DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1123162  autor: biala1991
 12 paź 2021, 07:54
W kwestii bezpieczeństwa to apka Plusa pozostawia do życzenia, weryfikacja końcówką kodu PUK, którego w przeciwieństwie do np. hasła nie można zmienić i nie wiadomo w jakim celu wywieszony Pesel. Jednak argumentu, że jest przestarzała nie kupuje, mało mnie to obchodzi, ważne że działa i nie muszę jej dwa razy dziennie aktualizować zastanawiając się czy po kolejnej modyfikacji odpali. :D

Play zaczął mnie irytować, bo udostępnia promocje pod warunkiem ściągnięcia najnowszej wersji, to brzmi jak szantaż :D nawet TM od tego odszedł i pozwala włączyć HF smsem.

Najgorszy gniot to apka Orange, która osiągnęła taki poziom "funkcjonalności", że narzuca klientowi jakimi numerami ma zarządzać. O czym jeszcze chce za niego decydować, który pakiet może włączyć?
Nie rozumiem jak dobrze może jej się używać skoro ten badziew jest w permanentnym serwisie, trafić na moment kiedy działa to jak wygrać szóstkę w totka :D
 #1123210  autor: biala1991
 13 paź 2021, 08:25
Znalazłam coś takiego:
"Cena zawiera rabaty (po 5 zł/mies. + VAT): za e-fakturę i zalogowanie się co miesiąc na konto Mój Orange oraz za zgody marketingowe"

Serio? obowiązek logowania do Mój Orange warunkiem uzyskania rabatu na abo? Ten desperacki pomysł mówi sam za siebie, MO, jest tak słabe, że korzystanie z niego trzeba wymuszać rabatami, bo dobrowolnie klienci nie chcą tego używać :D

A wracając do tematu, apka TM najczęściej łapie przerwy techniczne kiedy jest HF :)
 #1123877  autor: biala1991
 31 paź 2021, 14:38
Niespodzianka, na starym urządzeniu ze starą wersją Mój T-Mobile mogę się logować mailem, nie wiem jakim cudem, bo od jakiegoś czasu aktualizacja była wymuszana i na innym urządzeniu dopóki nie zaktualizowałam aplikacji to nie dało się z niej korzystać.

Logowanie mailem bardzo mi pasuje tylko jak to się dzieje, że na jednym urządzeniu brak aktualizacji całkowicie blokuje dostęp do apki a na innym pomimo niezaktualizowania Mój T-M działa bez przeszkód i to jeszcze z hasłem zamiast kodu sms? :)
 #1123890  autor: biala1991
 31 paź 2021, 21:31
Różne wersje. A to ma znaczenie? Myślałam, że aktualizacje wymusza konkretna wersja aplikacji, jeśli np. TM zmodyfikuje swoją aplikację i wprowadzi konieczność aktualizacji to na żadnym urządzeniu nie da się korzystać z Mój T-M w starej wersji.
 #1123903  autor: biala1991
 01 lis 2021, 11:37
Na urządzeniach są różne wersje androida, na obu działało logowanie mailem, do czasu... aż weszła nowa wersja Mój TM i wtedy na jednym urządzeniu aplikacja zaczęła domagać się aktualizacji (bez tego nie było możliwości korzystania). Zaktualizowałam i straciłam opcję logowania mailem, na drugim urządzeniu apka nie krzyczy o aktualizację dzięki czemu nadal mogę logować się hasłem i tego nie rozumiem, dlaczego na jednym urządzeniu aktualizacja jest wymuszana a na innym nie?
 #1125355  autor: biala1991
 11 gru 2021, 10:43
TM ma nowy system na www i uwaga.. można się logować mailem :D mało tego, nie trzeba się na nowo rejestrować, bo działa mail, który przez długi czas uważałam za bezczelnie wyłudzony przez TM (nie dało się go usunąć z aplikacji, pomimo że logowanie mailem zostało zlikwidowane). Teraz się wyjaśniło dlaczego nie pozwalali tego maila uwolnić, logowanie hasłem wróciło w nowym systemie i www pokazuje wszystkie numery podpięte w aplikacji. Czy to oznacza, że jeśli ktoś loguje się do apki kodem sms to na www po zalogowaniu kodem też wyświelą mu się wszystkie numery podpięte w apce? Wolę tego nie sprawdzać, bo zależy mi na logowaniu mailem a z nową platformą różowych lepiej dmuchać na zimne :D

