DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1118994  autor: Wojtekk
 15 lip 2021, 08:44
Cześć wszystkim!
Czy ktokolwiek zna sposób na odzyskanie numeru w sieci Virgin?
Konto zostało zdezaktywowane w ciągu ostatnich ok 2 miesięcy, wyjeżdżając z PL w końcówce kwietnia numer jeszcze działał.

Aktualnie karta włożona do telefonu loguje się do sieci - brak przekreślonego kółka - są kreseczki od zasięgu ale chcąc zadzwonić jest komunikat „nie zarejestrowano w sieci”, a dzwoniąc na numer odzywa się „nie ma takiego numeru”.

Na infolinii Virgin miła pani twierdzi, że oni przez infolinię nic zrobić nie mogą i żeby próbować przez pismo ale szanse na powodzenie będą znikome.
Pismo napisałem i przez formularz kontaktu (nadali zgłoszeniu numer ale nic nie odpisali) jak i tradycyjnie wysłałem listem - list w drodze.

Zapewne jeśli nawet otrzymam odpowiedź będzie ona odmowna. Przejrzałem kilka wątków o problemach z odzyskaniem numeru i widać że Virgin wykazuje praktycznie zerową chęć pomocy w tego typu sprawach, choć inni operatorzy pozostawiają jakieś małe furtki.

W normalnych okolicznościach odpuściłbym temat ale niestety chodzi o numer którego historia ma ponad 10 lat i wiele do niego kontaktów szczególnie handlowych. Numer przeniosłem do Virgin z T-mobile / Heyah (infolinia Virgin twierdzi że numer nie wraca do pierwotnego operatora - jak jest naprawdę?) .

Wobec powyższego zmuszony jestem do poszukiwania możliwości odzyskania numeru. Wiem już że nie jest to proste ale może ktoś wie gdzie lub do kogo można próbować dotrzeć w tej sprawie aby w jakimś awaryjnym trybie odzyskać numer.

Na marginesie, nie wiem dlaczego kwestie reaktywacji numeru są tak problematyczne – szczególnie u Virgin - przecież po dezaktywacji numeru pozostaje on w zasobach sieci przez przynajmniej kilka miesięcy a jego przywrócenie na prośbę klienta technicznie nie powinno stanowić wielkiego problemu, choćby nawet za słoną opłatą taka opcja być powinna (szczególnie jeśli sama karta klienta wciąż jest aktywna).
 #1119003  autor: babciagienia1p
 15 lip 2021, 12:41
@ Wojtekk
Akurat Virgin, w przeciwieństwie do innych operatorów, bardzo restrykcyjnie podchodzi do terminów. Masz małe szanse na odzyskanie numeru.
Spróbuj opcji wyboru i zamówienia kolejnego, konkretnego, numeru na żądanie. Podałbyś ten stracony z opisem sytuacji. Może się uda...
 #1119007  autor: marcin19883
 15 lip 2021, 15:29
A kody na sprawdzenie stanu konta działają? Można spróbować jeszcze raz zarejestrować numer, może w system wejdzie. Idź do jakiekoś punku rejestracji numerów np. Poczta Polska. Możliwe, że się uda, bo pamietam, że takie kumunikaty występują, kiedy się kupi numer i go nie zarejestruje.