DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 8 z 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1148473  autor: Karlos20
 23 kwie 2023, 22:50
Window: jeśli ta opcja będzie obecnie aktywna, to zgodnie z tym, co przekazuje Orange, usługa pozostanie aktywna, bo operator nie ma zwyczaju zabrania aktywnej obecnie usługi cyklicznej (jak ma to miejsce ze starym no-limitem za 7 zł co 7 dni), w innym wypadku usługi nie przeniosą i nie będzie dostępna w OFNK. Ja jej w czystym OFNK nie posiadam na koncie.

Przypomnę, iż opcja alternatywna "Numer bez limitu", który aktywujemy bezpłatnie, nie wyklucza się z opcjami "Więcej czasu na...", ale kłóci się z RWK za 9 i "Za darmo w Orange", które skracają Okres Aktywny do 30 dni i zerują saldo "Bonus internetowy za doładowania" - również w starych planach OPOP i YES. Warto o tym pamiętać.

Szczerze? Ta migracja przymusowa do OFNK jest czysto techniczną operacją, aby odciążyć systemy operatora i mieć to wszystko w jednym planie taryfowym, zamiast mieć to rozmnożone na 3 taryfy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1148479  autor: 3G
 23 kwie 2023, 23:47
zulu144dwa pisze: KWR za 9 zł wyłącza usługę Za darmo w Orange oraz Numer bez limitu.
Nie sądziłem, że komuś to potrzebne. Dla mnie w OFNK liczy się tylko net.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1148482  autor: zulu144dwa
 24 kwie 2023, 00:32
Przy promocji 300 GB można mieć sporo GB oraz Za darmo w Orange oraz nr bez limitu za doładowanie 5 zł co 31 dni. Nie ma 2.5 GB bonusu za doładowanie ale 10 GB za EKO jest w przegródce, która formalnie jest za GB za doładowanie.
Za te 5 zł dla ważności konta można wykupić cykliczny pakiet 1 GB na 30 dni, aby zapewnić ważność konta na wychodzące. Cykliczny , bo teraz większość cyklicznych pakietów nie tylko NL cykliczny przy braku środków na odnowienie przechodzi w stan pasywny do 30 dni.
Oczywiście najpierw ustawiamy Za darmo w Orange, później robimy doładowanie i aktywujemy promocję 300GB, na końcu włączamy pakiet cykliczny 1GB na 30 dni za 5 zł. Raz ustawić i pilnować terminu doładowania, najlepiej w dzień poprzedzający przyznanie kolejnej paczki 25 GB.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1150137  autor: biala1991
 22 maja 2023, 06:55
Fakt, że to nie jest nic nowego nie znaczy, że te ciągłe przerwy to jest coś normalnego :D W porównaniu do innych sieci w Orange zdarza się to dramatycznie często a pomimo tak częstych prac technicznych u pomarańczowych nadal nie ma możliwości doładowania dowolną kwotą, np 31zł na zakup podstawowego pakietu NL a w aplikacji nie można skorzystać z popularnego GPay :D
 #1150143  autor: Karlos20
 22 maja 2023, 10:06
biala1991: zamiast jechać pomarańczowych, zobacz sobie jak jest w T. Tam apka Mój T-Mobile / Moja Heyah często nie jest dostępna w nocy w randomowe dni.

Możesz na stronie internetowej operatora (i w aplikacji) doładować konto na poczet no-limitu za 31 zł (po doładowaniu zabiorą tą kwotę), choć polecam zasilić same złotówki i samodzielnie to włączyć w Mój Orange (dostaniesz więcej internetu). Zadziała też na telefonie i nie musisz opierać się na aplikacji. Gpay to nie jedyna forma płatności. Nie należy tylko na niej polegać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1150144  autor: Remington
 22 maja 2023, 10:15
biala1991 pisze:
22 maja 2023, 06:55
pomimo tak częstych prac technicznych u pomarańczowych nadal nie ma

Prace to są codzienne, a to co widzisz to tylko instalacje lub jakieś prace utrzymaniowe na infrastrukturze. Ale instalacje to też niemal tylko poprawki błędów, a nowości wchodzą rzadziej. Dlatego nie ma co łączyć liczby przerw z nowinkami, co bardziej z jakością (na minus, że tyle jest do poprawiania - na plus, że jednak często poprawiają).
 #1150159  autor: biala1991
 22 maja 2023, 12:21
Karlos20 pisze:
22 maja 2023, 10:06
biala1991: zamiast jechać pomarańczowych, zobacz sobie jak jest w T. Tam apka Mój T-Mobile / Moja Heyah często nie jest dostępna w nocy w randomowe dni.
Mam krytykować TM, że prowadzą prace serwisowe w nocy a nie w ciągu dnia, tak jak ma to miejsce w Orange? Orange jak zacznie w piątek po południu to kończy w poniedziałek rano, są niedostępni przez dwa i pół dnia :D

