DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #1124246  autor: marcin19883
 11 lis 2021, 18:19
U mnie nic nie pomaga. Numerów nie da się zmienić. PRZYŁĄCZ KONTO nie działa i do tego mam dwa puste konta. Da się zarządzać numerem, który ostatnio dodaliśmy, czyli najnowszym. W appce Mój Orange, widać również najnowszy numer, reszta niewidoczna. Jakiś konsultant mi powiedział kiedyś, że błędne wyświetlanie numerów często zdarza się przy numerach przeniesionych. Mają to wkrótce naprawić podobno. Ja czekam od ok lutego i doczekać się nie mogę, dlatego przeniosłem numer do innej sieci.
 #1126384  autor: koszalineo941268
 04 sty 2022, 20:56
W apce? Jak się logujesz? Ja loguję się mailem, klikam button wykorzystanie, wybieram internet i wszystko widać jak na dłoni. Nie muszę wpisywać SMS. Zużycie można na bieżąco obserwując w telefonie lub stronę zarządzania routerem (dla ZTE to
http://192.168.32.1/index.html dla tenda 192.168.1.1).
 #1126392  autor: biala1991
 05 sty 2022, 06:50
koszalineo941268 pisze:
04 sty 2022, 19:43
Możesz sobie sklonować aplikację i na każdej kopii zalogować się na konto właściciela. Albo przepisać w salonie wszystkie karty na jednego właściciela i będziesz mieć podgląd w jednej apce
Nie po to karty były rejestrowane na różnych właścicieli, żeby je teraz przepisywać na jednego :D
Na klonowaniu aplikacji to ja się nie znam, raczej trudno to nazwać rozwiązaniem dla przeciętnego użytkownika. W apce TM mogę zarządzać wszystkimi numerami rodziny bez wygibasów z klonowaniem :D dopóki Orange nie zacznie realnie dbać o wygodę klienta ich pomarańczowy twór jest dla mnie nieużywalny
 #1126397  autor: asdaf
 05 sty 2022, 09:38
Ej, ale można dodać różnych właścicieli kart. Ja w apce mam dwóch. Ja mam przypisane kilkanaście :) numerów a druga osoba ma 3 numery. Nie jestem pewien ale chyba można byłoby dodać do apki jeszcze kogoś.
 #1126453  autor: biala1991
 06 sty 2022, 07:46
asdaf pisze:
05 sty 2022, 09:38
Ej, ale można dodać różnych właścicieli kart. Ja w apce mam dwóch. Ja mam przypisane kilkanaście :) numerów a druga osoba ma 3 numery. Nie jestem pewien ale chyba można byłoby dodać do apki jeszcze kogoś.
I można swobodnie przełączać się między kontami obu właścicieli bez dodatkowej weryfikacji sms?

Pora chyba kończyć ten wątek, bo 3G daje delikatnie do zrozumienia, że to temat dotyczący bonusów i pakietów NL a nie dyskusja o aplikacji :D
 #1126456  autor: asdaf
 06 sty 2022, 09:29
Jest moje nazwisko i moje numery. Zjeżdżam niżej jest nazwisko drugiej osoby i jej numery. Tak samo jak w TM tylko numery wymienione pod nazwiskiem właściciela.
Żadnego klonowania apki nie robiłem.
Ps. W apce Play też można mieć kilka osób dodane. Ale prezentacja inna.
 #1126568  autor: Karlos20
 08 sty 2022, 14:12
unnameduser: Tak, taki numer będzie widoczny w Mój Orange w ciągu 24h od momentu pełnego przeniesienia numeru (podmiana numeru tymczasowego w numer właściwy, bo karta SIM jest już aktywna).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126574  autor: biala1991
 08 sty 2022, 15:10
Zauważyłam, że w przeglądarkowej wersji MO (logowanie sms) w sekcji Kontrola wydatków, gdzie blokowane są usługi Premium (jest ich mnóstwo, nie wiedziałam że aż tyle :D ), nie można zablokować żadnych usług poza jedną: połączenia z numerów zastrzeżonych. Wszystkie usługi Premium generujące koszty są dostępne dopiero po założeniu konta (Orange musi zarobić) tylko jedną usługę można zablokować bez konta, połączenia z numerów zastrzeżonych, które żadnych kosztów nie powoduje. Orżnąć w pełnej krasie :D

