Strona 1 z 3
Migracja Plus abonament -> Simplus
Post:04 gru 2007, 17:00
autor: minifili
Niedługo kończy mi się umowa abonamentowa w Plusie. Przestawiona nowa oferta zupełnie mi nie odpowiadała, postanowiłem więc rozwiązać umowę i korzystać zachowując numer z odpowiadającego mi bardziej Simplusa.
I tu pojawił się problem. Pani sprzedawczyni w salonie powiedziała, że można przenieść numer do Simplusa - wymaga to jedynie wysłania pisma do centrali w Warszawie. Aby poznać dokładnie procedurę skontaktowałem się z Ebok Plusa, ale tam dostałem odpowiedź:
Uprzejmie Pana informuję, iż nie ma możliwości przeniesienia numeru z usługi abonamentowej do Simplusa lub mixPlusa.
W przypadku chęci zatrzymania dotychczasowego numeru w naszej sieci proponujemy skorzystanie z oferty lojalnościowej.
Informacje na jej temat można uzyskać, po zakończeniu warunków obowiązującej promocji, telefonicznie, w Dziale Obsługi Klienta:
http://www.plus.pl/kontakt/
Konsultant, po uprzedniej weryfikacji danych osobowych, przedstawi pełną ofertę, dokona także optymalizacji taryf i pomoże wybrać najbardziej korzystny wariant. Kontakt telefoniczny jest niezbędny w celu uzyskania propozycji o zindywidualizowanym charakterze.
Zapraszam także na naszą stronę
www.plusgsm.pl w celu zapoznania się z opisem nowych taryf i usług.
Więc jak to w końcu jest? Czy rzeczywiście nie ma możliwości migracji Plus abonament - Simplus?
Post:04 gru 2007, 17:30
autor: dechomenon
bo źle zrobiłeś wysyłając pismo, jest możliwe przejście z abo na simplusa tylko w jednym przypadku, w momecie gdy kończy się Tobie okres promocyjny i złożyłeś wypowiedzenie..i wtedy wybranej grupie klientów przysyła smsa, że jeśli zasilą konto, mogą wtedy ten numer zachować w simplusie...i to jest jedyna droga...nie każdy sprzedawca o tym pamięta, niestety
Post:04 gru 2007, 20:49
autor: minifili
Nie wysyłałem jeszcze żadnego pisma. Jedynie złożyłem zapytanie w Elektronicznym BOK z prośbą o przedstawienie jak wygląda procedura.
Czyli rozumiem, że jeżeli złożyłem wypowiedzenie, umowa kończy się 16 stycznia to tegoż dnia dostanę SMSa z propozycją pozostania przy aktualnym numerze w usłudze Simplus?
Wynika z tego, że EBOK kłamie, a sprzedawczyni w salonie miała po części rację - nie trzeba jednak wysyłać żadnego pisma z prośbą o zachowanie numeru...
Post:04 gru 2007, 23:04
autor: D@rio
minifili, przy wycofaniu umowy jako powód musisz podać "lepsza oferta pre-paid" i ten sam powód musi być w SD wpisany. Na tej podstawie jedynie może przyjść taki SMS.
Post:04 gru 2007, 23:15
autor: dechomenon
no ale to i tak nie gwarantuje, że dostanie tego smsa z propozycją zachowania numeru w simplusie...jednak to najlepsza z możliwych opcji...
Post:04 gru 2007, 23:17
autor: D@rio
dechomenon pisze:no ale to i tak nie gwarantuje, że dostanie tego smsa z propozycją zachowania numeru w simplusie...jednak to najlepsza z możliwych opcji...
lepsze to niż nic
bo oficjalnie niestety Plus jako jedyny operator nie oferuje migracji post-paid -> pre-paid.
Post:04 gru 2007, 23:22
autor: Prometo
D@rio pisze:bo oficjalnie niestety Plus jako jedyny operator nie oferuje migracji post-paid -> pre-paid.
Bardzo mnie to dziwi, bo przecież i tak by zarabiali kasę.
Post:04 gru 2007, 23:24
autor: dechomenon
można to nazwać długą fazą testów...technicznie są przygotowani, ale coś ich blokuje/albo ktoś...
Post:04 gru 2007, 23:27
autor: D@rio
Prometo pisze:
Bardzo mnie to dziwi, bo przecież i tak by zarabiali kasę.
wiesz, bo w tej firmie jest taki trend lekko typowo "urzędowy" jeszcze. Po prostu jest parę rzeczy nad którymi trzeba by popracować. Ogólnie to jest w Polkomtelu taki problem iż oni patrzą na ilość a nie na jakość. No właśnie - na ilość. Niby twierdzą że sami dbają o swój najwyższy poziom jakości ale na jakość klienta na pewno nie patrzą.
Bo np. co mogą zaoferować takiemu klientowi co ma 1 aktywację na koncie i srednie rachunki na 500 - 600zł.? Nic...
A konkurencja może.
Oto specjalne oferty u konkurencji:
Era:
-Era Prestiż
-Era Premia Gold
Orange:
- Orange Premium
- Orange Premier
Play:
-Play abonament 150
-oferta "Wymień telefon co rok"
A Plus? Brak...
Post:04 gru 2007, 23:34
autor: Prometo
D@rio pisze:Bo np. co mogą zaoferować takiemu klientowi co ma 1 aktywację na koncie i srednie rachunki na 500 - 600zł.? Nic...
Stoją na stanowisku, że odejdzie jeden to przyjdzie drugi a nie widzą, że konkurencja działa.
Post:04 gru 2007, 23:36
autor: D@rio
Prometo pisze:
Stoją na stanowisku, że odejdzie jeden to przyjdzie drugi a nie widzą, że konkurencja działa.
to też...
dla niestety, ale w Plusie to póki co lepiej mieć 5 aktywacji i na każdą średnie ARPU 100zł. niż 1 aktywację z ARPU 500zł.

