DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 1 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #1117854  autor: bxx1
 19 cze 2021, 09:19
Nie widze nigdzie w aplikacji tego komunikatu.Dobrze,że ktos już wcześniej napisał że coś takiego jest bo bym nawet nie wiedział, a tak można za 5 doładowywać bo tak sie najbardziej opłaca.
 #1118004  autor: Remington
 22 cze 2021, 19:46
Remington pisze:
14 cze 2021, 21:15
U mnie to samo, w ogóle to jest jakiś dramat. Widzę nieaktywne kontrakty abonamentowe oraz jeden z dwóch moich numerów nju mobile i mogę nim w pełni zarządzać (czyżby przygotowania do integracji Mój Orange z nju?). Wiele podstron linkuje do zapewne testowego hosta esklep.online.corpnet.pl

Coś się dzieje. Teraz uruchamia się na numerze nju (bez możliwości zarządzania) i można przełączyć się na pozostałe, ale do tego z nju wrócić się nie da.
 #1123545  autor: marcin19883
 20 paź 2021, 23:28
Działa wam przełączanie między numerami w Mój Orange? Na stronie www nic się nie dzieje, kiedy kliknę w dany numer, a w aplikacji nie ma listy numerów, oprócz tego najnowszego. :( Tak jest od kielku miesięcy. Zgłaszenie techniczne nic nie daje, nikt sie tym nie zajmuje, nadal od czerwca zgłoszenie w realizacji.. Nawet usunąłem konto i od nowa się zarejestrowałem. Nic to nie dało. Nadal, przełączanie między numerami nie działa.
 #1123580  autor: Remington
 21 paź 2021, 22:11
Nie tylko u Ciebie. Ja w internetowym Mój Orange mam błąd na błędzie, od wielu miesięcy error po każdym logowaniu, muszę ręcznie zmieniać URL by cokolwiek zobaczyć, a widzę domyślnie numer jaki mam w nju (ale bez danych), oprócz niego dwa od lat nieaktywne abonamenty.
 #1123592  autor: marcin19883
 22 paź 2021, 15:57
A to ja też mam dziwne dwa puste konta oprócz moich numerów. Najgorsze jest to, że w mobilnej aplikacji widzi tylko najnowszy numer. Tego starszego nie. Logowanie na nr telefonu działa, ale nic nie można zrobić. Do wszystkiego jest potrzebne logowanie emailowe.
 #1123596  autor: Remington
 22 paź 2021, 17:44
Ja do apki loguję się e-mailem i odpukać tam działa wszystko jak należy.

Nie wiem natomiast dlaczego tyle osób opiera się zakładaniu kont na adres e-mail. Warto mieć konto pocztowe dające możliwość tworzenia aliasów i wszędzie można podawać inny.
 #1123606  autor: marcin19883
 22 paź 2021, 22:23
Ja już od chyba 2 lat mam konto Mój Orange na email. Działało idealnie. Aż do marca tego roku, kiedy zaczeły się przerwy weekendowe i po takim weekendzie się wszystko popsuło. Dziś zauważyłem, że logując się na stronie www mam starszy numer jako pierwszy i tym samym mogę zarządzać. A na appce ten nowszy. Więc moge zarządzać numerami, ale oddzielnie na różnych platformach :lol: Minusem tego jest, że ten starszy to główny numer a podwójne GB w no limit są tylko w appce dostepne :(
 #1124208  autor: kazik20
 10 lis 2021, 17:02
No to jak sprawa w końcu wygląda? Można być na kompie stale zalogowanym w MójOrange? bo mnie wystarcza sprawdzanie jednorazowe smsem, ale drażni niestety brak autologowania jak dawniej w starym MO, a nie mam ochoty szastać mailami gdzie popadnie lekkomyślnie bo potem śmiecie przychodzą.
 #1124246  autor: marcin19883
 11 lis 2021, 18:19
U mnie nic nie pomaga. Numerów nie da się zmienić. PRZYŁĄCZ KONTO nie działa i do tego mam dwa puste konta. Da się zarządzać numerem, który ostatnio dodaliśmy, czyli najnowszym. W appce Mój Orange, widać również najnowszy numer, reszta niewidoczna. Jakiś konsultant mi powiedział kiedyś, że błędne wyświetlanie numerów często zdarza się przy numerach przeniesionych. Mają to wkrótce naprawić podobno. Ja czekam od ok lutego i doczekać się nie mogę, dlatego przeniosłem numer do innej sieci.
 #1126384  autor: koszalineo941268
 04 sty 2022, 20:56
W apce? Jak się logujesz? Ja loguję się mailem, klikam button wykorzystanie, wybieram internet i wszystko widać jak na dłoni. Nie muszę wpisywać SMS. Zużycie można na bieżąco obserwując w telefonie lub stronę zarządzania routerem (dla ZTE to
http://192.168.32.1/index.html dla tenda 192.168.1.1).
 #1126392  autor: biala1991
 05 sty 2022, 06:50
koszalineo941268 pisze:
04 sty 2022, 19:43
Możesz sobie sklonować aplikację i na każdej kopii zalogować się na konto właściciela. Albo przepisać w salonie wszystkie karty na jednego właściciela i będziesz mieć podgląd w jednej apce
Nie po to karty były rejestrowane na różnych właścicieli, żeby je teraz przepisywać na jednego :D
Na klonowaniu aplikacji to ja się nie znam, raczej trudno to nazwać rozwiązaniem dla przeciętnego użytkownika. W apce TM mogę zarządzać wszystkimi numerami rodziny bez wygibasów z klonowaniem :D dopóki Orange nie zacznie realnie dbać o wygodę klienta ich pomarańczowy twór jest dla mnie nieużywalny
  • Strona 1 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10