ORANGE SHOP - kolejne"super udogodnienie"dla klien
Post:05 paź 2005, 14:52
Wczoraj zamówilem e-plan razem z telefonikiem (promocja mi sie podoba , obnizka cen telefonów) wczoraj ok godz 14 moj stan realizacji = przekazane do realizacji (stopien 3), dzisiaj otrzymałem maila:
"Witam serdecznie,
Bardzo mi przykro ale w zwiazku z zaistnialymi problemami technicznymi systemu, obawiam sie ze nie uda nam sie do przyszlego piatku[14 października- Michu]. Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszamy.
Pozdrawiam
[imię i nazwisko konsultantki]
Cos mi się wydaje , że wpadlem:)
1. nie mam na niecale 2 tyg telefonu
2. nie moge skorzystac z nowej (ewentualnej) promocji u innego operatora, ponieważ zamowienie zlozone!!
a co jest najlepsze.... po otrzymaniu maila moj stan realizacji zamowienia cofnał sie na stopień 1 (złożone- czeka na weryfikacje)
Jesli czyta to ktos z orange ostrzegam, jesli spoźnicie sie nawet o 1 dzien do akcji wkroczy rzecznik praw konsumenta!!
15:01 - stan realizacji znowu przeskoczył na stopień 3 - przekazane do realizacji
"Witam serdecznie,
Bardzo mi przykro ale w zwiazku z zaistnialymi problemami technicznymi systemu, obawiam sie ze nie uda nam sie do przyszlego piatku[14 października- Michu]. Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszamy.
Pozdrawiam
[imię i nazwisko konsultantki]
Cos mi się wydaje , że wpadlem:)
1. nie mam na niecale 2 tyg telefonu
2. nie moge skorzystac z nowej (ewentualnej) promocji u innego operatora, ponieważ zamowienie zlozone!!
a co jest najlepsze.... po otrzymaniu maila moj stan realizacji zamowienia cofnał sie na stopień 1 (złożone- czeka na weryfikacje)
Jesli czyta to ktos z orange ostrzegam, jesli spoźnicie sie nawet o 1 dzien do akcji wkroczy rzecznik praw konsumenta!!
15:01 - stan realizacji znowu przeskoczył na stopień 3 - przekazane do realizacji