[Play] Standard obsługi klienta via e-mail?
Post:20 lip 2007, 16:44
Wiem że sprawa bardzo "luźnego" traktowania klienta przez Play juz gdzieś sie przetoczyła na forum ale nie znalazłem wątku dotyczącego akurat tej sprawy.
Technikalia to chyba dobre miejsce...
Wczoraj wysłalem e-maila do play w sprawie otwarcia sklepu internetowego. Otrzymałem odpowiedź, którą niżej cytuje. Właściwie nie wiem co o tym mysleć, z jednej strony jestem traktowany wręcz jak przyjaciel z grugiej - totalny brak profesjonalizmu...
Waszyscy dostają takie odpowiedzi czy tylko pani Ewelina ma takie podejście?
Temat o Play jest tak obszerny że nie idzie w nim znaleźć pewnych informacji - jak wy oceniacie obsługe w Play?
Technikalia to chyba dobre miejsce...
Wczoraj wysłalem e-maila do play w sprawie otwarcia sklepu internetowego. Otrzymałem odpowiedź, którą niżej cytuje. Właściwie nie wiem co o tym mysleć, z jednej strony jestem traktowany wręcz jak przyjaciel z grugiej - totalny brak profesjonalizmu...
Jeszcze te buźki...Witaj Marku:)
Ciszę się, że do nas napisałeś. W odpowiedzi na Twoje pytanie o termin uruchomienia internetowego sklepu Play chcę Ci przekazać, że nie jest on nam jeszcze znany. Trudno jest mi również określić go w przybliżeniu, ponieważ na chwilę obecną nie posiadamy na ten temat żadnych informacji. Twoje pytanie jest dla nas jednak cenną sugestią, którą z pewnością skierujemy do odpowiednich osób
Gdybyś miał jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, albo też sugestie, zachęcam do kontaktu z nami lub zapoznania się z informacjami na stronie internetowej www.playmobile.pl
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Ewelina, Obsługa Klienta Play

Waszyscy dostają takie odpowiedzi czy tylko pani Ewelina ma takie podejście?

Temat o Play jest tak obszerny że nie idzie w nim znaleźć pewnych informacji - jak wy oceniacie obsługe w Play?