DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 8 z 12
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
 #1141731  autor: babciagienia1p
 15 sty 2023, 14:05
Karlos20 pisze:
15 sty 2023, 13:46
babciagienia1p: (wersja komputerowa) Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu. To pierwsza sprawa. Wcześniej działały 2 sposoby: mail + tel.
W apce logowanie jest tak jak było, dopiero po skargach klientów...

U mnie, na www.24.play.pl, wszystko działa tak jak dawniej. Można logować się e-mailem i hasłem, SMS-y do zmiany taryf i usług są wysyłane na numer u innego operatora, w apce "mnóstwo numerów", można dodawać bezproblemowo kolejne. Wszystko chodzi jak żyleta, łącznie z głęboką historią połączeń.
 #1141739  autor: Karlos20
 15 sty 2023, 15:27
babciagienia1p: proszę, sprawdź jeszcze raz działanie Play24 na komputerze. Na InPrivate. Z wyczyszczonymi ciasteczkami, bo one zaburzają działanie wielu stron. Zdziwisz się, że mail nie przejdzie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141740  autor: babciagienia1p
 15 sty 2023, 16:17
@Karlos20
Używam tylko okna prywatnego w przeglądarce Firefox, z włączonym Adblockiem. Przy zamknięciu przeglądarki czyszczą się ciasteczka.
Pamiętam moment, że jeden raz wymusili logowanie numerem telefonu. Kilka miesięcy temu. Zalogowałam się głównym numerem, wszystko było ustawione jak wcześniej. Przy następnym logowaniu znowu można było używać e-maila i hasła, funkcjonalności są bez zmian.
O podobnym przypadku pisał też kiedyś @Remington.
 #1141792  autor: babciagienia1p
 16 sty 2023, 04:19
rsig pisze:
15 sty 2023, 20:43
Ja też mogę się logować mailem przez www. Może zaczęli od tych którzy dużo korzystają z P24, a Karlos na pewno do nich należy.

Mnie przyszły do głowy mało prawdopodobne przyczyny, ale kto wie...
1) Ze względu na lokalizację użytkownika lub adres zarejestrowanych kart.
2) Ze względu na termin założenia konta na www.
 #1141834  autor: as1as
 16 sty 2023, 12:53
Zauważyłem, że ze strony którą mam zapisaną w zakładkach mogę logować się przez email
Obrazek
ale po wylogowaniu wrzuca mnie już na stronę gdzie mogę zalogować się tylko przez nr telefonu
Obrazek
czyli zależy to od strony na jakiej się logujemy
 #1141838  autor: as1as
 16 sty 2023, 13:05
babciagienia1p pisze:
16 sty 2023, 13:00
@as1as
Jeśli nie sprawi Ci to problemu, spróbuj zalogować się numerem i wylogować. U mnie, po wylogowaniu się, ponownie można było logować się e-mailem.
Niestety nie mam fizycznie numeru przy sobie, a prosi o SMS wysłany na nr telefonu
 #1141989  autor: rsig
 18 sty 2023, 21:22
Pochwaliliśmy się że wciąż możemy logować się mailem i ja już się doigrałem - komunikat ten sam co u Karlosa.
babciagienia1p pisze:
16 sty 2023, 13:00
@as1as
Jeśli nie sprawi Ci to problemu, spróbuj zalogować się numerem i wylogować. U mnie, po wylogowaniu się, ponownie można było logować się e-mailem.
U mnie nie działa. Chyba niebawem, jak zapowiadali, wszystkim zablokują logowanie mailem.
 #1141991  autor: babciagienia1p
 18 sty 2023, 21:30
@rsig
U mnie to samo. @Karlos20 wykrakał. Wpadam z tego powodu w depresję. Myślałam, że to dlatego, że jeszcze raz wyczyściłam wszystko, według wskazówek @Karlos20.
Do tego, u mnie, nie można podpiąć pozostałych numerów z tego samego Peselu (błąd 404). O innych Peselach już nie wspomnę. Straszna karamba! Misterna konstrukcja kilkunastu numerów rozsypała się w drobny mak. Wygląda to tragicznie.
Będę jeszcze próbowała na innym urządzeniu (iPad), ale dopiero jutro.

Czy ktoś z użytkowników może jeszcze logować się e-mailem do starej wersji www.24.play.pl?
 #1141993  autor: Karlos20
 18 sty 2023, 21:33
Dodam, że nawet w obrębie tego samego numeru telefonu trzeba każdorazowo wpisywać 4-cyfrowy kod aby włączyć daną usługę, wcześniej robiło się to tylko raz. W apce tak samo - albo kod SMS, albo kod w apce, albo odcisk palca / FaceID.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142017  autor: babciagienia1p
 19 sty 2023, 14:09
babciagienia1p pisze:
18 sty 2023, 21:30
Będę jeszcze próbowała na innym urządzeniu (iPad), ale dopiero jutro.

Na iPadzie to samo. Możliwość logowania, do 24.play.pl, tylko numerem. Na szczęście można podłączyć inne numery, w przeciwieństwie do Della, ale tylko z konkretnego (jednego) Peselu. Z mojego punktu widzenia, wersja komputerowa jest nie do użytku. Szkoda...
 #1142028  autor: Remington
 19 sty 2023, 16:00
Również to samo i u mnie. Czy podpięcie numerów działa w oparciu o ciastka czy na stałe? Na stałe, tzn. na innej przeglądarce logując się tym samym numerem czy widać uprzednio podpięte numery?

Na pewno nie działa to wymiennie, bo gdy podpiąłem numery do numeru A, to logując się na numer B (jeden z tych podpiętych) nie było widać ani numeru A, ani pozostałych.

Mimo wszystko na plus możliwość logowania bez SMS-a, choć sama pozostawia pewne wątpliwości (PESEL+ hasło abonenckie, którego nie da się nadać bez wizyty/rejestracji w salonie).
  • Strona 8 z 12
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12