Strona 1 z 2

Rozwiązałem umowe z plusem a teraz chce przeniesc numer ?

Post:21 gru 2007, 21:34
autor: stacho
Witam!
Rozwiazałem umowe z plusem w sumie na 4 telefony. W przypadku jednego numeru przy roziwązaniu zaznaczylem przeniesienie do innej sieci przy innych nie. Mam pytanie czy mogę teraz przenieść jeszcze jeden numer do innej sieci ? Interesuje mnie play. Byly to telefony na abonament biznesowy. W jednym numerze wygasa numer 4 stycznia w drugim 16 stycznia. Ale umowy o rozwiazanie umowy juz podpisałem. Da sie cos zrobic ?

Post:21 gru 2007, 21:44
autor: Prometo
stacho wycofaj rozwiązanie umowy a wtedy umowa przejdzie na czas nieokreślony i wtedy rozwiąż umowę z zaznaczeniem przeniesienia numerur telefonu do innej sieci.

Post:21 gru 2007, 21:46
autor: dechomenon
tak z ciekawości dlaczego rezygnujesz z Plusa?

Post:21 gru 2007, 22:23
autor: stacho
hmm a jak wycofam to od razu moge znowu umowę podpisac z rozwiazaniem i przeniesieneim czy jak to wygląda ?

bo nic mi nie zaoferowali po 4 latach wspolpracy ! nic = gorzej niz u konkurencji na starcie... w play mam za abo 50 na firme pierwsze 3 miesiace po 1zł, telefon z pakietu za 125zł i 180minut w pakiecie do wszystkich...

Post:21 gru 2007, 22:34
autor: D@rio
dechomenon pisze:tak z ciekawości dlaczego rezygnujesz z Plusa?
większość która odchodzi z Plusa to osoby zawiedzione utrzymaniówką Plusa...
stacho pisze:hmm a jak wycofam to od razu moge znowu umowę podpisac z rozwiazaniem i przeniesieneim czy jak to wygląda ?
no musisz wycofać jedno i złożyć drugie tzw. z przeniesieniem numeru. A w PLAYu musisz wziąść pismo o technicznej możliwości przejęcia numeru.

Post:21 gru 2007, 22:37
autor: dechomenon
D@rio pisze:większość która odchodzi z Plusa to osoby zawiedzione utrzymaniówką Plusa...
dla mnie są cenne uwagi klientów...byłych, nowych itd..

Post:21 gru 2007, 22:40
autor: Prometo
dechomenon pisze:dla mnie są cenne uwagi klientów...byłych, nowych itd..
Dla mnie jako obserwatora Plus ma gdzieś stałych (lojalnych klientów). Dla nich liczy się tylko ilość i zysk.

Post:21 gru 2007, 22:41
autor: stacho
Zgadzam sie z Prometo, oni nie dbają o starych klientów.

No ale do rzeczy jak to wygląda formalnie ? Ile to trwa ? Załozmy ze ide do plusa i co dalej ? Podpisuje przedluzenie a potem co ? Ile to trwa ? Od razu podpisuje za pare minut zerwanie ? Czy co ? Chcialbym wiedziec ile to potrwa :/

Post:21 gru 2007, 22:47
autor: D@rio
dechomenon pisze:dla mnie są cenne uwagi klientów...byłych, nowych itd..
spoko.
Prometo pisze:Dla mnie jako obserwatora Plus ma gdzieś stałych (lojalnych klientów). Dla nich liczy się tylko ilość i zysk.
trudno się nie zgodzić... w końcu państwowa firma, to i priorytety jak w typowym polskim urzędzie (a te każdy wie jakie są).

Post:21 gru 2007, 22:47
autor: dechomenon
stacho pisze:gadzam sie z Prometo, oni nie dbają o starych klientów.
a miałeś jakiś kontakt z handlowcem? czy sam próbowałeś coś załatwiać np. przez biuro obsługi? a myślisz, że w innych sieciach też jest tak kolorowo? wszędzie masz kwasy...wystarczy poczytać forum...a przedłużenie umowy to nie wszystko...zalezy na jakich ludzi się trafia, którzy obsługują i co wiedzą a co ściemniają...lepiej powiedzieć, że się czegoś nie wie i że się chętnie sprawdzic/dowie, niźli powiedzieć kłamstwo..
stacho pisze:No ale do rzeczy jak to wygląda formalnie ? Ile to trwa ? Załozmy ze ide do plusa i co dalej ? Podpisuje przedluzenie a potem co ? Ile to trwa ? Od razu podpisuje za pare minut zerwanie ? Czy co ? Chcialbym wiedziec ile to potrwa :/
nie możesz podpisać przedłużenia a potem je zerwać..bo zapłacisz karę..najpierw składasz wycofanie rezygnacji..a potem możesz złożyć znowu rezygnacje z przeniesieniem numeru, ale musisz mieć druk T2 (tak jakoś się nazywa) z Play, że oni Ciebie przyjmą...z danym numerem...