Ciekawe co z pozostałymi mailami zamrożonymi w różnych profilach aplikacji? na każdym profilu mam numery podpięte w innej konfiguracji, czy logując się do nowego systemu kolejnym mailem wyświetlą się te same numery podpięte do innego profilu? Chodzi o to, że aplikacja TM ma unikatową możliwość podpinania jednego numeru do kilku profili, czy ta funkcja została przeniesiona do nowego systemu? (jeden numer da się podpiąć do kilku różnych kont na www?)
 #1125392  autor: biala1991
 12 gru 2021, 08:15
Nikt nie testuje nowego systemu? :D Wiadomo że szału jeszcze nie ma, na razie można tylko podglądać aktywne usługi, włączanie i wyłączanie przez apkę ale widać, że to naczynia połączone, po zmianie nazwy numeru w apce nowa nazwa pokazuje się na www i co najważniejsze nowy Mój T-Mobile sprawniej działa, nie wyrzuca co chwilę jak to było na Miboa.
Szybciej też odświeżają się dane zużycia pakietu, szybciej niż w aplikacji, która pokazuje, że pakiet jest nietknięty podczas gdy na www już widać, że internetu ubyło.

Dla mnie najważniejsze jest całkowicie bezbolesne przejście na nową platformę, po zalogowaniu z automatu pojawiły się wszystkie numery, które były podpięte w apce, nawet te na innego właściciela. Można? można, pomarańcza niech się uczy i wypcha ze swoimi dyrdymałami o ochronie danych :D którymi zasłaniają się przy tym gniocie Nowe Mój Orange. Nie potrafią automatycznie przenieść klientów do nowego systemu tak jak TM to wykorzystują nieprecyzyjne przepisy i zmuszają ludzi do weryfikowania już raz zweryfikowanych numerów
 #1128846  autor: babciagienia1p
 03 mar 2022, 08:50
Dopiero dzisiaj zauważyłam, że pojawiła się, do wyboru, nowa wersja aplikacji internetowej. Jest deklaracja o możliwości logowania e-mailem. Po wpisaniu e-maila, który służył do logowania jeszcze w czasie kiedy była taka możliwość, wraca komunikat "Podany e-mail nie istnieje w naszej bazie. Załóż konto!". Co może oznaczać, że zlikwidowali starą bazę.
Pozostałe rzeczy po staremu. Próby logowania numerem telefonu po wpisaniu zwrotnego kodu weryfikacyjnego spełzają na niczym.
"Przepraszamy wystąpił nieoczekiwany błąd po naszej stronie".
 #1129132  autor: biala1991
 10 mar 2022, 05:25
Piszesz o stronie Nowy Mój T-Mobile? Ja loguję się mailem z aplikacji a do aplikacji miałam przypisany mail ze starego systemu więc można powiedzieć, że u mnie mail ze starego systemu działa w nowym systemie :)
Jeśli zamiast maila podam nr telefonu to bez problemu loguję się kodem sms.

Minęło trochę czasu a w nowym systemie nadal nie działa aktywacja pakietów i usług, liczę że kiedyś to się zmieni :D Gorzej, że w historii nie widać obciążeń za pakiety/usługi (podobnie jak w aplikacji) i to już pewnie tak zostanie.
Stare Miboa pokazywało kiedy pakiet został włączony i ile kosztował (nawet przy darmowym zostawał ślad aktywacji). Wyjątek stanowi NL za 1zł, który pobiera złotówkę nie wyświetlając tego w billingu co jest dziwne, bo skoro Miboa pokazuje naliczenie opłaty za NL miesięczny to tak samo powinien pokazać skasowanie opłaty za NL dzienny. Nie wiem czy zawsze tak było ze złotówką czy to się posypało w związku z pracami przy nowym systemie.
 #1129135  autor: babciagienia1p
 10 mar 2022, 09:34
@biala1991
Tak. https://nowymoj.t-mobile.pl/

Nadal tak samo. Można odnieść wrażenie, że wszystkie modyfikacje systemu są zlecane firmom zewnętrznym (za każdym razem innej?), które mają ważniejsze zlecenia niż te od T-Mobile. Każda kolejna zmiana powoduje głębsze wejście w bagno. Nawet znalezienie bilingu w promowanej, jako docelowa do utrzymania w przyszłości, taryfie Go! wymaga sporej gimnastyki. Ja znajduję tylko w aplikacji mobilnej.
 #1129184  autor: biala1991
 12 mar 2022, 10:17
Cała ta wersja jest małointuicyjna, wszystkiego trzeba szukać, może miało być oryginalnie ale dlaczego kosztem funkcjonalności?

Nie mam GO więc trudno mi się odnieść, we Frii billing jest chociaż dobrze ukryty jednak tak jak już pisałam sprowadza się do historii połączeń, brak w nim informacji o pobranych opłatach za pakiety czy usługi. Aplikacja też tego nie oferuje, TM będzie chyba jedynym operatorem, który w swoim systemie zrezygnował z prezentowania naliczeń za pakiety i usługi. Potem będziemy czytać: "znikają mi pieniądze z kąta" :D jak klient ma sprawdzić na co poszły środki? z historii się tego nie dowie