Strona 1 z 2

Jak komunikować się w sieci Heyah za darmo

Post:16 sie 2007, 02:39
autor: TemATYK
w necie gdy szukałem info jak naprawić telefon znalazłem tekst pod tytułem "Jak komunikować się w sieci Heyah za darmo"

Dali nawet instrukcje jak to zrobić :


darmowe porozumiewanie się w sieci Heyah. Aby wykorzystać tę możliwość należy mieć przynajmniej dwa telefony pracujące w tejże sieci, ale tylko na jednym mieć uaktywnioną pocztę głosową. Sposób ten jest opisany na przykładzie dwóch abonentów. Aby z niego korzystać należy wykonać następujące czynności:
Abonent 1

Aktywacja poczty głosowej.
Aby aktywować pocztę głosową należy wejść na stronę www.heyah.pl, a następnie zalogować się do usługi „Steruj telem”, tam możemy aktywować i dezaktywować pocztę głosową. Możemy także wpisać jednorazowy kod *110*1#, aby uaktywnić pocztę. (może potrwać kilka minut, po aktywowaniu poczty dostaniemy sms-a z potwierdzeniem).


Nagranie powitania (Wiadomości dla drugiej osoby).
Dzwonimy na pocztę głosową wybierając z naszego telefonu z włączoną pocztą, numer 1111. Wchodzimy w ustawienia poczty wciskając 2, a następnie przechodzimy do ustawienia hasła dostępowego do poczty głosowej w tym celu wciskamy 1 i ustawiamy dowolne hasło np. 1111 i potwierdzamy wciskając #. Powinniśmy się teraz z pocztą rozłączyć. Przechodzimy do nagrywania powitania (wiadomości). Następnie dzwonimy z powrotem na pocztę pod numer 1111 i po połączeniu wciskamy 2 i kolejno 2 i 1, a następnie nagrywamy treść wiadomości np. „Cześć, co słychać? Wpadniesz dzisiaj do mnie?” Po czym wciskamy # odsłuchujemy nagrana wiadomość i potwierdzamy #. Maksymalnie możemy nagrać 4 minuty wiadomości.
Abonent 2

Odsłuchanie i odpowiedź na wiadomość.
Odsłuchujący wiadomość drugi abonent musi koniecznie mieć wyłączoną pocztę głosową. Można to zrobić kodem *110*2# bądź na stronie www.heyah.pl (patrz punkt 1-szy). Osoba chcąca odsłuchać naszą wiadomość dzwoni do swojej poczty głosowej wybierając numer 1111, gdy lektor oznajmi, że „Nie masz aktywowanej poczty głosowej” wpisujemy nr. Telefonu abonenta 1 np. 888111111 po czym wciskamy # i wpisujemy kod dostępu do poczty użytkownika 1 np. 1111 i zakańczamy #. Całość wygląda mniej więcej tak: 888111111#0000#. W ten sposób wejdziemy na pocztę głosową abonenta 1 w menu wybieramy 2, i kolejno 2 by odsłuchać pozostawioną wiadomość „Witaj Cześć, co słychać? Wpadniesz do mnie dzisiaj?”. By odpowiedzieć na pozostawioną wiadomość t.j. (zmienić powitanie) wybieramy 1. Nagrywamy nowe powitanie (wiadomość) zakańczając # odsłuchujemy ją i potwierdzamy #.
Po rozłączeniu się z pocztą musimy tylko dać jakiś znak drugiej osobie, że jest na poczcie dla niej wiadomość. Najlepiej wcześniej ustalić jak taki sygnał będzie wyglądał, może to być na przykład puszczenie 3 impulsów. Możemy w ten sposób komunikować się do woli.

Post:16 sie 2007, 03:33
autor: D@rio
zbyt pracochłonne i zbyt nudne... to się mija z celem normalnej rozmowy :-)

Post:16 sie 2007, 04:42
autor: TemATYK
ale sądzisz że możliwe ?

Post:16 sie 2007, 05:49
autor: D@rio
TemATYK pisze:ale sądzisz że możliwe ?
po pierwszym pobieżnym przeczytaniu trzyma mi się to "kupy" więc ja to jakoś logicznie obejmuję i rozumiem na jakiej zasadzie to działa. Jednak uważam że to monotonne i długie... dużo z tym roboty :-)

Post:16 sie 2007, 08:41
autor: hainasz
zgadzam się, że to za długie i za pracochłonne. Ale dla kogoś kto nie mam abonament i che przyoszczędzić całkiem dobre. To troche jak z tymi 5 sekundówkami. Gratuluje pomysłowości. ;-)

Post:16 sie 2007, 10:34
autor: TemATYK
niewiem czy to jest opłacalne :mrgreen: cz też nie ale napewno dobre aby zabić nude jest dobre i pobawić telefonem... :-D

Post:16 sie 2007, 11:20
autor: przemek910
ale zaraz zaraz... odsłuchanie powitania poczty to juz jest zaliczane do polączenia - więc naliczym nam te parę sekund - więc nie jest tio do końca darmowe?