Post:21 gru 2007, 22:52
autor: Prometo
stacho poczytaj tutaj .

Post:21 gru 2007, 22:52
autor: stacho
Dzwonili do mnie z Warszawy ale za pozno jak bylo rozwiązanie z resztą nie zaproponowali mi nic ( po 2 h rozmowie ) lepszego niz tam dostaje na start, telefony mają gorsze w ofercie... moze wydziwiam ale po 3 latach powinienem miec lepiej...


No dobrze ale jak to wygląda ide do salonu plusa mowie chce wycofac rezygnacje tak ? i co potem ? ile musze czasu czekac zeby znowu zrezygnowac z mozliwoscia przeniesienia numeru ?

Post:21 gru 2007, 22:52
autor: D@rio
dechomenon pisze:a myślisz, że w innych sieciach też jest tak kolorowo? wszędzie masz kwasy...wystarczy poczytać forum...a przedłużenie umowy to nie wszystko...
dechomenon, proszę Cię... ;-)

a wg. Ciebie co jest jeszcze ważne od warunków przedłużenia umowy (lojalności) ?

Post:21 gru 2007, 23:01
autor: dechomenon
D@rio pisze:a wg. Ciebie co jest jeszcze ważne od warunków przedłużenia umowy (lojalności) ?
wiesz co jak ja miałem kilka spotkań, to ważniejsza jest obsługa klienta przez cały okres umowy czyli cykliczne wizyty, doradztwo, pomoc...wtedy taki klient na pewno zostanie, mało tego bierze praktycznie wszystko...prawdziwy biznes nie ma czasu liczyć czy telefon kosztuje 200zł więcej czy mniej..ich to na prawdę wali...a u nas w Polsce jest dużo dorobkiewiczów, co uważają się za prawdziwy biznes, a latają o 1zł bo tam mają taniej...

Post:21 gru 2007, 23:08
autor: Prometo
dechomenon pisze:prawdziwy biznes nie ma czasu liczyć czy telefon kosztuje 200zł więcej czy mniej..ich to na prawdę wali.
I tutaj moim zdaniem się mylisz. Biznesmen potrzebuje telefonu, który ma dobrą baterię i jaki taki wyświetlacz. Tak jest przynajmniej w mojej firmie.

Post:21 gru 2007, 23:10
autor: D@rio
dechomenon pisze:wiesz co jak ja miałem kilka spotkań, to ważniejsza jest obsługa klienta przez cały okres umowy
i uważasz że Plus ją starannie i każdemu zapewnia, tak?
dechomenon pisze:mało tego bierze praktycznie wszystko...
przesadziłeś trochę w tym stwierdzeniu... :)
dechomenon pisze:..prawdziwy biznes nie ma czasu liczyć czy telefon kosztuje 200zł więcej czy mniej..ich to na prawdę wali...
jasne, to czemu wielu klientów kluczowych negocjuje z Polkomtelem umowy PWA 12-miesięczne i liczne rabaty? he? ;-)
dechomenon pisze:...a u nas w Polsce jest dużo dorobkiewiczów, co uważają się za prawdziwy biznes, a latają o 1zł bo tam mają taniej...
mają prawo. Poza tym często chodzi o zasadę a nie o pieniądze.

Post:21 gru 2007, 23:18
autor: dechomenon
D@rio pisze:i uważasz że Plus ją starannie i każdemu zapewnia, tak?
a myślisz, że inne sieci każdemu taką zapewniają? mój wuja ma 14aktywek w erze, to sami musieliśmy dzwonić i prosić o spotkanie z jakimś handlowcem...
D@rio pisze: przesadziłeś trochę w tym stwierdzeniu... :)
oj widziałem jak prawdziwy biznes podchodzi do sprawy, telefon Pani X proszę to, to i to..dziękuje nawet o cenę się nie spytał, jak chce to ma
jasne, to czemu wielu klientów kluczowych negocjuje z Polkomtelem umowy PWA 12-miesięczne i liczne rabaty? he? ;-)
bo średnio na 3 miesiące konkurencja atakuje z ofertą...ale podkreślam, gdy obsługujesz klienta i działasz dla niego uruchomisz mu vpn, moniotoring, multisim, m2m itp...to wtedy na prawdę on nie patrzy na innego operatora, skoro wie, ze w danej sieci ma wszystko i jest dobrze obsługiwany, nawet gdy może niektóre rzeczy wychodzą drożej niż u konkurencji
D@rio pisze:Poza tym często chodzi o zasadę a nie o pieniądze.
prawo mają, ale mówię prawdziwy biznes, działa inaczej...nie ścieżką wojenną, można wiele wynegocjować trzeba dobrze wspólnie żyć, wiadomo ktoś musi zarabiać...

