Różne wersje. A to ma znaczenie? Myślałam, że aktualizacje wymusza konkretna wersja aplikacji, jeśli np. TM zmodyfikuje swoją aplikację i wprowadzi konieczność aktualizacji to na żadnym urządzeniu nie da się korzystać z Mój T-M w starej wersji.
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Mam na myśli funkcjonalność samej aplikacji, logowanie emailem może być dostępne tylko na wybranych wersjach Androida.
Na urządzeniach są różne wersje androida, na obu działało logowanie mailem, do czasu... aż weszła nowa wersja Mój TM i wtedy na jednym urządzeniu aplikacja zaczęła domagać się aktualizacji (bez tego nie było możliwości korzystania). Zaktualizowałam i straciłam opcję logowania mailem, na drugim urządzeniu apka nie krzyczy o aktualizację dzięki czemu nadal mogę logować się hasłem i tego nie rozumiem, dlaczego na jednym urządzeniu aktualizacja jest wymuszana a na innym nie?
Na jakim Androidzie działa logowanie mailem, a na którym nie?
Jest jak jest, dopóki nie zablokują starej wersji na tamtym urządzeniu to trzeba korzystać i tyle.
Bez szczegółów trudno będzie dociec skąd ta różnica. Najbardziej prawdopodobne jest, że wymusili aktualizację i blokadę logowania mailem na wersji, w której została wykryta jakaś podatność.
TM ma nowy system na www i uwaga.. można się logować mailem mało tego, nie trzeba się na nowo rejestrować, bo działa mail, który przez długi czas uważałam za bezczelnie wyłudzony przez TM (nie dało się go usunąć z aplikacji, pomimo że logowanie mailem zostało zlikwidowane). Teraz się wyjaśniło dlaczego nie pozwalali tego maila uwolnić, logowanie hasłem wróciło w nowym systemie i www pokazuje wszystkie numery podpięte w aplikacji. Czy to oznacza, że jeśli ktoś loguje się do apki kodem sms to na www po zalogowaniu kodem też wyświelą mu się wszystkie numery podpięte w apce? Wolę tego nie sprawdzać, bo zależy mi na logowaniu mailem a z nową platformą różowych lepiej dmuchać na zimne
Ciekawe co z pozostałymi mailami zamrożonymi w różnych profilach aplikacji? na każdym profilu mam numery podpięte w innej konfiguracji, czy logując się do nowego systemu kolejnym mailem wyświetlą się te same numery podpięte do innego profilu? Chodzi o to, że aplikacja TM ma unikatową możliwość podpinania jednego numeru do kilku profili, czy ta funkcja została przeniesiona do nowego systemu? (jeden numer da się podpiąć do kilku różnych kont na www?)
Ciekawe co z pozostałymi mailami zamrożonymi w różnych profilach aplikacji? na każdym profilu mam numery podpięte w innej konfiguracji, czy logując się do nowego systemu kolejnym mailem wyświetlą się te same numery podpięte do innego profilu? Chodzi o to, że aplikacja TM ma unikatową możliwość podpinania jednego numeru do kilku profili, czy ta funkcja została przeniesiona do nowego systemu? (jeden numer da się podpiąć do kilku różnych kont na www?)
Nikt nie testuje nowego systemu? Wiadomo że szału jeszcze nie ma, na razie można tylko podglądać aktywne usługi, włączanie i wyłączanie przez apkę ale widać, że to naczynia połączone, po zmianie nazwy numeru w apce nowa nazwa pokazuje się na www i co najważniejsze nowy Mój T-Mobile sprawniej działa, nie wyrzuca co chwilę jak to było na Miboa.
Szybciej też odświeżają się dane zużycia pakietu, szybciej niż w aplikacji, która pokazuje, że pakiet jest nietknięty podczas gdy na www już widać, że internetu ubyło.
Dla mnie najważniejsze jest całkowicie bezbolesne przejście na nową platformę, po zalogowaniu z automatu pojawiły się wszystkie numery, które były podpięte w apce, nawet te na innego właściciela. Można? można, pomarańcza niech się uczy i wypcha ze swoimi dyrdymałami o ochronie danych którymi zasłaniają się przy tym gniocie Nowe Mój Orange. Nie potrafią automatycznie przenieść klientów do nowego systemu tak jak TM to wykorzystują nieprecyzyjne przepisy i zmuszają ludzi do weryfikowania już raz zweryfikowanych numerów
Szybciej też odświeżają się dane zużycia pakietu, szybciej niż w aplikacji, która pokazuje, że pakiet jest nietknięty podczas gdy na www już widać, że internetu ubyło.