Karlos20 pisze:
22 maja 2023, 10:06
Możesz na stronie internetowej operatora (i w aplikacji) doładować konto na poczet no-limitu za 31 zł (po doładowaniu zabiorą tą kwotę), choć polecam zasilić same złotówki i samodzielnie to włączyć w Mój Orange (dostaniesz więcej internetu).
Sam nie polecasz (i słusznie) włączania NL przez doładowanie.

Karlos20 pisze:
22 maja 2023, 10:06
Gpay to nie jedyna forma płatności. Nie należy tylko na niej polegać.
GPay to bardzo wygodna i przydatna forma płatności, aż trudno uwierzyć, że aplikacja Orange jej nie oferuje. Co z tego, że jest opcja przelewów kiedy ja potrzebuję zapłacić kartą, bo w większości banków wykonanie kilku płatności kartą pozwala uniknąć opłaty za kartę. GPay świetnie się sprawdza, mogę zapłacić przez GPay w TM, w Plusie, tylko w Orange nie. Jest opcja zapłaty bezpośrednio kartą ale nie każdy ma ochotę zostawiać dane swojej karty operatorowi.



Remington
Zastanawiające, że w innych sieciach tak częste prace utrzymaniowe nie są wymagane.
 #1150405  autor: biala1991
 28 maja 2023, 12:26
Miesiąc temu przeniosłam do Nju nr, który w MO miał popsuty guzik migracyjny, wczoraj przeniosłam go znów do Free licząc, że po takim "resecie" problem zniknie. No i się poprawiło... całe konto szlag trafił! po zalogowaniu na MO widzę tylko "upss.. coś poszło nie tak".
Straciłam dostęp do wszystkich numerów, to efekt siłowego podpinania nowych numerów do MO. Gdyby klient miał możliwość zrobić to samodzielnie to pewnie błąd pojawiłby się na etapie podpinania i numer nie zostałby dodany ale MO by działało.

Wiem, z forum Orange, że jak MO się posypie to ten dziadowski operator nie potrafi tego w żaden sposób naprawić.
Nr od wczoraj jest już we Free, wątpię żeby jutro zdarzył się cud i konto zaczęło działać.
 #1158687  autor: Remington
 14 paź 2023, 01:50
Właśnie zauważyłem, że Orange wykorzystało aferę pedofilską do promowania swojej płatnej usługi. Taki mam banner w MO:
#dzieciwsieci
Pandora Gate?

W polskim YouTube aż huczy o nadużyciach і przemocy wobec nieletnich. Już teraz zadbaj o ochronę swojego dziecka w internecie - włącz Bezpieczne Dziecko w Sieci.
Aplikacja stworzona przez rodziców dla rodziców

Zabrakło jedynie podpisu: „Hieny”.
 #1158689  autor: biala1991
 14 paź 2023, 07:38
A najlepsze, że reklamy Orange wyświetlają się nawet pomimo wyłączenia zgód marketingowych, są widoczne na stronie głównej od razu po wejściu w aplikację. Jeśli zgody marketingowe ustawimy na nie to wtedy reklamy przestaną się pokazywać ale tylko w zakładce "Dla Ciebie", którą trzeba specjalnie otworzyć, żeby je zobaczyć, nie znikną natomiast ze strony głównej, której w żaden sposób nie da się ominąć. Tyle daje wyłączenie zgód, nie będziemy widzieć reklam w zakładce, w którą wcale nie musimy wchodzić ale i tak jesteśmy skazani na reklamy na stronie startowej :)
 #1158691  autor: Karlos20
 14 paź 2023, 09:03
biala1991 - adblock pomaga i bannerów reklamowych nie ma, żaden problem :)
Oczywiście ci co mają abonament nie polecam blokowania, bo co środę jest przycisk odbierający bonus co środę + 1x w miesiącu potwierdzamy odbiór rabatu za eFakturę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1158693  autor: biala1991
 14 paź 2023, 09:50
Zastanów się Karlos, dlaczego mam szukać czegoś co dodatkowo zablokuje reklamy jeśli już podjęłam takie działanie i wyraziłam sprzeciw na marketing w Orange, co powinno mnie zabezpieczyć przed niechcianą reklamą. Ty oczywiście nie widzisz w tym problemu, że Orange nie respektuje mojego sprzeciwu i jak zwykle odwracasz kota ogonem, żeby tylko nie powstała rysa na nieskazitelnym wizerunku Twojego ulubionego operatora :D
 #1158694  autor: Karlos20
 14 paź 2023, 10:00
biala1991: chyba nie rozumiesz jak działają zgody marketingowe oraz regulamin działania serwisu obsługowego operatora. A Ty się na zasady zgodziłaś zakładając tam konto.
Prosty przykład: nawet gdy opłacasz subskrypcję danego serwisu, zgadzasz się na emisję materiałów autopromocyjnych - jeśli się z tym nie zgadzasz, przestajesz płacić i rezygnujesz.

