DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1116333  autor: biala1991
 11 maja 2021, 22:22
Czy TM wykastrowało aplikację z opcji logowania hasłem? pokazuje się tylko logowanie przez kod sms (wcześniej było osobne okienko na maila).
Co dziwne w ustawieniach wyświetla się mail przypisany wcześniej do konta i propozycja zmiany hasła do niego, tylko w jakim celu skoro przy logowaniu nie ma możliwości wpisania tego maila i hasła?
 #1116414  autor: Remington
 13 maja 2021, 13:34
Na to wygląda. Co więcej, kto jest już zalogowany mailem, nadal pozostaje zalogowany.

Jeśli zrezygnowali z kont zakładanych na adres e-mail to ciekawe na jakiej podstawie nadal przetwarzają zebrane dane: adres e-mail, imię i nazwisko (podawało się je ręcznie, więc można było wpisać byle co) oraz hasło.
 #1116447  autor: biala1991
 13 maja 2021, 19:04
Najlepsze, że po zalogowaniu na numer, który wcześniej nie miał konta mailowego w ustawieniach pokazuje się okienko do wpisania maila i hasła a w zakładce Pomoc nadal jest info o logowaniu mailem co sugeruje, że ta opcja jest możliwa. A więc nie tylko bezpodstawnie przetwarzają maile już podane ale też wyciągają nowe adresy wprowadzając w błąd co do możliwości logowania hasłem.

Dla mnie to krok wstecz, zamiast wprowadzać nowe funkcjonalności likwidują wygodną opcję logowania mailem. Jeszcze niedawno chwaliłam ich za możliwość podpinania tego samego numeru pod różne konta, czyli użytkownik może mieć swój nr na oddzielnym koncie a opiekun ma podpięty ten nr do swojego konta i trzyma rękę na pulsie (nie wiem czy któryś operator umożliwia takie dublowanie zarządzania).
To się postarali, żeby zatrzeć dobre wrażenie i zabrali logowanie mailem :D
 #1117105  autor: biala1991
 31 maja 2021, 20:26
To samo zrobili z www, brak możliwości logowania mailem, tzn. zalogować się można tylko nic to nie daje, bo bez kodu sms nie da się przejść do zarządzania kontem, możemy sobie najwyżej popatrzeć na reklamę apki.
Pamiętam, że kiedyś logowanie hasłem było dostępne tylko dla klientów abo, długo trwało zanim karciarze doczekali się tego luksusu :D teraz znów do Mój T-Mobile dorwał się jakiś "racjonalizator" i nie oszczędził nikogo, nawet klienci abo zostali skazani na kody sms
 #1117116  autor: babciagienia1p
 31 maja 2021, 21:52
biala1991 pisze:
31 maja 2021, 20:26
To samo zrobili z www, brak możliwości logowania mailem, tzn. zalogować się można tylko nic to nie daje, bo bez kodu sms nie da się przejść do zarządzania kontem, możemy sobie najwyżej popatrzeć na reklamę apki.

Na www. Mój T-Mobile jest jeszcze śmieszniej. Po braku możliwości zalogowania się e-mailem, spróbowałam zalogować się na jeden z podpiętych numerów. Sms przyszedł, ale na stronie nie pokazało się okienko do jego wpisania.
Może to jakieś ustawienia przeglądarki lub systemu operacyjnego?

Tymczasem miboa działa, na tym samym i pozostałych numerach oraz kompie i przeglądarce, normalnie, więc chyba nie ustawienia.
 #1117121  autor: biala1991
 01 cze 2021, 05:34
Ja po pseudo-logowaniu mailem wykonałam logowanie z użyciem sms tylko na jednym numerze, na kolejnym (podpiętym) nie pojawiło się nawet okienko do wpisania numeru, system krzyczał, że jestem już zalogowania :) To i tak bez znaczenia, bo logowanie mailem po to, żeby dalej zalogować się kodem sms nie ma sensu, lepiej od razu zacząć od Miboa. Tylko jak odebrać smsa na numerach, do których nie ma łatwego dostępu?
Apka nie zawsze zdaje egzamin w przypadku zarządzania No Limit za 1zł, u mnie jest często tak, że wyłączam usługę a ona dalej pokazuje się jako aktywna (mijają dni a nie godziny) przez co nie mogę jej spowrotem włączyć. Wtedy ratunkiem było Mój T-Mobile na www. teraz nie ma żadnego dostępu.
I po co Gienia tak wszędzie doradzałaś wyłączanie złotówki? Nie mogłaś być bardziej powściągliwa? :D
 #1117198  autor: babciagienia1p
 02 cze 2021, 09:35
Apkę na iPadOS mam podpiętą pod tzw. główny numer telefonu i nie zmienię na e-mail (ze strachu).

