DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 5 z 11
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
 #1136527  autor: biala1991
 27 wrz 2022, 07:10
Narzucało się 5zł i nie było możliwości doładować inną kwotą? Teraz zrozumiałam jakie to szczęście, że Orange "pozwala" mi ręcznie wpisać doładowywany numer w MO, mogli przecież ustawić na sztywno jeden nr uniemożliwiając doładowanie pozostałych numerów z konta :D
 #1136536  autor: sylwekZolkusza
 27 wrz 2022, 09:03
Aplikacja Mój Orange, szukamy na dole zakładki Więcej, potem Ustawienia, wybieramy Zalogowano na urządzeniach, najlepiej wylogować się ze wszystkich urządzeń, lub pozostawić jedną najnowszą datę logowania. Proponuje zmianę hasła do Mój Orange i e-mail przyciskiem nie pamiętam hasła.
 #1138698  autor: Karlos20
 20 lis 2022, 10:04
Dziś są prace informatyczne (aktualizacja serwisów), Mój Orange (www) niedostępne do poniedziałkowego poranka.
Może wystąpić delikatne opóźnienie w aktywacji / odnawianiu pakietów.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2022, 11:27 przez Karlos20, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138702  autor: 3G
 20 lis 2022, 10:43
Te prace praktycznie co weekend są strasznie irytujące. Mam akurat najwięcej czasu żeby pewne rzeczy ogarnąć, czasem akurat terminy tak się układają, a tu nic nie można zrobić.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1138710  autor: Remington
 20 lis 2022, 11:04
3G pisze:
20 lis 2022, 10:43
Te prace praktycznie co weekend są strasznie irytujące. Mam akurat najwięcej czasu żeby pewne rzeczy ogarnąć, czasem akurat terminy tak się układają, a tu nic nie można zrobić.

Prace robi się w weekend właśnie dlatego, że mało kto wtedy korzysta.
 #1138729  autor: 3G
 20 lis 2022, 12:49
Karlos20 pisze:
20 lis 2022, 10:53
3G: co drugi weekend robią konserwacje, poza tym rozdzielają prace techniczne, nie działa MO na www ale działa aplikacja, kody SMS i USSD - to nie wystarczy?
Chciałem włączyć darmowe 100 GB, ale w aplikacji nie da się, więc jak działa? Przeważnie jest tak, że nie mogę zrobić tego co trzeba. Później mogę zapomnieć.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1138730  autor: Karlos20
 20 lis 2022, 12:51
3G: Apka > Pakiety i usługi > Promocje (tam jest widoczna promka).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138751  autor: 3G
 20 lis 2022, 15:12
Ale co Ty mi piszesz? :D Widzę gdzie jest, tylko co z tego jak przy próbie włączenia wywala komunikat o pracach serwisowych i na tym koniec. No to jak działa? No nie działa.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1138752  autor: Karlos20
 20 lis 2022, 16:03
3G: to poczekaj do poniedziałku. Korona z głowy Tobie nie spadnie. Czasu na włączenie promki jeszcze jest sporo, tym bardziej, że jeszcze pojawią się 3 paczki GB Za Gole.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138760  autor: 3G
 20 lis 2022, 19:00
Oczywiście, ja tylko pisałem, że irytujące są te weekendowe prace.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1138762  autor: Karlos20
 20 lis 2022, 19:11
Przyzwyczaj się, dla mnie to normalka :D
Jakby co konkurencyjna Magenta też przeprowadza prace w aplikacji Mój T-Mobile / Moja Heyah w weekendy i czasami w wybranych godzinach nocnych w tygodniu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141656  autor: biala1991
 14 sty 2023, 15:56
To teraz Orange nawet nie udaje, że zakładanie konta w MO odbywa się automatycznie (co w praktyce mało komu działało) tylko wszystko robią ręcznie przez czat? Żenada, albo zakładanie konta na piechotę, rękami konsultanta albo... weryfikacja przez moje ID. Chcieli być nowocześni tak jak TM tylko im nie wyszło.
TM ma świetną opcję, rejestrację numeru przez moje ID (+dodatkowo założenie konta w Mój T-Mobile). W Orange nie zarejestrujesz karty przez moje ID, które jest przecież narzędziem do weryfikowania tożsamości, ta chora sieć wykorzystuje moje ID do zakładania konta na Mój Orange. Chyba ich pogrzało, żeby zarejestrować nr muszę biegać po salonach a potem mam zalogować się do banku i potwierdzać tożsamość z powodu takiej dupereli jak założenie konta na portalu co w każdej normalnej sieci załatwia się smsem.
 #1141661  autor: Karlos20
 14 sty 2023, 17:36
biala1991: kto ma konto i apkę w Banku Millennium, to ma jeszcze wygodniej, bo rejestruje numer w 2 minuty, a numer do MO jest dodawany automatycznie, jeśli masz już tam konto. A numer łatwo można przemigrować do Flexa, nju czy innej sieci, bezproblemowo.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141689  autor: biala1991
 15 sty 2023, 07:31
Karlos
Millennium umożliwia rejestrację kart różnych operatorów (w tym Orange) więc to nie jest zasługa Orange tylko samego Millennium.
I nie pisz mi o automatycznym dodawaniu nowego numeru do konta (jeśli ktoś ma już inny nr) bo chodzi o wygodne założenie konta przez każdego klienta, nawet nowego, który nie ma żadnego numeru w Orange. W innych sieciach taką prozaiczną czynność załatwia się w minutę smsem weryfikacyjnym, w Orange tego nie potrafią tylko zatrudniają armię ludzi, żeby to robili ręcznie na czacie. I kiedy wreszcie ktoś wpadł na "genialny" pomysł, żeby to zautomatyzować to co wychodzi? Atrapa tego co oferuje TM. Zamiast wykorzystać moje ID do całkowicie zdalnej rejestracji numeru, Orange wymyślił sobie, że klient po rejestrację karty będzie kitrał do salonu a moje ID zostanie użyte do zakładania konta, w ten sposób będą się mogli chwalić jacy to są nowocześni. Mogę im podrzucić jeszcze kilka pomysłów jak bezsensownie wykorzystać moje ID, proponuję wyłączyć przestarzałe kody i wprowadzić aktywację pakietów z użyciem moje ID. Chcesz włączyć NL loguj się do banku, tylko zanim odpalisz kartę nie zapomnij jej zarejestrować w Żabce, bo w Orange przez moje ID tego nie załatwisz :D
Ostatnio zmieniony 15 sty 2023, 11:50 przez biala1991, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1141694  autor: Karlos20
 15 sty 2023, 10:23
biala1991: Pamiętaj, że nie każdy bank obsługuje usługę Moje ID. W tym wypadku przed szereg wychodzi Millennium + sklepy, gdzie zarejestrujesz numer.
Jeszcze masz dopisanie numeru na siebie SMSem.
A założenie nowego konta w MO nie jest trudne i jest potrzebny adres email - a ten adres jest łatwiejszy do zapamiętania, niż ciągłe wprowadzanie numeru telefonu i autoryzacja SMSem (zobacz co Play odwalił za manianę, musisz kilka numerów autoryzować [Pamiętasz swój numer PESEL?, nie każdy spamięta aż 11 cyfr] osobno w wersji komputerowej w każdej sesji [+ weryfikacja SMSem], gdzie w aplikacji robisz to przynajmniej raz, bo zapamięta dane). Szukasz dla mnie dziury w całym, jadąc konkretnego operatora, nie widząc wad u innych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 5 z 11
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11