Przeniesienie numeru z "biznesówki" Plusa do pre-p
Post:31 lip 2007, 12:29
Witam!
Mój znajomy ma telefon w taryfie dla firm Plusa. Na jego numerze umowa się kończy. Nie chce jej przedłużać, bo ma dobry telefon i chce mieć numer na kartę. Bardzo zależy mu na tym numerze, który ma od wielu lat w Plusie (oferty biznesowe). NIestety przejście z jego taryfy biznesowej (niewiem konkretnie jakiej, ale jakiejś chyba starszej od Biznesklasy) na ofertę na kartę Simplus jest niemożliwe (to jakaś wielka kpina ze strony Plusa w stosunku do dobrego klienta z wysokimi rachunkami i długim stażem w sieci, ale nieważne). Koledze bardzo zależy, aby zachować swój numer (możę nawet za to zapłacić). NUMER TO ABSOLUTNY PRIORYTET. Nawet nie ważne dla niego jest w jakiej będzi sieci.
Osoba ta dzwoni +- tyle samo do wszystkich polskich sieci. Kilka groszy w jedną lub drugą stronę nie robi dla niego różnicy, ważna jest wygoda korzystania z telefonu. Nie będzie się bawił w pakiety obniżające koszty połączeń i SMSów.
Co mu zaproponujecie (jaki pre-paid)?
Ja zaproponowałem mu Nowe Orange Go, ponieważ ma dość konkurencyjną stawkę do Ery, Plusa i na stacjonarne - 60 gr i jeszcze tańsze minuty i SMSy do Orange (w zależności od wysokości doładowania). Ważniejszym jednak powodem była wzorowa (w mojej opinii) kontrola kosztów. Sam miałem Orange Go i wiem, że od razu po każdym SMSie, każdym połączniu głosowym i połączeniu GPRS miałem pod *500 aktualny stan konta. Nie trzeba było wyłączać i włączać telefonu, ani czekać aż "Ściągnie Ci kasę" (jak to jest niestety w Simplusie, SS, TakTak, Heyah). Dodatkową wielką zaletą jest MultiBox (osoba przebywa dużo za granicą)
Jak jest z przeniesieniem numeru z Plusa Dla Biznesu do Nowego Orange Go (ile kosztuje, ile trwa, co trzeba zrobić)?
Jak macie inne propozycje to oczywiście proszę napisać.
Mój znajomy ma telefon w taryfie dla firm Plusa. Na jego numerze umowa się kończy. Nie chce jej przedłużać, bo ma dobry telefon i chce mieć numer na kartę. Bardzo zależy mu na tym numerze, który ma od wielu lat w Plusie (oferty biznesowe). NIestety przejście z jego taryfy biznesowej (niewiem konkretnie jakiej, ale jakiejś chyba starszej od Biznesklasy) na ofertę na kartę Simplus jest niemożliwe (to jakaś wielka kpina ze strony Plusa w stosunku do dobrego klienta z wysokimi rachunkami i długim stażem w sieci, ale nieważne). Koledze bardzo zależy, aby zachować swój numer (możę nawet za to zapłacić). NUMER TO ABSOLUTNY PRIORYTET. Nawet nie ważne dla niego jest w jakiej będzi sieci.
Osoba ta dzwoni +- tyle samo do wszystkich polskich sieci. Kilka groszy w jedną lub drugą stronę nie robi dla niego różnicy, ważna jest wygoda korzystania z telefonu. Nie będzie się bawił w pakiety obniżające koszty połączeń i SMSów.
Co mu zaproponujecie (jaki pre-paid)?
Ja zaproponowałem mu Nowe Orange Go, ponieważ ma dość konkurencyjną stawkę do Ery, Plusa i na stacjonarne - 60 gr i jeszcze tańsze minuty i SMSy do Orange (w zależności od wysokości doładowania). Ważniejszym jednak powodem była wzorowa (w mojej opinii) kontrola kosztów. Sam miałem Orange Go i wiem, że od razu po każdym SMSie, każdym połączniu głosowym i połączeniu GPRS miałem pod *500 aktualny stan konta. Nie trzeba było wyłączać i włączać telefonu, ani czekać aż "Ściągnie Ci kasę" (jak to jest niestety w Simplusie, SS, TakTak, Heyah). Dodatkową wielką zaletą jest MultiBox (osoba przebywa dużo za granicą)
Jak jest z przeniesieniem numeru z Plusa Dla Biznesu do Nowego Orange Go (ile kosztuje, ile trwa, co trzeba zrobić)?
Jak macie inne propozycje to oczywiście proszę napisać.