Strona 1 z 1

Telefon z 5Plus i gwarancja

Post:28 maja 2007, 16:24
autor: boczi
Witam
Mam telefon odebrany z programu 5plus - Samsung e250. Jednak, by zrealizować gwarancję, potrzebuję fakturę zakupu, a nie mogę jej za nic znaleźć. Mam gwarancję.
Co można zrobić?

Post:28 maja 2007, 17:05
autor: Rokko
boczi, idz do serwisu samasunga z gwarancja - powinni przyajc do naprawy.

Post:28 maja 2007, 18:03
autor: yagi
Samsung nie wymaga dowodu zakupu...

Post:28 maja 2007, 19:08
autor: dechomenon
u nas jest wymagana faktura jako dowód zakupu...i tyle nie ma czy to samsung czy to nokia, nie przyjmę fona do naprawy bez tych dokumentów..takie są procedury

Post:29 maja 2007, 20:28
autor: badenov
Dziwne. Nie mam tego fona Samsung e250 w 5plusie. Wogóle wybór tam jakiś dziwny, mocno wybiórczy i wygląda na przypadkowy. I niestety nie zmienia sie. A teraz okazuje sie, że różni ludzie mają różne fony do wyboru. Ktoś wie jak to dokładnie działa?

Post:29 maja 2007, 20:48
autor: D@rio
badenov, przecież fony dostępne w 5Plus są dostępne na stronie programu.

Post:29 maja 2007, 21:00
autor: badenov
No wiem, i ja tam definitywnie nie mam samsunga e250, odwrotnie niż założyciel tematu :)
Snuje spiskową teorie, że może po zalogowaniu u niektórych liczba fonów sie zwiększa?

Post:29 maja 2007, 22:57
autor: boczi
Nie wiem jak to wygląda dokładnie, to załatwiał znajomy , więc na tą chwilę nie wiem.

Czy możecie podać jakieś konkrety może odnośnie tej gwarancji jeszcze?

Post:29 maja 2007, 23:21
autor: pyp
Ja miałem podobna sytuację z Nokia. Wygrałem Nokie 3250em w konkursie Coca-Coli i też nie miałem dowodu zakupu tego telefonu. Dzwoniłem do serwisu Noki i mi powiedzieli że jeżeli gwarancja jest podbita poprzez Autoryzowany Serwis Noki to nie trzeba dowodu zakupu. Rzeczywiście tak jest na karcie gwarancyjnej i nie ma problemu z gwarancją. Może to działa ta takiej samej zasadzie.