Strona 1 z 2

ORANGE Problem

Post:05 lis 2005, 18:46
autor: Anm88
wiTam wszystkich.Mam mały problem z telefonem. Gdy ktoś do mnie dzwonił to mi się pokazywało kto do mnie dzwoni i po kilku sekundach na wyświetlaczu pisało "połączenie zakończone" a ta osoba miała przez pewien czas jeszcze sygnał a potem komunikat głosowy"połączenie nie moze być teraz zrealizowane.Prosze spróbować później"Niewiecie co to moze byc??Czy to wina telefonu. Ponieważ ostatnio wgrałem sobie kilka rzeczy i mam mało pamięci wolnej czy ma to coś z tym wspólnego.Problem zgłosiłem do BOK-u ale moze wy też mi coś pomożecie.Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

Post:05 lis 2005, 19:18
autor: Aserto
Możesz sprawdzić czy to nie wina telefonu wkłądając kartę sim do innego aparatu.

Post:05 lis 2005, 19:27
autor: Anm88
Dzieki za propozycje. Przełóżyłem swoją karte do telefonu taty i zadzwoniłem z moje karty na taty karte i normalnie działało.A więc wina telefonu została wykluczona. Wydaje mi się ze to coś po stronie sieci.Co wy jeszcze o tym sądzicie???

Post:05 lis 2005, 21:16
autor: D@rio
Orange sie rypie jak zwykle. Nie przejmuj sie. Norma. Zmien siec.

Post:05 lis 2005, 21:38
autor: Anm88
Nie no przez 5 lat jak w rodzinie jest teledon z Idei(Orange) nigdy niebyło takiego problemu. A pozatym sieć ORANGE jest to jedyna sieć która ma zasięg u mojej rodzinya to się jej liczy na +.W sumie nic się nie dzieje tylko taka dziwna sytuacja się zdarzyła pierwszy raz.Moze ktoś z was tez ma taki problem albo moj przypadek jest jedyny w Polsce;)

Post:05 lis 2005, 21:44
autor: D@rio
Anm88 pisze:Nie no przez 5 lat jak w rodzinie jest teledon z Idei(Orange) nigdy niebyło takiego problemu. A pozatym sieć ORANGE jest to jedyna sieć która ma zasięg u mojej rodzinya to się jej liczy na +.W sumie nic się nie dzieje tylko taka dziwna sytuacja się zdarzyła pierwszy raz.Moze ktoś z was tez ma taki problem albo moj przypadek jest jedyny w Polsce;)
W przeszlosci kiedy korzystalem z tej sieci dosc intensywnie mialem pare razy taki problem raz Ty. Baa..nawet bywaly o wiele gorsze problemy/awarie...

Post:06 lis 2005, 13:34
autor: Anm88
Wiesz co niewykluczone ale moze wtedy jakoś niepotrzebne mi było korzystanie z telefonu i nieodczułem tej awari a teraz bylo trochę inaczej.no ale nic zobaczymy jak się sprawa rozwinie.Mieli się ze mną skontaktować osoby z BOK w czasie 72h zobaczymy czy się skontaktują czy nie.

Pozdrawiam

Post:06 lis 2005, 16:57
autor: D@rio
Anm88 pisze:Wiesz co niewykluczone ale moze wtedy jakoś niepotrzebne mi było korzystanie z telefonu i nieodczułem tej awari a teraz bylo trochę inaczej.no ale nic zobaczymy jak się sprawa rozwinie.Mieli się ze mną skontaktować osoby z BOK w czasie 72h zobaczymy czy się skontaktują czy nie.

Pozdrawiam
Nie licz na cuda ;) raczej sie nie skontaktuja :)

Post:06 lis 2005, 20:46
autor: Anm88
Ejj no niemozna być takim pesymistą może coś się jednak stanie i jakoś się skontaktują ze mną.Chociaż szczerze sam w to wątpie:(.A jak nie to znowu do nich zadzwonie i tak do skutku;)Moze wkoncu się zlitują;)

Post:06 lis 2005, 21:56
autor: D@rio
Anm88 pisze:Ejj no niemozna być takim pesymistą może coś się jednak stanie i jakoś się skontaktują ze mną.Chociaż szczerze sam w to wątpie:(.A jak nie to znowu do nich zadzwonie i tak do skutku;)Moze wkoncu się zlitują;)
Heh. Zycze szczescia i pomyslnosci :-) Ja jestem realista ;) jak znowu do nich zadzwonisz to pewnie sprawa sie od nowa powtorzy ;)...

