Strona 1 z 1

sfinalizowanie przeniesienia numeru

Post:11 paź 2007, 22:44
autor: hubertd
witam
w poniedzialem zlozylem wniosek o przeniesienie numeru. dzisiaj juz dostalem telefon z play ze moge isc podpisac umowe.wiec pytam sie pani do kiedy mam czas, a ona mi mowi ze do 14. ale moj problem polega na tym ze dopiero 15(poniedzialek) bede mogl miec zaswiadczenie o zatrudnieniu(szef wycjechal).i teraz tak. bylem w dwoch salonach playa.w jednym mi powiedziano ze musze wziac do 14 play karte i do tej uslugi przeniesc nr bo inaczej strace nr a nastepnie wziac abo. wiec sie troche przestraszylem bo mam bardzo fajny.ale tu trzeba znowu placic a tego nie chce w koncu juz zaplacilem 50zl.natomiast w drugim mi powiedziano ze moge podpisac umowe 15 bez zadnego ryzyka. no i teraz moje pytane brzmi. co robic ?? przenosic do play karty czy poczekac do poniedzialku??
pozdrawiam

Post:12 paź 2007, 07:55
autor: Dociekliwy
Słuchaj, ale w Play, to chyba nie tylko zaświadczenie honorują?!?

Mnie swego czasu powiedzieli, że wystarczy jakiś opłacony rachunek i z głowy 8)

Ale trzeba to sprawdzić... niestety na stronie wszechmogącego pleja nie mogę przez 5 minut wytropić wymaganych dokumentów, więc odpuszczam.

Ale ale... coś jednak jest!

k) bieżący rachunek za telefon komórkowy lub faktura z saldem zero
l) bieżący rachunek za telefon stacjonarny lub faktura z saldem zero
m) bieżący rachunek za telewizję kablową lub satelitarną lub faktura z saldem zero
n) bieżący rachunek za prąd, gaz lub wodę lub faktura z saldem zero
o) waŜna karta kredytowa (wypukła). Karta kredytowa jest wymagana zawsze przy
zakupie telefonu w abonamencie 150 -

No, więc może tak będzie łatwiej, co?!?

Post:12 paź 2007, 10:18
autor: hubertd
ale ja wiem co musze miec zeby podpisac umowe.i niestety nie place zadnych rachunkow, nie jestem studentem i nie mam zadnej karty poza platnicza.
wiec ratuje mnie tylko zaswiadczenie o zatrudnieniu.
ale wracajac do tematu. napisalem wczoraj maila do playa i heyah i dostalem odpowiedz od play(moze komus sie kiedys przyda):
Dziękuję za Pańskie zgłoszenie odnośnie przeniesienia numeru. Uprzejmie Pana informuję, iż ma Pan 30 dni (od daty wyznaczonej na przekazanie numeru od Pańskiego dotychczasowego Operatora do nas) do odebrania startera lub podpisania umowy. Jedyną niedogodnością może być fakt, iż po wyznaczonym na przekazanie numeru okresie (w Pana wypadku 14 października) przestaje Pan być obsługiwany przez dotychczasowego Operatora, co spowoduje zawieszenie połączeń. Od tego czasu ma Pan jeszcze 30 dni by podpisać z nami umowę lub odebrać starter. Wtedy bez problemu będzie Pan mógł używać dotychczasowego numeru.
Mam nadzieję, że mogłem Panu pomóc.




[EDIT]
Przed chwila dostalem maila z heyah. oto jego tresc:
Heyah
Uprzejmie wyjasniam, iz zgodnie z Regulaminem uslugi Przeniesienie Numeru standardowo w 7 dniu od momentu rozpoczecia procesu numer Heyah jest na stale wylaczany w systemie.


i kogo mam sie sluchac ??