Strona 1 z 1

gwarancja plusa

Post:24 paź 2007, 20:17
autor: rfk
siema

mam pytanko... jak tel. jest np. kupiony w krakowie a ja zaniose go do bazy plusa w warszawie to mi naprawia ??
ostatnio słyszałem ze potrzebny jest takze paragon ?? prawda to ?? jesli tak to po co ??

Post:24 paź 2007, 20:39
autor: tymis
rfk pisze:jak tel. jest np. kupiony w krakowie a ja zaniose go do bazy plusa w warszawie to mi naprawia ??
Taką sytuację miałem około trzy lata temu, naprawili bez problemu.
rfk pisze:ostatnio słyszałem ze potrzebny jest takze paragon
Często o tym teraz słychać, sam jestem ciekawy jak to jest w praktyce. Wtedy oddawałem telefon bez paragonu, tylko z podbitą gwarancją i nie było żadnego problemu.

Post:24 paź 2007, 20:54
autor: Prometo
rfk pisze:ostatnio słyszałem ze potrzebny jest takze paragon ?? prawda to ??
Ostatnio zanosiłem Nokię 6230i do naprawy i w jednym punkcie Plusa chcieli faktury a w innym wystarczyła im tylko gwarancja.

Post:24 paź 2007, 21:09
autor: Rokko
Najlepiej idz do Noki - tam powinna wystarczyc gwarancja.

Post:24 paź 2007, 22:26
autor: dechomenon
nie do końca bo w karcie gwarancyjnej nokii masz napisane, że oddajesz tel. wraz z kartą gwarancyjną i oryginalnym dowodem zakupu!

Post:25 paź 2007, 00:28
autor: v0lf
tak po pierwsze plus nie udziela Ci gwarancji tylko producent telefonu, po drugie jeśli gwarancja nie została podbita (od paru lat rzadko mi się zdarzyło mieć podbitą) wymagany jest rachunek bądź umowa o świadczenie usług/aneks gdzie będziesz miał informacje kiedy telefon kupiłeś. No i oczywiście faktura VAT/paragon.

Post:25 paź 2007, 15:29
autor: rfk
to ja juz nic nie rozumiem :shock: :roll:
bez paragonu nie naprawia ??

Post:25 paź 2007, 18:01
autor: D@rio
rfk pisze:bez paragonu nie naprawia ??
prawnie nie powinno. A praktycznie - ryzykuj. Jak Nokia to powinni naprawić.

Post:25 paź 2007, 18:03
autor: dechomenon
rfk pisze:to ja juz nic nie rozumiem :shock: :roll:
bez paragonu nie naprawia ??
czasem przejdzie bez faktury, paragonu weź powiedz, że zapomniałeś wziąć...może Ci przyjmą!

Post:25 paź 2007, 18:31
autor: Prometo
Tak jak już pisałem zaniosłem telefon do punktu Plusa i w jednym żądali gwarancji i faktury a w innym wystarczyła tylko gwarancja.

PS
Jak się zepsuje dwa razy ta sama część (głośnik) to gwarancja na nią wydłuża się czy nie.