DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 12
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
 #1136953  autor: babciagienia1p
 07 paź 2022, 05:50
Kilkanaście minut temu, przy próbie zalogowania się do aplikacji www e-mailem, wrócił komunikat "logowanie e-mailem jest wyłączone, zaloguj się numerem telefonu". Podałam jeden z podpiętych numerów, nie przyszedł żaden SMS, jako hasło podałam dotychczasowe e-mailowe. Zalogowałam się i widziałam wszystkie numery, łącznie z głównym (specjalnie nie logowałam się nim). Kilkanaście numerów zarejestrowanych na kilka peselów.
Po wylogowaniu i powtórnej próbie logowania e-mailem, logowanie e-mailem wróciło. Mogłam wejść do apki, tak jak dotychczas.
 #1137197  autor: PiotrG-dz
 12 paź 2022, 12:40
U mnie przyszły na wszystkie 3 numery.Najpierw na Fresha z prefixem ERY, który używam do P24,potem na Odnowę z prefixem też od PTC i dzisiaj na Odnowę oryginalnie od samego początku od P4.
 #1137210  autor: Remington
 12 paź 2022, 19:25
U mnie SMS przyszedł też na numer, na który się nigdy nie logowałem:
W październiku nastąpią zmiany w sposobie logowania do naszej strony internetowej Play24. W Play na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo! Nie chcemy, aby Twoje dane wpadły w niepowołane ręce. Podczas pierwszego logowania w nowej formule zadamy kilka pytań weryfikujących Twoją tożsamość, a także poprosimy o dodanie numerów powiązanych.

A dzisiaj także mail na adres na jaki mam konto w P24 (ciekawy jest ostatni akapit):
Drogi Kliencie,
Przypominamy, że już w październiku nastąpią zmiany w sposobie logowania do naszej strony internetowej Play24 – rezygnujemy z możliwości logowania się za pośrednictwem adresu email.

W Play na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo! Nie chcemy, aby Twoje dane wpadły w niepowołane ręce.

Podczas pierwszego logowania w nowej formule zadamy kilka pytań weryfikujących Twoją tożsamość, a także poprosimy o dodanie numerów powiązanych.

Przypominamy, że przekazywanie danych logowania osobom trzecim lub wprowadzanie tych danych pośrednio w aplikacjach innych niż Play24 stanowi ogromne ryzyko wycieku danych osobowych i jest niezgodne z regulaminem. Play24 nie współpracuje z dostępnymi na rynku aplikacjami do opłaty faktur.
 #1137214  autor: biala1991
 13 paź 2022, 07:59
Play likwiduje logowanie mailem? znaczy zaczną żądać kodu sms przy każdym logowaniu a przy pierwszym to nawet potwierdzenie sms będzie niewystarczające:

"Podczas pierwszego logowania w nowej formule zadamy kilka pytań weryfikujących Twoją tożsamość".

Odbiło im? :D



Remington pisze:
12 paź 2022, 19:25
Przypominamy, że przekazywanie danych logowania osobom trzecim lub wprowadzanie tych danych pośrednio w aplikacjach innych niż Play24 stanowi ogromne ryzyko wycieku danych osobowych i jest niezgodne z regulaminem. Play24 nie współpracuje z dostępnymi na rynku aplikacjami do opłaty faktur.
Zawsze mnie zastanawiał sposób opłacania rachunków, gdzie trzeba dać dostęp do eBOK swoich usługodawców. Nie wydaje mi się to bezpieczne ale tak działają np. Moje Usługi, które firmuje bank ING więc nie wiem co o tym myśleć.
 #1137215  autor: bolek2004
 13 paź 2022, 08:23
Tu nie chodzi o bezpieczeństwo. Myślę że może chodzi im żeby zohydzić logowanie przez www żeby większość przeszła na apkę.
Do tego usunięcie wszystkich numerów i dodawanie ich ponownie dla wielu będzie problemem więc dla play na plus bo mniej kart będzie pod nadzorem więc zawsze więcej kasy bo ktoś się spóźni z włączeniem pakietu albo z doładowaniem albo będzie szło mu cennikowo.
Możliwe że to wstęp do tego żeby nie było możliwości obsługi numerów które nie są na nas zarejestrowane.
 #1137217  autor: biala1991
 13 paź 2022, 09:55
Zohydzić korzystanie z Play24 przez www to udało im się już dawno, kiedy pod płaszczykiem dbałości o bezpieczeństwo wprowadzili obowiązek potwierdzania aktywacji pakietów i usług kodem sms, nadgorliwość nie stosowana u żadnego innego operatora. Dopóki do autoryzacji można było ustawić nr z innej sieci to ta upierdliwość jeszcze nie dawała się tak we znaki ale od jakiegoś czasu to musi być chyba nr playowy więc jeśli administrator nie korzysta z karty Play a tylko zarządza numerami Play ma problem.
Mój nr leży w szufladzie, trzymam go na wypadek gdyby trafiła się jakaś fajna promocja i potrzebowałabym na szybko zarejestrować starter. Raz na rok włączam na tym numerze RWK, loguję się wtedy przez stronę i przypominam sobie, że i tak przez www się nie da, muszę wyciągnąć kartę, żeby potwierdzić aktywację usługi, to chore. :D
 #1137218  autor: babciagienia1p
 13 paź 2022, 10:04
biala1991 pisze:
13 paź 2022, 07:59
"Podczas pierwszego logowania w nowej formule zadamy kilka pytań weryfikujących Twoją tożsamość".