Dla mnie najważniejsze jest całkowicie bezbolesne przejście na nową platformę, po zalogowaniu z automatu pojawiły się wszystkie numery, które były podpięte w apce, nawet te na innego właściciela. Można? można, pomarańcza niech się uczy i wypcha ze swoimi dyrdymałami o ochronie danych którymi zasłaniają się przy tym gniocie Nowe Mój Orange. Nie potrafią automatycznie przenieść klientów do nowego systemu tak jak TM to wykorzystują nieprecyzyjne przepisy i zmuszają ludzi do weryfikowania już raz zweryfikowanych numerów
Dopiero dzisiaj zauważyłam, że pojawiła się, do wyboru, nowa wersja aplikacji internetowej. Jest deklaracja o możliwości logowania e-mailem. Po wpisaniu e-maila, który służył do logowania jeszcze w czasie kiedy była taka możliwość, wraca komunikat "Podany e-mail nie istnieje w naszej bazie. Załóż konto!". Co może oznaczać, że zlikwidowali starą bazę.
Pozostałe rzeczy po staremu. Próby logowania numerem telefonu po wpisaniu zwrotnego kodu weryfikacyjnego spełzają na niczym.
"Przepraszamy wystąpił nieoczekiwany błąd po naszej stronie".
Pozostałe rzeczy po staremu. Próby logowania numerem telefonu po wpisaniu zwrotnego kodu weryfikacyjnego spełzają na niczym.
"Przepraszamy wystąpił nieoczekiwany błąd po naszej stronie".
Piszesz o stronie Nowy Mój T-Mobile? Ja loguję się mailem z aplikacji a do aplikacji miałam przypisany mail ze starego systemu więc można powiedzieć, że u mnie mail ze starego systemu działa w nowym systemie
Jeśli zamiast maila podam nr telefonu to bez problemu loguję się kodem sms.
Minęło trochę czasu a w nowym systemie nadal nie działa aktywacja pakietów i usług, liczę że kiedyś to się zmieni Gorzej, że w historii nie widać obciążeń za pakiety/usługi (podobnie jak w aplikacji) i to już pewnie tak zostanie.
Stare Miboa pokazywało kiedy pakiet został włączony i ile kosztował (nawet przy darmowym zostawał ślad aktywacji). Wyjątek stanowi NL za 1zł, który pobiera złotówkę nie wyświetlając tego w billingu co jest dziwne, bo skoro Miboa pokazuje naliczenie opłaty za NL miesięczny to tak samo powinien pokazać skasowanie opłaty za NL dzienny. Nie wiem czy zawsze tak było ze złotówką czy to się posypało w związku z pracami przy nowym systemie.
Jeśli zamiast maila podam nr telefonu to bez problemu loguję się kodem sms.
Minęło trochę czasu a w nowym systemie nadal nie działa aktywacja pakietów i usług, liczę że kiedyś to się zmieni Gorzej, że w historii nie widać obciążeń za pakiety/usługi (podobnie jak w aplikacji) i to już pewnie tak zostanie.
Stare Miboa pokazywało kiedy pakiet został włączony i ile kosztował (nawet przy darmowym zostawał ślad aktywacji). Wyjątek stanowi NL za 1zł, który pobiera złotówkę nie wyświetlając tego w billingu co jest dziwne, bo skoro Miboa pokazuje naliczenie opłaty za NL miesięczny to tak samo powinien pokazać skasowanie opłaty za NL dzienny. Nie wiem czy zawsze tak było ze złotówką czy to się posypało w związku z pracami przy nowym systemie.
@biala1991
Tak. https://nowymoj.t-mobile.pl/
Nadal tak samo. Można odnieść wrażenie, że wszystkie modyfikacje systemu są zlecane firmom zewnętrznym (za każdym razem innej?), które mają ważniejsze zlecenia niż te od T-Mobile. Każda kolejna zmiana powoduje głębsze wejście w bagno. Nawet znalezienie bilingu w promowanej, jako docelowa do utrzymania w przyszłości, taryfie Go! wymaga sporej gimnastyki. Ja znajduję tylko w aplikacji mobilnej.
Tak. https://nowymoj.t-mobile.pl/
Nadal tak samo. Można odnieść wrażenie, że wszystkie modyfikacje systemu są zlecane firmom zewnętrznym (za każdym razem innej?), które mają ważniejsze zlecenia niż te od T-Mobile. Każda kolejna zmiana powoduje głębsze wejście w bagno. Nawet znalezienie bilingu w promowanej, jako docelowa do utrzymania w przyszłości, taryfie Go! wymaga sporej gimnastyki. Ja znajduję tylko w aplikacji mobilnej.
Cała ta wersja jest małointuicyjna, wszystkiego trzeba szukać, może miało być oryginalnie ale dlaczego kosztem funkcjonalności?
Nie mam GO więc trudno mi się odnieść, we Frii billing jest chociaż dobrze ukryty jednak tak jak już pisałam sprowadza się do historii połączeń, brak w nim informacji o pobranych opłatach za pakiety czy usługi. Aplikacja też tego nie oferuje, TM będzie chyba jedynym operatorem, który w swoim systemie zrezygnował z prezentowania naliczeń za pakiety i usługi. Potem będziemy czytać: "znikają mi pieniądze z kąta" jak klient ma sprawdzić na co poszły środki? z historii się tego nie dowie
Nie mam GO więc trudno mi się odnieść, we Frii billing jest chociaż dobrze ukryty jednak tak jak już pisałam sprowadza się do historii połączeń, brak w nim informacji o pobranych opłatach za pakiety czy usługi. Aplikacja też tego nie oferuje, TM będzie chyba jedynym operatorem, który w swoim systemie zrezygnował z prezentowania naliczeń za pakiety i usługi. Potem będziemy czytać: "znikają mi pieniądze z kąta" jak klient ma sprawdzić na co poszły środki? z historii się tego nie dowie
Zniknęły mi z apki dane o ważności konta i pakiecie danych.
