Wiek i życiowe doświadczenie a skłonność do zmiany usługodawcy
Post:10 paź 2024, 15:38
Wydzielam osobny wątek, ponieważ na marginesie dyskusji w wątku technicznym, zrodziła się interesująca rozmowa na istotny temat, który dotąd nie został porządnie omówiony.
Rem
Bo klienci mają to de facto w d... Idą tam, gdzie jest im najkorzystniej finansowo (a przynajmniej tam gdzie reklama im powie, że jest najtaniej). Nie pamietam dokładnie, ale to chyba było kilka lat temu, jak walili tłumnie do Plusa, bo była dobra oferta. Nie liczba stacji, nie prędkości, VoLTE i inne takie tylko oferta.
Gdyby klienci patrzyli na prędkości, speedtesty, na 5G i inne tego typu "techniczne dyrdymały" to T-mobile byłoby największym operatorem. A jest nim Play, który od dłuższego czasu w prędkościach delikatnie mówiąc liderem nie jest, a mimo to ludzie ciągle do nich walą.
Rem
Bo klienci mają to de facto w d... Idą tam, gdzie jest im najkorzystniej finansowo (a przynajmniej tam gdzie reklama im powie, że jest najtaniej). Nie pamietam dokładnie, ale to chyba było kilka lat temu, jak walili tłumnie do Plusa, bo była dobra oferta. Nie liczba stacji, nie prędkości, VoLTE i inne takie tylko oferta.
Gdyby klienci patrzyli na prędkości, speedtesty, na 5G i inne tego typu "techniczne dyrdymały" to T-mobile byłoby największym operatorem. A jest nim Play, który od dłuższego czasu w prędkościach delikatnie mówiąc liderem nie jest, a mimo to ludzie ciągle do nich walą.