Post:16 sie 2007, 17:48
autor: hainasz
kin - ty chyba zle to zrozumiales. Przeciez do odluchania dzwonisz na nr poczty i tam sie logujesz. Poczytaj szczegóły

Post:16 sie 2007, 18:43
autor: Irek
Chciałbym zauważyć, że o tym już było na forum. Szkoda na to czasu.

Post:22 sie 2007, 02:02
autor: ganc2
lol :mrgreen:
Ten temat rozłożył mnie jako hejowicza na łopatki :mrgreen: :-D
Po pierwsze poczty NIE MOżNA już wyłączyć kodem *110*2# ani przez samoobsługę.
Poczta będzie aktywowana w 48 godzin po pierwszym zalogowaniu się do sieci.
Można jedynie odwiesić/zawiesić przekierowania do poczty głosowej.
Nie jesteś pierwszym i przyznam się że sposób hulał, tyle że wśród userów nazywało się to darmowe rozmowy monologiem ale heyah już dawno to nam uniemożliwiła uniemożlwiając zalogowanie się na cudzej poczcie głosowej (bo mamy aktywną swoją, a do swojej dzwonimy bezpłatnie).
Pocztę można wyłączyć jedynie nie korzystając z niej przez 3 miesiące. Wtedy wyłączy się sama. Ale nie łudź się. Po 48 godzinach od połączenia z 1111 znowu będzie aktywna.
Zalogować się na cudzej poczcie można i zmienić powitanie również, ale to jest już płatne gdyż musimy zadzwonić pod płatne 888001111 a nie darmowe 1111 więc to się mija z celem i logiką :)
PS. Co za geniusze oddali swoje głosy w ankiecie że to działa?

Post:23 sie 2007, 15:05
autor: D@rio
ganc2 pisze:Pocztę można wyłączyć jedynie nie korzystając z niej przez 3 miesiące.
nie możliwe. Nigdy w to nie uwierzę.

Napewno przez Heyah SelfCare można. Przecież w iTakTak'u też można...a to generalnie ta sama aplikacja tylko layout inny :-)

Gadacie głupoty, ludzie...

Post:23 sie 2007, 18:44
autor: ganc2
D@rio pisze:Pocztę można wyłączyć jedynie nie korzystając z niej przez 3 miesiące.


nie możliwe. Nigdy w to nie uwierzę.
Mylisz się. Nie wiesz o czym mówisz . Wypowiadasz się na temat o którym nie masz pojęcia. Popatrz:
Obrazek
Nawet online jest to niemożliwe.
Heyah można zalogować jako taktaka, wtedy w iboa wskazuje że heyah to taryfa, jednak i tak ci to nic nie da :lol: Dziwi mnie że tego nie wiesz, mimo że jesteś tu moderatorem, bo podobnych wątków o niemożności wyłączenia poczty w heyah było już dużo, np. http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=58249

Post:23 sie 2007, 19:17
autor: D@rio
ganc2 pisze:Mylisz się. Nie wiesz o czym mówisz . Wypowiadasz się na temat o którym nie masz pojęcia. Popatrz:
no ale przecież jest zakładka poczty głosowej... i można ją sterować zależnie czy "ptaszek" czy "x".

A pozatym, nie ubliżaj mi - nie muszę wiedzieć wszystkiego.

A dwa - przez konsultanta to już na 100% jest taka opcja, wyłączenia poczty. Nikt nikogo nie może zmuszać do korzystania z usługi!!

Post:23 sie 2007, 21:12
autor: przemek910
D@rio pisze:no ale przecież jest zakładka poczty głosowej... i można ją sterować zależnie czy "ptaszek" czy "x".
No tak, ale to jest "Informacja tylko do odczytu" ;) Więc chyba się nie da tego ptaszka odznaczyć :P

Post:23 sie 2007, 22:09
autor: D@rio
kin pisze:No tak, ale to jest "Informacja tylko do odczytu" Więc chyba się nie da tego ptaszka odznaczyć
no właśnie, ciekawe dlaczego...

Post:24 sie 2007, 03:05
autor: ganc2
Po pierwsze:
ganc2 pisze:A pozatym, nie ubliżaj mi - nie muszę wiedzieć wszystkiego.
Nie miałem zamiaru cię urazić - ale nie jednocześnie nie wprowadzaj w błąd innych użytkowników.

