fakturę to będę do nich pisać o korektę. Wtedy mam nadzieję, że dadzą mi jakąś dobrą rekompensatę jak obiecywali...

Post:05 sty 2008, 10:30
autor: tesla
mikage1, możesz dodać kilka spacji w Twoim opisie sieci? Ten string zniekształca cały temat :wink:

Post:05 sty 2008, 13:18
autor: mikage1
TimeSlot pisze:mikage1, możesz dodać kilka spacji w Twoim opisie sieci? Ten string zniekształca cały temat :wink:
wstawiłem spacje, skróciłem wpis, zmniejszyłem avtar, ale jak mam być szczery to nie widzę w ogóle różnicy (może to zależy od przeglądarki?)

Post:05 sty 2008, 15:17
autor: mirikli
tomko111 pisze:
mirikli pisze:miałam dokładnie to samo :) chociaż nie dostałam od razu złotówek ale to z ich winy i pan miły powiedział mi że to co wydzwonię teraz będzie wliczone w te złotówki i dostane korektę do faktury :) spoko generalnie jestem zadowolona :) zobaczymy co będzie później :)
Tylko ja Play wystawi mi fakturę to będę do nich pisać o korektę. Wtedy mam nadzieję, że dadzą mi jakąś dobrą rekompensatę jak obiecywali...
skoro obiecali to trzeba dopilnować żeby obietnicy dotrzymali :)

Post:05 sty 2008, 17:48
autor: tesla
mikage1 pisze:wstawiłem spacje, skróciłem wpis, zmniejszyłem avtar, ale jak mam być szczery to nie widzę w ogóle różnicy
u mnie diametralna, dzięki :)

Post:05 sty 2008, 19:42
autor: mikage1
TimeSlot pisze:
mikage1 pisze:wstawiłem spacje, skróciłem wpis, zmniejszyłem avtar, ale jak mam być szczery to nie widzę w ogóle różnicy
u mnie diametralna, dzięki :)
spoko, nie ma za co. OT over :mrgreen:

Post:11 lut 2008, 00:27
autor: Feniks
Szkoda, że w moim przypadku nie było tak miło. 23.01 konsultant z salonu Play wypełnił elektroniczny wniosek o przeniesienie numeru z Orange. Do dnia dzisiejszego (10.02) nie otrzymałem żadnej informacji o statusie tej operacji. W związku z tym zadzowniłem do ich BOK-u. Konsultantka powiedziała, że mój wniosek wysłali 31.01. Ciekawe co im zajęło tyle czasu? :evil:
14.02 zaczyna sie kolejny okres rozliczeniowy w Orange. Prawie na pewno do tego czasu nie zdołam zmienić sieci.

Post:11 lut 2008, 07:11
autor: Dociekliwy
Feniks pisze:Szkoda, że w moim przypadku nie było tak miło. 23.01 konsultant z salonu Play wypełnił elektroniczny wniosek o przeniesienie numeru z Orange. Do dnia dzisiejszego (10.02) nie otrzymałem żadnej informacji o statusie tej operacji. W związku z tym zadzowniłem do ich BOK-u. Konsultantka powiedziała, że mój wniosek wysłali 31.01. Ciekawe co im zajęło tyle czasu? :evil:
14.02 zaczyna sie kolejny okres rozliczeniowy w Orange. Prawie na pewno do tego czasu nie zdołam zmienić sieci.
Aby to wszystko miało ręce i nogi, to procedurę przeniesienia numeru należy rozpocząć de facto na dwa miesiące przed planowaną rezygnacją - no może nie całe dwa, ale im wcześniej tym lepiej. Jeśli złożysz wniosek o przeniesienie numeru na miesiąc przed planowaną rezygnacją, to i tak nic Ci to nie da, bo w Orange jest (chyba) 30-to dniowy okres wypowiedzenia. Generalnie pozwala im to jak najdłużej wyciągać od klientów pieniądze. Nie da się załatwić w tydzień wszystkich spraw.

Post:11 lut 2008, 07:43
autor: marcinb
Dociekliwy pisze:Jeśli złożysz wniosek o przeniesienie numeru na miesiąc przed planowaną rezygnacją, to i tak nic Ci to nie da, bo w Orange jest (chyba) 30-to dniowy okres wypowiedzenia. Generalnie pozwala im to jak najdłużej wyciągać od klientów pieniądze. Nie da się załatwić w tydzień wszystkich spraw.
A może wiesz jak długi okres jest u innych operatorów?

Post:11 lut 2008, 07:58
autor: Dociekliwy
marcinb pisze:
Dociekliwy pisze:Jeśli złożysz wniosek o przeniesienie numeru na miesiąc przed planowaną rezygnacją, to i tak nic Ci to nie da, bo w Orange jest (chyba) 30-to dniowy okres wypowiedzenia. Generalnie pozwala im to jak najdłużej wyciągać od klientów pieniądze. Nie da się załatwić w tydzień wszystkich spraw.
A może wiesz jak długi okres jest u innych operatorów?
Hmmm... znaczy się tak, trzeba rzucić okiem na regulamin. Zapewne u wszystkich wygląda to tak, że jak masz już umowę na czas nieokreślony, to wypowiedzenie skutkuje na koniec aktualnego okresu rozliczeniowego.