Ktoś też tak ma?
Ktoś też tak ma?
W mojej apce wszystko OK.
U mnie też bez zmian. Działa normalnie. iPadOS.
Ciekawostka.
Po włączeniu, dzisiaj - 22 marca 2022 - pakietu 10 GB dla Ukrainy, w taryfie Frii, aplikacja pokazuje, że pakiet "wygasa za 8 dni". Do tej pory pakiet był ważny 7 dni. Ostatniego dnia ważności był komunikat "wygasa za 0 dni". Może modyfikacja apki i ostatniego dnia będzie komunikat "wygasa za 1 dzień", a może zmiana zasad w pakiecie dla Ukrainy...
Po włączeniu, dzisiaj - 22 marca 2022 - pakietu 10 GB dla Ukrainy, w taryfie Frii, aplikacja pokazuje, że pakiet "wygasa za 8 dni". Do tej pory pakiet był ważny 7 dni. Ostatniego dnia ważności był komunikat "wygasa za 0 dni". Może modyfikacja apki i ostatniego dnia będzie komunikat "wygasa za 1 dzień", a może zmiana zasad w pakiecie dla Ukrainy...
U mnie też zniknęły ale wszystko wróciło po wczorajszej aktualizacji apki.marcz123456 pisze: ↑21 mar 2022, 14:23Zniknęły mi z apki dane o ważności konta i pakiecie danych.
Ktoś też tak ma?
Ciekawe, czemu w apce przemycili błąd, w którym nie możemy zmigrować z prepaida na abonament (info po angielsku). Testują coś?
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
W aplikacji Mój T-Mobile pojawiła się opcja zdalnej rejestracji karty SIM poprzez mojeID
Przydatna opcja ale kosztem wygody, bo kosztowało nas to utratę możliwości logowania hasłem i powrót do znienawidzonych kodów sms
Zastanawia mnie ostatnie zdanie:
"Jeśli na Twoim profilu weryfikacja tożsamości była już wykonana ten krok zostanie pominięty"
Rozumiem, że jeśli zarejestruje przez apkę jeden nr to przy rejestracji kolejnego nie trzeba będzie się już logować do banku. Co w takim razie zostanie zapisane w profilu Mój T-Mobile? W starej wersji jest tylko miejsce na nazwisko, imię i maila a w nowej będzie też Pesel? I najważniejsze, czy po aktualizacji będzie można zarządzać numerami należącymi do innej osoby tak jak do tej pory? Jeśli w tej chwili mam na koncie kilka numerów na różne Pesele i będę chciała zarejestrować nowy to wszystkie stare numery związane z inną osobą wylecą z apki, która została zweryfikowana na inny Pesel?
A może rejestracja przez Moje ID działa tylko na zupełnie nowych klientów, tzn. nie mam nic w T-Mobile, kupuje starter, rejestruje przez apkę i te dane zostają zapisane w profilu? Czy w takim razie z tej samej aplikacji na tym samym urządzeniu da się zarejestrować nr na kolejną osobę, zweryfikować nowy profil a potem przelogowywać między tymi profilami albo przelogowywać między profilem zweryfikowanym a starym niezweryfikowanym profilem, na którym żaden nr nie był rejestrowany przez Moje ID?
Zastanawia mnie ostatnie zdanie:
"Jeśli na Twoim profilu weryfikacja tożsamości była już wykonana ten krok zostanie pominięty"
Rozumiem, że jeśli zarejestruje przez apkę jeden nr to przy rejestracji kolejnego nie trzeba będzie się już logować do banku. Co w takim razie zostanie zapisane w profilu Mój T-Mobile? W starej wersji jest tylko miejsce na nazwisko, imię i maila a w nowej będzie też Pesel? I najważniejsze, czy po aktualizacji będzie można zarządzać numerami należącymi do innej osoby tak jak do tej pory? Jeśli w tej chwili mam na koncie kilka numerów na różne Pesele i będę chciała zarejestrować nowy to wszystkie stare numery związane z inną osobą wylecą z apki, która została zweryfikowana na inny Pesel?
A może rejestracja przez Moje ID działa tylko na zupełnie nowych klientów, tzn. nie mam nic w T-Mobile, kupuje starter, rejestruje przez apkę i te dane zostają zapisane w profilu? Czy w takim razie z tej samej aplikacji na tym samym urządzeniu da się zarejestrować nr na kolejną osobę, zweryfikować nowy profil a potem przelogowywać między tymi profilami albo przelogowywać między profilem zweryfikowanym a starym niezweryfikowanym profilem, na którym żaden nr nie był rejestrowany przez Moje ID?