24bis24 pisze: ↑08 maja 2021, 12:54
użyć opcji gdzie wymagany jest kod weryfikacyjny przez www.
Dziękuję za wskazanie kierunku.
Sprawdziłam tylko jedną z podanych przez ciebie opcji. Surwiwal zrobił się lepszy niż w T-Mobile. SMS-y weryfikacyjne przychodzą na numer zarządzany. Do tej pory przychodziły na numer zarządzający. Operacje są znacznie utrudnione, ponieważ np. przy zmianie taryfy (w wiadomym celu), tak jak do tej pory, system wylogowuje numer zarządzany z sieci, więc trzeba mieć awaryjny kanał kontaktu, żeby poprosić zarządzanego o zrestartowanie numeru (inaczej nie da się odebrać SMS-a weryfikacyjnego na powrót do starej taryfy), chociaż można czekać kilkanaście minut aż numer wróci sam z powrotem do sieci.
Ciekawe czy jest na to jakiś trik? Może wreszcie forumowicz @2999 przełamie się i coś podpowie... Mógłby zmienić nick na @2999...
------------Edycja--------------------
Dobrze, że chociaż
www.virginmobile.pl działa po staremu. Nie ma nawet SMS-ów weryfikacyjnych.