Post:05 gru 2007, 00:17
autor: minifili
D@rio pisze:minifili, przy wycofaniu umowy jako powód musisz podać "lepsza oferta pre-paid" i ten sam powód musi być w SD wpisany. Na tej podstawie jedynie może przyjść taki SMS.
Na umowie mam:
Powód wypowiedzenia: Lepsza oferta Plus - Postpaid, MixPlus.
Post:05 gru 2007, 00:40
autor: D@rio
minifili pisze:
Na umowie mam: Powód wypowiedzenia: Lepsza oferta Plus - Postpaid, MixPlus.
na umowie z Plusa, tak?
Post:05 gru 2007, 03:22
autor: dechomenon
pewnie mu chodziło na druku od wypowiedzenia...jaki dostałe w POS-ie, no i teraz musisz cierpliwie czekać...może ktoś, czyta ten wątek, co zajmuje się tymi konwersjami, może uda Ci się przejść na tego simplusa...powodzenia...
Post:05 gru 2007, 10:45
autor: castagnet
A jak nie dostanie sms-a? to numer nieodwracalnie przepada?
Post:05 gru 2007, 11:18
autor: minifili
D@rio pisze:na umowie z Plusa, tak?
No dokładniej na wniosku o wypowiedzenie umowy. Umowa to taki skrót myślowy był.
Generalnie cała sytuacja jest trochę komiczna. Czekaj cierpliwie, jak będziesz miał szczęście to operator da ci szansę być dalej jego abonentem.

Post:05 gru 2007, 11:37
autor: dechomenon
castagnet pisze:A jak nie dostanie sms-a? to numer nieodwracalnie przepada?
_________________
tak to działa...
Post:05 gru 2007, 11:49
autor: Prometo
minifili pisze:Czekaj cierpliwie, jak będziesz miał szczęście to operator da ci szansę być dalej jego abonentem.

To niech się pocałują za przeproszeniem w cztery litery. Nie oni są tylko na rynku.
Post:07 gru 2007, 13:18
autor: niccos
Ja się przeniosłem z abonamentu Orange na simplusa i nie było problemu. Po prostu koniec umowy w jednej sieci i kupienie startera w lepszej

Mam nadzieję, że twoja sytuacja się szybko wyjaśni, bo simplus naprawdę jest ok. I jeszcze się załapiesz na gwiazdkową promocję

Post:07 gru 2007, 14:23
autor: Prometo
niccos tutaj chodzi o przejście z abonamentu w Plusie na kartę w Plusie
