DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
 #1135761  autor: babciagienia1p
 07 wrz 2022, 13:02
rsig pisze:
03 lip 2022, 21:54
W webowej apce T-Mobile niby zmienili logowanie na podawanie emaila, ale kod z sms i tak trzeba wpisać, czyli nici z kontrolowania leżaka. ... Domyślam się że instalacja crapware operatorów (te różne iPlusy, Mój T-M, itp) nic nie da, nie będą działać bez włożonej (i włączonej) karty SIM?

Apka T-Mobile działa po Wi-Fi bez jakichkolwiek problemów (iOS), Play straszył, ale chyba ..., apka iPlus działa na każdej karcie.
 #1135871  autor: kazik20
 08 wrz 2022, 18:25
Mój Orange to kłamca. Podał, że moje stare karty mają obsługe LTE a po aktywacji darmówki pod 364 i przejściu na własne 4G niestety nie osiągam z tymi SIMkami zasięgu LTE bo karty fizycznie nie spełniają tego standardu. Są koloru czarnego. Moje białe karty logują sie do LTE więc to nie wina jakiegoś zasięgu czy coś. Niestety z białych już wyczerpałem darmówke wcześniej.
 #1135874  autor: koszalineo941268
 08 wrz 2022, 18:46
Ale działa 3G? Przecież pisałeś, że jego prędkość na twoje potrzeby wystarcza.

Kartę można zawsze wymienić na obsługująca LTE, niestety to kosztuje. Zawsze możesz złożyć reklamacje z prośbą o bezpłatna wymianę powołując się na wprowadzenie w błąd przez apke.
 #1135886  autor: kazik20
 08 wrz 2022, 21:57
Starcza 3G, ale stary modem sie zepsuł więc przymusowo na 4G przechodze z nowszym urządzeniem, ale część kart właśnie nie działa na trybie LTE. No właśnie czasem jak karta w telefonie to sami proponują darmową wymiane w salonie, ale salon to trzeba jechać do większego miasta. Narazie trzeba będzie się trzymać tylko białych kart.

Mój Orange podaje numer seryjny SIM więc powinni podawać jednak sprawdzone informacje. A niejedna moja karta chyba jeszcze 2010r. pamięta, jeśli nie dalej.
 #1136382  autor: rudymax
 22 wrz 2022, 11:37
Czy coś się wysypało w Orange, czy tylko ja mam problem? Nie można sprawdzić stanu konta ani w aplikacji, ani na www, nawet kodem się nie da: "nierozpoznana odpowiedź z sieci". Nie da się zrobić doładowania, bo "numer nie należy do sieci Orange". Numer przeniesiony w ubiegłym roku i do tej pory nie było problemów z doładowaniem.
 #1136388  autor: Karlos20
 22 wrz 2022, 12:42
Dziś Orange może prowadzić jakieś prace porządkowe, stąd drobne utrudnienia (we Flexie jest komunikat w aplikacji). Dodatkowo operator wdraża w nju mobile dostęp do 5G.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1136389  autor: rudymax
 22 wrz 2022, 13:00
Pewnie tak, chociaż dotychczas w podobnych sytuacjach była informacja, w postaci stosownego komunikatu, przy próbie logowania. Teraz logowanie działa bez problemu, co wprowadza w błąd. Dodam, że kłopoty są już od wczoraj około północy. Przynajmniej ja się wtedy zorientowałem.
 #1136392  autor: marcin19883
 22 wrz 2022, 13:37
Wie ktoś jak przekonać Orange, żeby w końcu naprawiło mi Mój Orange na www i aplikacja. Nie mogę nic robić. Po zalogowaniu, nie widzę numerów na www, a w appce komunikat"daj nam chwilę". Od czerwca walczę z nimi. Ciągle tworzę zgłoszenie, czekam kilka tygodni i nagle je zamykają nic nie naprawiając. Czy oni to robią specjalnie? Jest jakiś urząd co się może nimi zająć? Olewają nawet reklamacje. Mam dużo neta i nie chciałbym odchodzić.
 #1136394  autor: marcin19883
 22 wrz 2022, 14:46
Karlos20 pisze:
22 wrz 2022, 13:44
marcin19883: spróbuj usunąć konto i założyć je ponownie.
Przez 3 miesiące próbuje co chwilę wszystkiego i to kilka razy w miesiącu. Na www, ciągle przenosi mnie po zalogowaniu na link https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-komorkowe-nju i wyskakuje błąd 404. Wpisuje poprawny adres, to nie widzę numerów. Nie, nie mam nju mobile od bardzo dawna, jakby co. Dlaczego to się nagle popsuło w połowię czerwca? A tak był rok spokoju.
 #1136398  autor: marcin19883
 22 wrz 2022, 16:07
Remington pisze:
22 wrz 2022, 15:43
Próbowałeś wejść na ten adres (będąc już po podaniu loginu i hasła)?
Sporo razy, zawsze to samo. Puste pola, zamiast numerów. Zgłaszałem puste pola i już 3 razy pisali, że naprawili. Niestety nic nie ruszali. To chyba jakiś automat pisze.
 #1136424  autor: biala1991
 24 wrz 2022, 09:06
Karlos20 pisze:
22 wrz 2022, 12:42
Dziś Orange może prowadzić jakieś prace porządkowe, stąd drobne utrudnienia (we Flexie jest komunikat w aplikacji). Dodatkowo operator wdraża w nju mobile dostęp do 5G.

Zrobili porządek.. po zalogowaniu mailem na konkretny numer w Mój Orange (www) ten numer nie pokazuje się domyślnie w formatce do doładowania tylko trzeba go ręcznie wpisywać, podobnie mail a wcześniej takie dane przy doładowaniu przez MO uzupełniały się automatycznie. Niech oni przestaną ciągle przy tym grzebać, bo jedną rzecz naprawią a dwie popsują :D
 #1136491  autor: Remington
 26 wrz 2022, 12:38
biala1991 pisze:
24 wrz 2022, 09:06
Zrobili porządek.. po zalogowaniu mailem na konkretny numer w Mój Orange (www) ten numer nie pokazuje się domyślnie w formatce do doładowania tylko trzeba go ręcznie wpisywać, podobnie mail a wcześniej takie dane przy doładowaniu przez MO uzupełniały się automatycznie. Niech oni przestaną ciągle przy tym grzebać, bo jedną rzecz naprawią a dwie popsują :D

U mnie się podstawia - trafiam na stronę https://doladowania.orange.pl/doladowanie/krok-1 z uzupełnionym numerem telefonu i e-mailem. Za to krok dalej jest zaznaczona inna kwota niż pierwotnie wybrana (co może prowadzić do pomyłek).
 #1136527  autor: biala1991
 27 wrz 2022, 07:10
Narzucało się 5zł i nie było możliwości doładować inną kwotą? Teraz zrozumiałam jakie to szczęście, że Orange "pozwala" mi ręcznie wpisać doładowywany numer w MO, mogli przecież ustawić na sztywno jeden nr uniemożliwiając doładowanie pozostałych numerów z konta :D
 #1136536  autor: sylwekZolkusza
 27 wrz 2022, 09:03
Aplikacja Mój Orange, szukamy na dole zakładki Więcej, potem Ustawienia, wybieramy Zalogowano na urządzeniach, najlepiej wylogować się ze wszystkich urządzeń, lub pozostawić jedną najnowszą datę logowania. Proponuje zmianę hasła do Mój Orange i e-mail przyciskiem nie pamiętam hasła.
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10