Post:21 gru 2007, 23:20
autor: stacho
Czy odpowie mi ktos jak to wygląda :P ?

Ide do plusa skladam wniosek o cofniecie tego rozwiązania umowy tak ? I co dalej ? Od razu przeciez nie moge powiedziec ze chce wniosek o zerwanie z przeniesieniem numeru ? Jaki jest okres minimalny czy cos ?

Post:21 gru 2007, 23:24
autor: D@rio
dechomenon pisze:a myślisz, że inne sieci każdemu taką zapewniają? mój wuja ma 14aktywek w erze, to sami musieliśmy dzwonić i prosić o spotkanie z jakimś handlowcem...
dobre sobie. A ja mam 4 i już Era do mnie dzwoniła 2 razy z różnymi pytaniami, albo proponowała różne usługi dodatkowe. Miło że pamiętają...

a w Plusie przez 11 lat nikt do mnie nie zadzwonił i nie zapytał czy jestem nawet zadowolonych z ich usług...
dechomenon pisze:oj widziałem jak prawdziwy biznes podchodzi do sprawy, telefon Pani X proszę to, to i to..dziękuje nawet o cenę się nie spytał, jak chce to ma
taa... i takim twierdzeniem chcesz mi powiedzieć że klient biznesowy weźmie nawet Nokię 2600 w najwyższej taryfie, tak?
dechomenon pisze:bo średnio na 3 miesiące konkurencja atakuje z ofertą...
skąd masz takie informacje?
dechomenon pisze:ale podkreślam, gdy obsługujesz klienta i działasz dla niego uruchomisz mu vpn, moniotoring, multisim, m2m itp...to wtedy na prawdę on nie patrzy na innego operatora, skoro wie, ze w danej sieci ma wszystko i jest dobrze obsługiwany, nawet gdy może niektóre rzeczy wychodzą drożej niż u konkurencji
ale mogą wychodzić też taniej. Orange daje większe rabaty niż Wy w Plusie...
dechomenon pisze:ale mówię prawdziwy biznes, działa inaczej...
co przez to rozumiesz...? np. jaki? Poza tym, z samego rynku biznesowego jako operator nie utrzymalibyście się. To tylko pewien procent... mniejszy, niż klientów pre-paid i indywid. razem wziętych... mówię o rynku Biznes typu SOHO oraz SME.
dechomenon pisze:działa inaczej...nie ścieżką wojenną, można wiele wynegocjować trzeba dobrze wspólnie żyć, wiadomo ktoś musi zarabiać...
to źle że masz takie materialne nastawienie. Bo powinieneś wiedzieć że najpierw w biznesie jest lokalność, satysfakcja klienta a dopiero później przychody - a nie odwrotnie. A po drugie, biznes to twarde i konkretne kontakty. Jasno wszystko i tip top. W biznesie nie ma sentymentów, nie ma też machania "szabelką" więc nie wiem o jakiej ścieżce wojennej mówisz bo takie to rzeczy to na rynku indywidualnym bardziej a w biznesie nie ma sentymentów...
Prometo pisze:I tutaj moim zdaniem się mylisz. Biznesmen potrzebuje telefonu, który ma dobrą baterię i jaki taki wyświetlacz. Tak jest przynajmniej w mojej firmie.
,

ja tam go obserwuje od dłuższego czasu i powiem Ci Prometo że on się nie tylko tu myli. Jest za bardzo pewny siebie :-) dlatego wiem, że przejedzie się na niektórych swoich przekonaniach jak Zabłocki na mydle w swojej pracy... ;)

Przyjdzie zimna, prawdziwa prawda o klientach...

Post:21 gru 2007, 23:25
autor: D@rio
stacho pisze:Czy odpowie mi ktos jak to wygląda :P ?

Ide do plusa skladam wniosek o cofniecie tego rozwiązania umowy tak ? I co dalej ? Od razu przeciez nie moge powiedziec ze chce wniosek o zerwanie z przeniesieniem numeru ? Jaki jest okres minimalny czy cos ?
weź się zmuś i przeczytaj regulamin, który dał Ci Prometo. Lenistwo tępimy...