Strona 1 z 1

Era i blokada połączeń

Post:29 cze 2007, 20:23
autor: misia001
Hey, a nie wiecie co mozna zrobić jak szanowna era, nie chce odblokować telefonu?

tzn wyglądało to tak, fakt nie załaciłam rachunku z dwoch telefonow- przyszło pisemko na jeden z nich ze umowa zostaje ze mna rozwiazana z naliczeniem kary umoznej przy czym kara ta zostaje anulowana kiedy pieniadze te dojada na konto do nich i nie bedzie długow na innych numerach.

po zapłacie odblokowali ten drugi numer, ale że gdzies mi sie telefon zawieruszyl to zadzwonilłam do bok-u i zablokowałam połaczenia wychodzace., a pierwszego mimo ze ok 3 tyg wczesniej był zapłacony nadal nie. do dnia dzisiejszego dalej nie odblokowali a minal okres zapłaty kary umownej, na wysłana reklamacje nie odpowiedzieli, niby po 30 dniach od wysłania jesli nie dopowiedza to reklamacje zostaje przyjeta (mineło 55 dni a akra nie zniknela z obiazenia konta). nie można sie było dowiedziec od nikogo ani boku, dziale monitoringu dalczego tak jest. dopiero jak zrobiłam mega afera w głownym slonie to jakis gosciu, niby kierownik raczył mnie poinformowac ze tak sie dzieje, bo oni maja taki wewnetrzy regulamin postepowania kiedy blokuje sie połaczenia an jednym.

Czy to jest ich normlane postepowanie? słyszał ktos o czymś takim???

a co najlepsze moja siostra ma telef. na karte tez w erze (na mnie) oddała go do serwisu bo sie zepsul naprawa trwa juz ok miesiaca, a telefonu jak nie było tak nie ma. czy da sie z tym cos zrobic????????

Post:29 cze 2007, 20:47
autor: przemek910
misia001 pisze:a co najlepsze moja siostra ma telef. na karte tez w erze (na mnie) oddała go do serwisu bo sie zepsul naprawa trwa juz ok miesiaca, a telefonu jak nie było tak nie ma. czy da sie z tym cos zrobic????????
era nie ma nic do tego, oni wysylają do serwisu.

Post:30 cze 2007, 14:00
autor: MADMAX
misia001 pisze:tzn wyglądało to tak, fakt nie załaciłam rachunku z dwoch telefonow- przyszło pisemko na jeden z nich ze umowa zostaje ze mna rozwiazana z naliczeniem kary umoznej przy czym kara ta zostaje anulowana kiedy pieniadze te dojada na konto do nich i nie bedzie długow na innych numerach.
Tak z ciekawości, po jakim czasie otrzymałaś ów pismo?

misia001 pisze:Czy to jest ich normlane postepowanie? słyszał ktos o czymś takim???
Tak, w ERZE panuje taki burdel że nikt nic nie wie, niczego nie rozumie i pierwszy błąd jaki popełnią powoduje lawinę kłopotów postępujących w trybie geometrycznym i kolejne uniedogodnienia dla klienta. Piszę to na podstawie doświadczeń własnych.

misia001 pisze:a co najlepsze moja siostra ma telef. na karte tez w erze (na mnie) oddała go do serwisu bo sie zepsul naprawa trwa juz ok miesiaca, a telefonu jak nie było tak nie ma. czy da sie z tym cos zrobic????????
W tym przypadku akurat nie ma winy ERY, że naprawa tyle "trwa".