[Plus]Ubezpieczenie telefonu
Post:05 kwie 2007, 22:09
Witam
Zastanawiam się nad ubezpieczeniem telefonu w mPunkcie.
Zastanawiam się czy wziąć opcje za 79 czy 109. Dużej różnicy w cenie patrząc przez pryzmat roku nie ma, a wydaje się, że w usługach duża bo w pierwszej opcji jedna naprawa nie objęta gwarancją w drugiej aż do momentu gdy telefonu nie będzie można naprawić i konieczna będzie wymiana na nowy. Ale może się chyba też tak zdarzyć, że nawet w tej drugiej opcji jedna naprawa skończy się koniecznością wymiany telefonu czyli 30 zł w plecy jak by nie było.
Pozdrawiam i byłbym wdzięczny za opinie na temat tego ubezpieczenia
P.S. Mam nadzieję, że umieściłem temat w dobrym dziale.
Zastanawiam się nad ubezpieczeniem telefonu w mPunkcie.
To tak jak by ktoś nie wiedział o co chodzi. Teraz mam pytanie do kogoś, kto jest posiadaczem tego ubezpieczenia i musiał z niego korzystać. Chodzi mi głównie o wariant za 79 lub 109 zł. Gdzieś przeczytałem, że jeśli telefon zostanie np. zalany to dzięki temu ubezpieczeniu dostane nowy telefon. Prawda to? Czy ktoś spotkał się z czymś takim, że np. odmówili naprawy mimo tego ubezpieczenia - bo było to umyślne działanie użytkownika?. Ciekawi mnie to. Bo właściwie jeśli ktoś posiadałby telefon, który by często się psuł itd.. to czysto teoretycznie jeśli uszkodzi go umyślnie tak, że nie będzie możliwa naprawa to w myśl tego ubezpieczenia powinien dostań nowy. Dobrze myślę? Na ile to jest realne? Oczywiście nie planuje, nic podobnego. Chodzi mi tylko o to, że to ubezpieczenie na papierze fajnie wygląda, ale czy tak samo wygląda w rzeczywistości.telepolis.pl pisze:Oferta mPunktu jest trzystopniowa i niezależna od ceny urządzenia. Ubezpieczenie telefonu od samej kradzieży podczas rozboju bądź włamania to koszt 69 zł rocznie – nie dotyczy to zgubienia bądź pozostawienia urządzenia. Za 79 zł bądź 109 zł klient może dodatkowo ubezpieczyć się od uszkodzeń nieobjętych gwarancją producenta. Pierwsza z kwot zapewnia naprawę jednego uszkodzenia podczas trwania umowy, zaś druga nie limituje dokonywanych napraw – oba przypadki obejmują kradzież. W wypadku skorzystania z polisy telefon jest albo naprawiany, albo wymieniany na nowy, taki sam bądź o podobnych parametrach. W wypadu kradzieży nowy telefon jest zwracany w ciągu trzech, czterech dni.
Źródło: http://www.telepolis.pl/artykuly.php?id=148
Zastanawiam się czy wziąć opcje za 79 czy 109. Dużej różnicy w cenie patrząc przez pryzmat roku nie ma, a wydaje się, że w usługach duża bo w pierwszej opcji jedna naprawa nie objęta gwarancją w drugiej aż do momentu gdy telefonu nie będzie można naprawić i konieczna będzie wymiana na nowy. Ale może się chyba też tak zdarzyć, że nawet w tej drugiej opcji jedna naprawa skończy się koniecznością wymiany telefonu czyli 30 zł w plecy jak by nie było.
Pozdrawiam i byłbym wdzięczny za opinie na temat tego ubezpieczenia
P.S. Mam nadzieję, że umieściłem temat w dobrym dziale.