Strona 1 z 1

ORANGE SHOP - kolejne"super udogodnienie"dla klien

Post:05 paź 2005, 14:52
autor: Michu
Wczoraj zamówilem e-plan razem z telefonikiem (promocja mi sie podoba , obnizka cen telefonów) wczoraj ok godz 14 moj stan realizacji = przekazane do realizacji (stopien 3), dzisiaj otrzymałem maila:
"Witam serdecznie,
Bardzo mi przykro ale w zwiazku z zaistnialymi problemami technicznymi systemu, obawiam sie ze nie uda nam sie do przyszlego piatku[14 października- Michu]. Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszamy.
Pozdrawiam
[imię i nazwisko konsultantki]

Cos mi się wydaje , że wpadlem:)
1. nie mam na niecale 2 tyg telefonu
2. nie moge skorzystac z nowej (ewentualnej) promocji u innego operatora, ponieważ zamowienie zlozone!!

a co jest najlepsze.... po otrzymaniu maila moj stan realizacji zamowienia cofnał sie na stopień 1 (złożone- czeka na weryfikacje)

Jesli czyta to ktos z orange ostrzegam, jesli spoźnicie sie nawet o 1 dzien do akcji wkroczy rzecznik praw konsumenta!!

15:01 - stan realizacji znowu przeskoczył na stopień 3 - przekazane do realizacji

Post:05 paź 2005, 18:19
autor: margeo
Apropo ORANGE SHOPki
Chcialem dzis kupic karte doladowujaca do POPa w punkcie ORANGE (zamierzalem placic karta). Sam punkt, choc istnieje w tym miejscu od kilku lat (Poznan) wygladal dosc "dziwnie" -jakby dopiero sie przeniesli - kilka nieciekawych,starych telefonow za szyba na scianie i biurko. Pani uprzejmie poprosila, abym spoczal, bo "to chwilke potrwa" (kupienie karty ???). Usiadlem, a pani rozpoczela poszukiwanie zdrapek, ktore gdzies zniknely.. Po kilku minutach znalazla kartke A4, z ktorej odciela KSEROKOPIE wydruku z terminala z kodem doladowujacym (!?!?!?!). Widzac moje zdziwienie zapewnila mnie,ze wszystko bedzie dzialac, ale jesli nie chce-nie musze kupowac..Dodam,ze ksero nie bylo najwyzszych lotow. Powiedzialem,ze skoro NAPEWNO jest ok, to wezme.. Dalem jej karte kredytowa i zaczalem ogladac ta kserokopie.. Ku mojemu zdziwieniu - "kupon przedluza na rozmowy przychodzace o 2mce".. (?stara wersja?). Zapytalem o to- w odpowiedzi uslyszalem,ze jednak o 6mcy, tylko tak jest w terminalu... ekhm.. No ale mimo szczerych checi nie stalem sie posiadaczem najnowszej wersji kuponu, bo... popsul sie terminal i pani nie mogla skasowac kwoty...
Spedzilem urocze 20 minut gapiac sie na ulotki nowoczesnej pomaranczowej "idealnej idei"

ps. zapytalem z ciekawosci czy sa jakies dodatkowe korzysci dla ktorych warto przejsc do orange GO z popa. Owszem, bo w Orange GO wewnatrz sieci minuta kosztuje 60gr... Ja na to,ze w POPie 30gr... "Tak, ale w GO nie trzeba aktywowac pakietow-od razu ma sie 60gr.." Chyba jednak wole sie pomeczyc, aktywowac pakiet i miec min za polowe tej ceny ;p
Zreszta i tak na codzien korzystam z ERY :)))
Pozdrawiam

Post:06 paź 2005, 11:01
autor: Michu
Jedyne co w internetowym sklepie bylo dobre to szybki i sprawny kontakt :)

Post:06 paź 2005, 13:43
autor: blom
czyli "biznes internetowy " w polsce A tak ktoś z góry za stanami jest…

Post:06 paź 2005, 15:45
autor: koralowiec1
A czy mnie oczy bolą już od tych promocji Orange, czy w sklepie internetowym nie można już kupować za punkty profit? Albo przynajmniej części opłacić punktami...?

Post:06 paź 2005, 17:05
autor: blom
koralowiec1 pisze:A czy mnie oczy bolą już od tych promocji Orange, czy w sklepie internetowym nie można już kupować za punkty profit? Albo przynajmniej części opłacić punktami...?
ciezko to nazwac sklepem...

Post:07 paź 2005, 20:40
autor: Michu
Hmmm zastanawiam sie czy nie wycofac zamowienia!! Jak 11 ma wejsc nowa oferta to moze wycofac zamowienie dopoki jeszcze go nie zrealizowali! Bo potem juz moze byc za pozno!!