Generalnie, możesz czekać dwa a możesz i trzydzieści dni. :evil:

Post:11 lut 2008, 11:13
autor: mikage1
to nie tak, że na koniec danego okresu rozliczeniowego

plus: 30 dni od momentu, kiedy rezygnacja dotrze do BOK
par. 16 pkt 1-3

era: 30 dni, ale na ostatni dzień cyklu rozliczeniowego następującego po dniu wypowiedzenia
par. 17 pkt 4

orange: na koniec następnego okresu rozliczeniowego po okresie w którym została złożona rezygnacja
par. 20 pkt 6

play: 30 dni, liczone od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie w którym została złożona rezygnacja
par. 16 pkt 5

czyli w praktyce tylko w plusie jest to 30 dni, u pozostałych operatorów może to być nawet 61 dni (a w orange w skrajnym przypadku 62 dni - jeżeli rezygnacja zostanie złozona w 1 dniu okresu rozliczeniowego przypadającego na okres wakacyjny - np. rezygnacja z 1 lipca skuteczna dopiero 31 sierpnia)

Post:12 lut 2008, 15:11
autor: pajor
kiedyś jak operatorzy wprowadzili możliwość zmiany numeru nawet za ta kosmiczna opłatą to się ucieszyłem bo myślałem ze przenosiny beda trwały góra tydzień. Tymczasem zawsze wygląda to także że operator od którego chce sie odejść robi wszysko dosłownei rzuca kłody po nogi żeby tylko zostać jeszcze miesiac natomiast operator do którego chcemy przejsc na dobra sprawe nic nie moze zrobić.Co ciekawe gdy chce się przedłużyć umowe to zawsze jest lipa w telefonach drogie, malo atrakcyjne tymczasem gdy chcemy odejsc to dziwnym trafem telefony znajduja sie dla nas po zlotowce albo przynajmniej o pare stów tansze:) tak wyglada nasza rzeczywistosc gsm :( przykre ale moze kiedys osiagniemy zachodnie standardy

Post:13 lut 2008, 00:16
autor: Feniks
Dzisiaj dowiedziałem się w salonie Play, że przeniesienie mojego numeru jest już na ostatnim etapie. Od początku nastepnego okresu rozliczeniowego powinno zacząć swój bieg wypowiedzenie. Inaczej mówiac w BOK-u stwierdzili,że nie nic nie wiedzą, a w salonie że wszystko jest na jak najlepszej drodze. Mam nadzieje, że ta druga wersja jest prawdziwa.

Na razie o klientów nie jest jeszcze trudno, więc nie dba się o tych którzy przynoszą małe dochody. Przez pięć lat byłem w Orange, a mimo to w ramach "propozycji" dostałem gorsze warunki niz nowi klienci. Na razie nie próbują mnie zatrzymać w swojej sieci.

Post:13 lut 2008, 16:01
autor: pajor
i własnie o to mi chodzi ze operatorzy gorzej traktuja dotychczasowych klientow niz tych nowych ''z ulicy'' i ze nie powinno tak byc.dopoki nie wejda nowi operatorzy z lepszymi ofertami to tak bedzie

Post:13 lut 2008, 16:42
autor: mirikli
ja miałam dosłownie to samo tylko w erze. No i przeszłam z numerem do PLAY i jestem zadowolona.

Post:16 lut 2008, 12:25
autor: Oberschlesien
Witam wszystkich :)

ogolnie ja jestem w czasie emigracji z (chol)Ery do Play, i co do salonu Play nie mam nic wrecz przeciwnie obsluga klienta git (salon w Chorzowie na Wolnosci), po dluzszym czekaniu na jakakolwiek reakcje ze strony Ery, postanowilem przejsc sie do Play zapytac co tak dlugo to trwa po czym pokazal mi na monitorku ze wszystko juz dawno poszlo i Era sie obija :/ od razu zapytal sie mnie o abo i tel. jaki mnie interesuje :)
Pozatym mam abo w Ere 70 zl, i wczoraj przyszedl mi rachunek gdzie widnieje kwota do zaplacenia 197 zl!! okazalo sie ze oprocz abo 70 mam jeszcze do tgo 23 zl ktore przekroczylem plus 50zl za przenieniesienie a do tego z niewiadomych mi przyczyn abo zostalo mi dzwigniete do 100zl!!, poszlo o to ze zmienili mi w taryfie ceny pakietow gdzie normalnie kosztowali po 15 zl bez groszy do 25 zl :/ z jakiej paki?? o co tu chodzi mial ktos podobna sytuacje??
pozdro ale sie rozpisalem wiem ze malo czytelne ale nerwy mi siadaja :]