Strona 1 z 1

konsultanci ORANGE nie wiedzą co piszą???

Post:08 paź 2005, 20:41
autor: mucuss
Witam,

Dziękujemy za nadesłaną korespondencję. Uprzejmie informuję, że może Pan zamówić logo operatora Orange, które zastąpi logo Idea, Miłego Dnia. Aby zamówić nowe logo proszę wysłać SMS-a na numer 5500. Koszt to cena zwykłego SMS-aa według cennika. W treści proszę wpisać: logo - logo operatora - napis Orange zamiast Idea Miłego Dnia - dostępne tylko dla aparatów, które obsługują przysyłane SMS-em logo operatora.

Z poważaniem,

Krzysztof Kowalczyk
Młodszy Konsultant w Biurze Obsługi Klienta Indywidualnego...


wiem ze temat podobny ale... DLACZEGO PRZY PRÓBACH TO NIE DZIAŁA czy w ORANGE sami nie wiedzą co piszą????!! TO oryginalna wiadomosc...po próbach4rech i tak nic...

Post:08 paź 2005, 21:46
autor: zgreev
troszke nie wiedza co pisza...

tutaj info:
http://www.orange.pl/portal/map/map/og_ ... eId=304357

a to wszystko napewno dlatego ze to "Młodszy konsultant"... widocznie za młody :) :) )

Post:09 paź 2005, 10:39
autor: Michu
A widzieliscie, ze pdf'ów z cenami telefonow dalej nie zaktualizowali? A ceny niektórych telefonów zmienily sie w poniedzialek :)

Moze teraz orange przygotowuwuje sie na gigantyczna promocje, gdzie tloki beda jak w erze dopoki doputy sie nie skonczyly k700i :)

Post:09 paź 2005, 11:24
autor: Bobb
Oni z PDFami zawsze mieli problemy. Tzn. zmieniali ceny po raz drugi a PDFy sie nie zmienialy, dlatego sciagalem cenniki excelowe z biura prasowego. Ale to bylo za czasow idei, teraz chyba w biurze prasowym nie ma cennikow...