Na www Mój T-Mobile, u mnie, nadal nie działa ani logowanie e-mailem ani na pojedyńczy numer. Po prostu, po wpisaniu pierwszego kroku, nie pojawia się miejsce na drugi (hasło lub SMS weryfikacyjny).
 #1117240  autor: biala1991
 03 cze 2021, 08:17
Remington pisze:
02 cze 2021, 07:45
Wczoraj w apce na Android miałem opcję logowania emailem.
Szczęściarz :D u mnie w apce (Android) cały czas tylko jedno okienko na logowanie kodem sms.


Mój TM na www też nadal działa jak atrapa, zalogować się mogę ale zarządzać bez kodu już nie, w zasadzie jedziemy na tym samym wózku Babciagienia1p :D
 #1117253  autor: biala1991
 03 cze 2021, 12:14
Remington pisze:
02 cze 2021, 07:45
Wczoraj w apce na Android miałem opcję logowania emailem.
Wciąż nie mogę ogarnąć co to za cuda :D przy logowaniu pokazały Ci się dwa okienka? jedno do wpisania numeru a drugie z opcją mailową?
Mój aktualny numer profilowy wyświetla mi jakiegoś maila, którego nie da się edytować ani usunąć, kiedy zakładam profile na pozostałych numerach mogę uzupełnić maila i hasło, czy to możliwe że po zapisaniu nowego maila podczas logowania do apki też pojawią się dwa okienka do wyboru, na kod i na adres mailowy? :)
 #1117265  autor: Remington
 03 cze 2021, 16:03
Mone dotychczasowe korzystanie z ich systemów pozwala myśleć, że są to odrębne byty:
1. konto na adres email na portalu www
2. konto na adres email w aplikacji mobilnej
3. konto numeru/abonenckie (mogące też zawierać e-mail podany do kontaktu)

3 można powiązać z 1 lub 2. Jednak adresy email nadal mogą być zupełnie różne.
 #1117275  autor: biala1991
 03 cze 2021, 21:23
Też mi się tak wydawało ale... w aplikacji korzystałam z  dwóch profili-dwa numery, na konta których logowałam się mailem, pozostałe numery były podpięte pod te dwa główne. Do tego momentu się zgadza, maile przez które logowałam się w aplikacji były inne niż maile, przez które logowałam się na te numery na www. Te maile logujące z aplikacji pokazywały się w ustawieniach danego profilu.
Kiedy logowanie do aplikacji się posypało zbudowałam nowy profil oparty na zupełnie innym numerze, pod który podpięłam wszystkie pozostałe numery. I teraz w ustawieniach nowego profilu (apka) widzę jakiegoś maila sprzed wieków, maila z którego korzystałam podczas logowania na www i to na zupełnie innym numerze. Mało tego, ten mail zaciągnięty z logowania innego numeru na www przestał być używany zanim zakupiłam aktualny numer ustawiony teraz jako numer główny w apce :D i jak pisałam nie da się go (maila) edytować ani usunąć z apki

Kiedy próbuję tworzyć kolejny profil na którymś z podpiętych numerów mogę wpisać dowolnego maila stąd naiwna wiara, że może uzupełnienie adresu wywoła okienko mailowe przy logowaniu.

Czy ktoś uzupełnił maila w profilu i jaki był efekt? Nie da się go potem usunąć tak jak w przypadku przypisanego mi maila? Ja już w systemach TM wykorzystałam tyle różnych adresów, że pula mi się wyczerpała :D




Z Pomocy w aplikacji:
"Dodanie do profilu adresu e-mail, pozwala zalogować się do aplikacji na dowolnym urządzeniu mobilnym bez konieczności podawania jednorazowego kodu. Aby skorzystać z tej metody logowania konieczne jest potwierdzenie profilu w aplikacji Mój T-Mobile. Sprawdź jak dodać adres i potwierdzić profil."

I tu cała instrukcja, może jednak coś jest na rzeczy i uzupełnienie profilu o maila spowoduje pojawienie się odpowiedniego okienka przy logowaniu? :)