Poza tym ten banner to autopromocja jednostki organizacyjnej operatora - CERT Orange Polska, która stoi na straży cyberbezpieczeństwa w całej sieci operatora i podmiotami współpracującymi z OPL. Wiem, jedzie to marketingiem, ale warto wiedzieć, że taka instytucja wgl istnieje i można tam zgłaszać nadużycia internetowe.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1158697  autor: biala1991
 14 paź 2023, 10:44
Chyba rzeczywiście czegoś nie rozumiem, jeśli chcę korzystać z aplikacji to automatycznie zgadzam się na reklamy w tej aplikacji? To po co w takim razie w tej samej aplikacji jest możliwość wycofania zgody na marketing skoro wg Twojego tłumaczenia bez tej zgody nie da się korzystać z aplikacji? I czemu służą te zgody skoro czy są włączone czy nie to reklamy i tak będą wyświetlane? Dla jasności nie piszę o konkretnej reklamie, krytykowanej przez Remingtona tylko ogólnie o reklamach prezentowanych w aplikacji, np. propozycjach przejścia na abonament, totalnie nie widzę związku z działalnością Cert Orange :)
 #1158702  autor: R.Mandano
 14 paź 2023, 11:37
pingpong123a pisze:
14 paź 2023, 11:24
Do mnie wysyłali smsowy spam w stylu testuj bezpłatnie przez 30 dni, chociaż nigdy nie udzieliłem im wyraźnej zgody na marketing. Jak widać brak zgody ...
Twoja zgoda nie jest im do tego potrzebna. Informują cię o własnej promocji, więc podziękuj a nie narzekaj.
:D
Poza tym, są zgody domyślne, na które musisz się zgodzić, zawierając umowę z Operatorem. Bo jeśli się nie zgodzisz - to nie zawrzesz umowy.
:-D
 #1158716  autor: Remington
 14 paź 2023, 13:59
Na wysyłanie jakichkolwiek wiadomości marketingowych od 2003 wymagana jest zgoda na mocy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i nic w tej kwestii się nie zmieniło.

Tego typu spam jest najczęściej broniony przez spamującego tym, że nie reklamuje on płatnej usługi tylko informuje o jej istnieniu. W mojej ocenie, każde działanie, które poszerza wiedzę dobiorcy o ofercie nadawcy - jest marketingiem.

Co do bannerów w aplikacji, to jeśli jest się zalogowanym, stanowi to marketing bezpośredni (podobnie jak wysyłanie SMS), gdyż jest skierowany do zidentyfikowanej osoby. Wobec marketingu bezpośredniego oraz profilowania RODO umożliwia zgłoszenie sprzeciwu. Wycofanie zgód pozbawia Orange prawa wykonania opisanych w nich czynności, ale dopiero złożenie sprzeciwu powinno poskutkować brakiem kierowania reklam gdy jesteśmy zidentyfikowani. Ciekawe czy Orange to respektuje, bo ta firma wiele razy zaskoczyła mnie swoimi interpretacjami na poziomie bajeczek o „degradacji sieci”. A czasem potrafi sama wprost przemilczać zapisy swoich regulaminów, bo tak im pasuje do tezy - spotkało mnie to osobiście, ale nie o tym ten wątek.

https://commission.europa.eu/law/law-to ... al-data_pl

https://gdpr.pl/baza-wiedzy/akty-prawne ... -sprzeciwu
  • Strona 8 z 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11