Post:06 lis 2005, 22:13
autor: pumba
zrób tak jak ja swego czasu w erze jak miałem problem z SMSami co wyraźnie było winą ery zgłosiłem cały problem do BOA zapisałem wszytskie dane dotyczące zgłoszenia mojej reklamacji i zagroziłem że jeżeli problem nie zostanie rozwiązany w ciągu 48 godzin to rozwiązuje umowę gdyż uniemożliwiają korzystanie mi z podstawowych usłyg i na efekt nie trzeba było długo czekać problem został rozwiązany w ciągu 24 godzin

Post:06 lis 2005, 22:21
autor: D@rio
pumba pisze:zrób tak jak ja swego czasu w erze jak miałem problem z SMSami co wyraźnie było winą ery zgłosiłem cały problem do BOA zapisałem wszytskie dane dotyczące zgłoszenia mojej reklamacji i zagroziłem że jeżeli problem nie zostanie rozwiązany w ciągu 48 godzin to rozwiązuje umowę gdyż uniemożliwiają korzystanie mi z podstawowych usłyg i na efekt nie trzeba było długo czekać problem został rozwiązany w ciągu 24 godzin
On zapewno ma POPa. A po drugie...Orange by sie napewno tego nie przestraszylo :)

Post:07 lis 2005, 14:34
autor: Anm88
No niegłupi pomysł z tym postraszeniem. Ja nie mam POPa:P mam Oferte jedna Idea z kwotą deklarowaną 50 zł:Phmmm zobaczymy.Jak sytuacja sie niezmieni to popewnym czsie znowu do nich zadzwonie i hmm któż wie czy nie skorzytsam z twojej wskazówki pumba DZIĘKI

Pozdrawiam

Post:07 lis 2005, 22:03
autor: D@rio
Anm88 pisze:No niegłupi pomysł z tym postraszeniem. Ja nie mam POPa:P mam Oferte jedna Idea z kwotą deklarowaną 50 zł:Phmmm zobaczymy.Jak sytuacja sie niezmieni to popewnym czsie znowu do nich zadzwonie i hmm któż wie czy nie skorzytsam z twojej wskazówki pumba DZIĘKI

Pozdrawiam
Jak masz lojalke podpisana to napewno sie przestrasza ;) ...

Post:07 lis 2005, 22:07
autor: Anm88
W sennsie tak czy w sensie ze nie??Ejj no chyba powinło im zależeć na kliencie a to już 3 numer jaki u nich mamy z rodzina a więc to chyba nie jest tak hop siup tralalala. Ale w sumie jak tak chcą to tak bedą mieli mnie to tam rybka.

Post:07 lis 2005, 22:49
autor: D@rio
Anm88 pisze:W sennsie tak czy w sensie ze nie??Ejj no chyba powinło im zależeć na kliencie a to już 3 numer jaki u nich mamy z rodzina a więc to chyba nie jest tak hop siup tralalala. Ale w sumie jak tak chcą to tak bedą mieli mnie to tam rybka.
Tej firmy z reguly nie zalezy na klientach. No chyba ze jestes "Biznes" i masz te 3 aktywacje na jednym koncie abonenckim...

Post:07 lis 2005, 22:55
autor: Anm88
Nie jestem biznes a te 3 aktywacje(w zasadzie już 2) są na jednym koncie abonenckim tzn. wszystkie 3(2) numery są na jedną osobą.Mogli by coś z tym łajzy jedne zrobić ale nic w h*****a sobie lecą;)

Post:12 lis 2005, 14:10
autor: Anm88
Dzisiaj sprawa się rozwiąząła.Oczywiście nie zadzwnonili z BOKu.No cóż..NC.Poszedłem do saloponu Orrange i tam mi pan coś powiedział o jakiś błędach na karcie SIM.Czy taki coś naprawde istnieje czy w konia mnie kolunio zrobił.Jeśli istnieje to jaki to moze mieć wpływ na działanie karty SIM??Z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam

Post:12 lis 2005, 15:42
autor: bigman
Z tego co wiem (kiedys w BOK-u dostalem taka informacje) to w kazdy salonie firmowym Orange mozna sprawdzic karte SIM na wypadek czy nie jest uszkodzona. Jesli jest i stwierdza ze z ich winy (nie wiem na jakiej podstawie stwierdzaja) to masz prawo dostac za darmo nowa karte, ktora juz prawidlowo dziala.

Post:12 lis 2005, 15:44
autor: blom
Anm88 pisze:Dzisiaj sprawa się rozwiąząła.Oczywiście nie zadzwnonili z BOKu.No cóż..NC.Poszedłem do saloponu Orrange i tam mi pan coś powiedział o jakiś błędach na karcie SIM.Czy taki coś naprawde istnieje czy w konia mnie kolunio zrobił.Jeśli istnieje to jaki to moze mieć wpływ na działanie karty SIM??Z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam
sim moze byc "walniety" lub shity jakie orange mu przesyla - ustawienia itp.... widocznie ktos zobaczyl jakie ma twoja karta sim wlaczone uslugi i je poprawil - bo nie problem odlaczyc sms lub rozmowy...... - nawet ksiazke na karcie idzie :)