Czy takie utrudnianie blokowania usług premium jest zgodne z prawem? Jeśli ktoś nie chce zakładać konta na maila to zostaje mu dzwonienie na infolinię, czyli żeby zablokować usługi o podwyższonej opłacie trzeba... zadzwonić na nr o podwyższonej opłacie :D
 #1126575  autor: Karlos20
 08 sty 2022, 15:17
biala1991: czemu się boisz zakładania konta w MO poprzez maila jak ognia? Wiadomo, że dzięki temu masz więcej możliwości + promocje.
Poza tym na czacie również możesz zlecić aktywację lub dezaktywacje blokady konkretnych usług premium, właściwie Orange ma ich najbogatszą paletę (pewnie po skargach).
To operator jest odpowiedzialny za dostęp do narzędzia obsługowego dla Abonenta i nie gwarantuje jego działania w pełni.
Zauważ, że niektórzy (szczególnie operatorzy MVNO) mają jeszcze bardziej ograniczoną obsługę usług na stronie internetowej lub ich nie ma wcale i każą dzwonić do BOK. Niskie koszty pełną gębą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126583  autor: R.Mandano
 08 sty 2022, 16:06
Karlos20 pisze:
08 sty 2022, 15:17
biala1991: czemu się boisz zakładania konta w MO poprzez maila jak ognia? Wiadomo, że dzięki temu masz więcej możliwości + promocje.

Zauważ, że niektórzy (szczególnie operatorzy MVNO) mają jeszcze bardziej ograniczoną obsługę usług na stronie internetowej lub ich nie ma wcale i każą dzwonić do BOK. Niskie koszty pełną gębą.
Ja także nie potrafię zrozumieć tej fobii na konto MO przez maila ....
:lol:
Co do drugiego to też to widzę - internetowe konta Wirtualnych Opów są bidne że aż trudno uwierzyć w taką biedę.
:lol:
 #1126587  autor: biala1991
 08 sty 2022, 16:48
Porównujecie MVNO do sieci nr 1, którą mieni się Orange? To zrozumiałe, że wirtualni muszą ograniczać obsługę, bo niskie koszty to ich jedyny atut. Pomijacie sedno, wybiórczość jaką kieruje się Orange udostępniając łatwy sposób blokowania jednych usług i utrudniony innych. Gdyby chodziło tylko o samo cięcie kosztów to by wcale nie oferowali tych opcji w MO, tymczasem dla Orange nie stanowiło problemu udostępnienie blokady połączeń zastrzeżonych, bo nic na tym nie tracą, natomiast łatwe blokowanie usług premium grozi utratą zarobku, dlatego starają się to maksymalnie utrudnić, pazerna pomarańcza :D

Próbowałam założyć konto w nowym MO ale operator nr 1 nie był w stanie umożliwić mi samodzielnej rejestracji, zamiast linka weryfikacyjnego zawsze byłam przekierowywana na czat z konsultantem, który miał zakładać konto ręcznie. I nie jestem jedyną osobą z podobnym problemem. Zastanówcie się czy chcecie zachęcać ludzi do rejestrowania konta w tak skandaliczne prymitywny sposób :D
 #1126590  autor: iphoneski
 08 sty 2022, 17:28
Czytając takie posty zastanawiam się, czy autor jest tak szczęśliwym człowiekiem, że ma czas na zajmowanie się takimi pierdołami bo większych problemów nie ma, czy jest takim człowiekiem, który koniecznie musi jakieś problemy do martwienia mieć, więc je sobie wymyśla. Serio ma to dla kogoś znaczenie, że jakaś firma wymaga jakiegoś konta do kontroli jakiejś usługi? Nie wiem czy gratulować czy raczej współczuć...
 #1126597  autor: Remington
 08 sty 2022, 18:14
biala1991 pisze:
08 sty 2022, 16:48
operator nr 1 nie był w stanie umożliwić mi samodzielnej rejestracji, zamiast linka weryfikacyjnego zawsze byłam przekierowywana na czat z konsultantem, który miał zakładać konto ręcznie.

I? Założy i można korzystać, ja też musiałem w ten sposób utworzyć moje.
 #1126611  autor: biala1991
 09 sty 2022, 07:44
Iphoneski
skoro sprawa nie jest warta uwagi to po co zaprzątasz sobie głowę wyimaginowanymi problemami innych ludzi? Nie wiem komu tu bardziej współczuć :D


Remington
naprawdę uważasz, że ręczne zakładanie konta (rękami konsultanta) to normalna praktyka w dzisiejszych czasach? Moim zdaniem to obciach, żeby wiodący operator :D stosował takie siermiężne metody, to chyba nie najlepiej świadczy o nowoczesności systemu, do którego chce mnie przenosić


Rudymax
pewnie jednym się udaje a innym nie, wątpię żeby Orange pracował nad rozwiązaniem problemu, naprawił go i czat stał się zbędny. Jeśli czyjeś numery trafiły na czarną listę to ani dzisiaj, ani za miesiąc, ani za rok nie uda się ich zarejestrować w nowym systemie w sposób automatyczny. Zwłaszcza jeśli pracują tam fachowcy, którzy prezentują postawę jak koledzy wyżej i uważają, że stworzony przez nich system działa bez zarzutu :D
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10