Porównujecie MVNO do sieci nr 1, którą mieni się Orange? To zrozumiałe, że wirtualni muszą ograniczać obsługę, bo niskie koszty to ich jedyny atut. Pomijacie sedno, wybiórczość jaką kieruje się Orange udostępniając łatwy sposób blokowania jednych usług i utrudniony innych. Gdyby chodziło tylko o samo cięcie kosztów to by wcale nie oferowali tych opcji w MO, tymczasem dla Orange nie stanowiło problemu udostępnienie blokady połączeń zastrzeżonych, bo nic na tym nie tracą, natomiast łatwe blokowanie usług premium grozi utratą zarobku, dlatego starają się to maksymalnie utrudnić, pazerna pomarańcza
Próbowałam założyć konto w nowym MO ale operator nr 1 nie był w stanie umożliwić mi samodzielnej rejestracji, zamiast linka weryfikacyjnego zawsze byłam przekierowywana na czat z konsultantem, który miał zakładać konto ręcznie. I nie jestem jedyną osobą z podobnym problemem. Zastanówcie się czy chcecie zachęcać ludzi do rejestrowania konta w tak skandaliczne prymitywny sposób
Próbowałam założyć konto w nowym MO ale operator nr 1 nie był w stanie umożliwić mi samodzielnej rejestracji, zamiast linka weryfikacyjnego zawsze byłam przekierowywana na czat z konsultantem, który miał zakładać konto ręcznie. I nie jestem jedyną osobą z podobnym problemem. Zastanówcie się czy chcecie zachęcać ludzi do rejestrowania konta w tak skandaliczne prymitywny sposób