Po drugie:
D@rio pisze:przez konsultanta to już na 100% jest taka opcja, wyłączenia poczty. Nikt nikogo nie może zmuszać do korzystania z usługi!!
Guzik prawda. Konsultant ci to samo powie. Wyłączyć (lub włączyć) można jedynie przekierowanie na pocztę (gdy zajęty, gdy nie odpowiada itd... ) przez co zgłasza się nam ona kiedy chcemy... Ale samej poczty nie można wyłączyć w inny sposób niż nie używając jej (aktualnie jest to okres 3 miesięcy). Nie opowiadam bajek i taka jest prawda - zobacz na nasze forum heyah gdzie klubowicze wielokrotnie się już na to skarżyli. Wiesz co? Nawet sobie napisz maila do heyah. Konsultant tylko potwierdzi moje słowa i poda ci kod na zawieszenie przekierowań.
Kto nie chce mieć poczty może wyłączyć jedynie przekierowanie - tak żeby ci się nie zgłaszała. Ale jeżeli ktoś naprawdę będzie chciał ci zostawić wiadomość na poczcie głosowej to zostawi :-D zadzwoni na numer poczty, wklepie twój numer i zostawi wiadomość - tutaj nie masz nic do gadania i tak ma być :lol:
Należy również wspomnieć że kiedyś można było tak zrobić. Wpisz sobie w google "darmowe rozmowy w heyah" ii wyskoczą ci setki stron - na wszystkich jest opisywany właśnie ten sposób.

Co do sposobu - TemAtyk opisał go dość niedbale (kopiuj+wklej), więc może ja wyjaśnie wam techniczną stronę dlaczego to już nie działa , działo i miało by działać :-D :
Patrzcie:
1. Jeżeli mamy aktywną pocztę głosową dzwonimy pod bezpłatny numer 1111. Poczta loguje nas automatycznie na podstawie numeru z jakiego dzwonimy i zaraz po połączeniu słyszymy "nie masz nowych wiadomości"
2. Jeżeli poczta jest wyłączona wtedy system nas nie zaloguje do poczty. Dzwoniąc pod bezpłatne 1111 usłyszymy "Proszę podać numer skrzynki oraz hasło". I wtedy byśmy wbili numer i hasło przyjaciela z aktywną pocztą i zmienili mu powitanie w poczcie głosowej.
3. Osoba pierwsza loguje się automatycznie na swojej poczcie i odsłuchuje powitanie i znowu, zmienia je na swoje... puszcza nam sygnał... i znowu my dzwonimy, logujemy się jako ona i zmieniamy jej powitanie...puszczamy sygnał...osoba pierwsza znowu dzwoni na swoją pocztę, wchodzi w ustawienia i odsłuchuje powitanie (nagrane przez osobę drugą) i zmienia je na swoje... Tak można w nieskończoność :-D

Możnaby gdyby nie fakt że od pewnego czasu nie można zalogować się na cudzej poczcie głosowej, ponieważ dzwoniąc pod bezpłatne 1111 jesteśmy już automatycznie zalogowani na swoim numerze, bo przecież mamy włączoną pocztę :D
Heyah posłużyła się podstępem włączając nam wszystkim poczty głosowe :-D mogę zaręczyć że tylko i wyłącznie zrobiła z tego powodu - ten myk był ówcześnie (2-3 lata temu) znany i praktykowany na potęgę :)

Dodam jeszcze że możemy zalogować się na cudzej poczcie dzwoniąc pod 888001111 ale mija się to z celem bo to jest już połączenie płatne :wink:

Mam nadzieję że wyjaśniłem to i owo :wink:

Post:24 sie 2007, 15:39
autor: D@rio
ganc2 pisze:- ale nie jednocześnie nie wprowadzaj w błąd innych użytkowników.
no dlatego pytam. Chce się dowiedzieć i wyjaśnić ;) Zwłaszcza że nie użytkuję Heyah :)
ganc2 pisze:Wiesz co? Nawet sobie napisz maila do heyah. Konsultant tylko potwierdzi moje słowa i poda ci kod na zawieszenie przekierowań.
zrobię to... :-)

Pozatym, stwierdzam że zakręcona ta sprawa z pocztą głosową Heyah...
ganc2 pisze:Heyah posłużyła się podstępem włączając nam wszystkim poczty głosowe
no to już teraz rozumiem... tak czy tak jest to troszkę niesprawiedliwie zrobione ;)

Post:03 wrz 2007, 19:28
autor: ganc2
D@rio pisze:zrobię to... :-)
I jak tam? Zrobiłeś to ;- ) ?

Post:03 wrz 2007, 19:30
autor: D@rio
ganc2 pisze: I jak tam? Napisałeś?
kontaktowałem się telefonicznie.

Post:03 wrz 2007, 20:03
autor: ganc2
D@rio pisze:kontaktowałem się telefonicznie.
Jaki efekt?