Trzeba uważać.
Kiedyś na pytanie gmaila o datę urodzenia podałam wiek około jednego roku i dranie zablokowali mi dostęp do poczty. Biłam się z myślami czy nie powoływać się na wiek kulturowy, dyskryminację i tego typu bzdety, ale w końcu włączyłam nadzór rodzicielski...
 #1137225  autor: babciagienia1p
 13 paź 2022, 10:54
biala1991 pisze:
13 paź 2022, 09:55
Dopóki do autoryzacji można było ustawić nr z innej sieci to ta upierdliwość jeszcze nie dawała się tak we znaki ale od jakiegoś czasu to musi być chyba nr playowy więc jeśli administrator nie korzysta z karty Play a tylko zarządza numerami Play ma problem.

U mnie nadal działa potwierdzenie kodem SMS wysyłanym do innej, wymoderowanej, sieci. Jak na razie, nie musi to być numer playowy.
 #1137229  autor: Karlos20
 13 paź 2022, 12:10
biala1991: równie dobrze może działać do weryfikacji numer playowy, który jest w innej sieci. SMSy weryfikacyjne dochodzą bez problemu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137231  autor: Remington
 13 paź 2022, 12:25
Zakładam, że na www będzie z podpinaniem numerów jak w apce mobilnej. O ile ktoś tam myśli, a zakładanie iż druga strona myśli jest często na wyrost.

Różnica polega na tym, że w apce można powiązać konkretną jej instancję z kontem raz i go wystarczy. Na www tak się nie da.
 #1137233  autor: biala1991
 13 paź 2022, 13:04
To, że operator pozwalał ustawiać do autoryzacji numery spoza własnej sieci to dość nietypowa sytuacja, nietypowa, bo kosztowna (za smsy wysyłane do własnej sieci Play chyba nie płaci). Teraz mają okazję, żeby ograniczyć koszty więc w ich interesie jest likwidacja tej opcji pod pretekstem zmian związanych z logowaniem
 #1137437  autor: bolek2004
 21 paź 2022, 09:14
Ale popsuli apkę mobilną w najnowszej wersji 9.1.1
Jak masz kilka numerów i klikniesz żeby zmienić numer na górze w lewym rogu to wchodzi ci w ustawienia tego numeru, a nie wyświetla listę numerów, musisz kliknąć drugi raz w numer żeby wszystkie się wyświetliły (lista nr), wybierasz inny i oczywiście zamiast widzieć pakiety to widzisz ustawienia numeru, musisz cofnąć strzałką żeby pokazały się twoje środki.
Bezsensownie dodali dwa dodatkowe kliknięcia które trzeba wykonać żeby cokolwiek zobaczyć na innym numerze. Dramat.
Oni wszystko robią żeby zniechęcić do korzystania z apki.
Zrobiłem sobie kopię wcześniejszej wersji 9.0.0, ale nie mogę jej zainstalować bo jakiś błąd, możliwe że by zadziałało jakbym usunął nowszą wersję, ale nie chcę kombinować bo pewnie by numery trzeba dodawać ponownie.
Znowu na wersji 9.0.0 ciągle ekran żeby aktualizować.
 #1137574  autor: SimplusowiecU
 28 paź 2022, 09:00
No i naprawily Play24 :lol:
Brak etykiet (i możliwości ich dodania) przy zarządzanych numerach, wykasowana książka kontaktów, każdorazowe (!) logowanie za pomocą SMS, każdorazowe (!) uaktywnianie listy powiązanych numerów za pośrednictwem PESEL i SMS-a autoryzującego...
Wygodne klikanie myszką chcą zastąpić smarowaniem palcem po ekranie smartfonu?
 #1137577  autor: Karlos20
 28 paź 2022, 09:36
SimplusowiecU: weryfikacja ta sama, co w aplikacji mobilnej Play24. Logujesz się SMSem + weryfikacja numerem PESEL a potem dodatkowy SMS z innego numeru Play na koncie. Jeśli wszystko zrobi się poprawnie, nadal będziemy przełączać się pomiędzy numerami.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137578  autor: SimplusowiecU
 28 paź 2022, 09:38
Karlos20 pisze:
28 paź 2022, 09:36
SimplusowiecU: weryfikacja ta sama, co w aplikacji mobilnej Play24. Logujesz się SMSem + weryfikacja numerem PESEL a potem dodatkowy SMS z innego numeru Play na koncie. Jeśli wszystko zrobi się poprawnie, nadal będziemy przełączać się pomiędzy numerami.
Owszem, ale po wylogowaniu procedura się powtarza...
Próbowałem na dwóch przeglądarkach.
  • Strona 7 z 12
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12