DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 12
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
 #1137233  autor: biala1991
 13 paź 2022, 13:04
To, że operator pozwalał ustawiać do autoryzacji numery spoza własnej sieci to dość nietypowa sytuacja, nietypowa, bo kosztowna (za smsy wysyłane do własnej sieci Play chyba nie płaci). Teraz mają okazję, żeby ograniczyć koszty więc w ich interesie jest likwidacja tej opcji pod pretekstem zmian związanych z logowaniem
 #1137437  autor: bolek2004
 21 paź 2022, 09:14
Ale popsuli apkę mobilną w najnowszej wersji 9.1.1
Jak masz kilka numerów i klikniesz żeby zmienić numer na górze w lewym rogu to wchodzi ci w ustawienia tego numeru, a nie wyświetla listę numerów, musisz kliknąć drugi raz w numer żeby wszystkie się wyświetliły (lista nr), wybierasz inny i oczywiście zamiast widzieć pakiety to widzisz ustawienia numeru, musisz cofnąć strzałką żeby pokazały się twoje środki.
Bezsensownie dodali dwa dodatkowe kliknięcia które trzeba wykonać żeby cokolwiek zobaczyć na innym numerze. Dramat.
Oni wszystko robią żeby zniechęcić do korzystania z apki.
Zrobiłem sobie kopię wcześniejszej wersji 9.0.0, ale nie mogę jej zainstalować bo jakiś błąd, możliwe że by zadziałało jakbym usunął nowszą wersję, ale nie chcę kombinować bo pewnie by numery trzeba dodawać ponownie.
Znowu na wersji 9.0.0 ciągle ekran żeby aktualizować.
 #1137574  autor: SimplusowiecU
 28 paź 2022, 09:00
No i naprawily Play24 :lol:
Brak etykiet (i możliwości ich dodania) przy zarządzanych numerach, wykasowana książka kontaktów, każdorazowe (!) logowanie za pomocą SMS, każdorazowe (!) uaktywnianie listy powiązanych numerów za pośrednictwem PESEL i SMS-a autoryzującego...
Wygodne klikanie myszką chcą zastąpić smarowaniem palcem po ekranie smartfonu?
 #1137577  autor: Karlos20
 28 paź 2022, 09:36
SimplusowiecU: weryfikacja ta sama, co w aplikacji mobilnej Play24. Logujesz się SMSem + weryfikacja numerem PESEL a potem dodatkowy SMS z innego numeru Play na koncie. Jeśli wszystko zrobi się poprawnie, nadal będziemy przełączać się pomiędzy numerami.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137578  autor: SimplusowiecU
 28 paź 2022, 09:38
Karlos20 pisze:
28 paź 2022, 09:36
SimplusowiecU: weryfikacja ta sama, co w aplikacji mobilnej Play24. Logujesz się SMSem + weryfikacja numerem PESEL a potem dodatkowy SMS z innego numeru Play na koncie. Jeśli wszystko zrobi się poprawnie, nadal będziemy przełączać się pomiędzy numerami.
Owszem, ale po wylogowaniu procedura się powtarza...
Próbowałem na dwóch przeglądarkach.
 #1137579  autor: Karlos20
 28 paź 2022, 09:44
SimplusowiecU: jest opcja "zapamiętaj mnie", działa ta funkcja?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137586  autor: SimplusowiecU
 28 paź 2022, 13:03
Karlos20 pisze:
28 paź 2022, 09:44
SimplusowiecU: jest opcja "zapamiętaj mnie", działa ta funkcja?
Jak gdyby nie, tzn. zapamiętuje numer, ale procedurę trzeba przejść od nowa.
 #1137589  autor: Remington
 28 paź 2022, 13:14
SimplusowiecU pisze:
28 paź 2022, 09:38
Owszem, ale po wylogowaniu procedura się powtarza...
Próbowałem na dwóch przeglądarkach.

Po wylogowaniu od razu logujesz się z powrotem? Bez zamykania okna, karty itd. Bo jeśli oparli łączenie o ciastka (co byłoby nonsensem) to one mogą być czyszczone w innych scenariuszach.
 #1137591  autor: Karlos20
 28 paź 2022, 13:55
Przeglądarka zapamiętuje ostatnio zalogowany numer telefonu, po jego kliknięciu przychodzi SMS autoryzujący. Po jego wpisaniu, aby dostać się do innego numeru z listy, znów powtarzamy procedurę podania numeru PESEL + autoryzacja SMS z numeru Play/Fakt/RBM który należy do konta. Utrudnienie jak cholera, bo wybrany numer musi być zalogowany w sieci na telefonie/routerze. W aplikacji mobilnej robimy to tylko raz i swobodnie się przełączamy pomiędzy numerami.
Tak więc P4 wyrzucił mailowy sposób logowania z numerami potrzebnymi do autoryzacji z innej sieci niż Play.
Zamiast być bezpiecznej, jest uciążliwie i to bardzo, tylko co to za bezpieczeństwo, skoro proszą o numer PESEL? Telekomy to nie są banki.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138856  autor: SimplusowiecU
 23 lis 2022, 10:13
Lepszy manewr, dzisiaj po wysłaniu poniedziałkowego kodu, z aplikacji i www zniknęła pozycja "SMS-y do wszystkich sieci", wraz z jakim tam tysiącem sms-ów :mrgreen:

Edit:
1. Testowo wysłany sms nie zjadł złotówek z konta, więc wygląda, że są ino jakby gdzieś zaszyte.
2. Kod USSD wyświetla poprawny stan uciułanych SMS-ów.
 #1139928  autor: bolek2004
 16 gru 2022, 17:25
Poszli po rozum do głowy jeśli chodzi o apkę mobilną i w najnowszej wersji przywrócili poprzednie przełączanie między numerami, sprawdzone w praktyce.
Co nowego
Co więcej? Usłyszeliśmy wasz głos, przywróciliśmy poprzedni sposób przełączania się między numerami. Awatar zaś możecie dodać lub zmienić wchodząc w "Ustawienia”.
 #1141725  autor: Karlos20
 15 sty 2023, 13:46
babciagienia1p: (wersja komputerowa) Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu. To pierwsza sprawa. Wcześniej działały 2 sposoby: mail + tel.
W apce logowanie jest tak jak było, dopiero po skargach klientów...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141731  autor: babciagienia1p
 15 sty 2023, 14:05
Karlos20 pisze:
15 sty 2023, 13:46
babciagienia1p: (wersja komputerowa) Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu. To pierwsza sprawa. Wcześniej działały 2 sposoby: mail + tel.
W apce logowanie jest tak jak było, dopiero po skargach klientów...

U mnie, na www.24.play.pl, wszystko działa tak jak dawniej. Można logować się e-mailem i hasłem, SMS-y do zmiany taryf i usług są wysyłane na numer u innego operatora, w apce "mnóstwo numerów", można dodawać bezproblemowo kolejne. Wszystko chodzi jak żyleta, łącznie z głęboką historią połączeń.
 #1141739  autor: Karlos20
 15 sty 2023, 15:27
babciagienia1p: proszę, sprawdź jeszcze raz działanie Play24 na komputerze. Na InPrivate. Z wyczyszczonymi ciasteczkami, bo one zaburzają działanie wielu stron. Zdziwisz się, że mail nie przejdzie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141740  autor: babciagienia1p
 15 sty 2023, 16:17
@Karlos20
Używam tylko okna prywatnego w przeglądarce Firefox, z włączonym Adblockiem. Przy zamknięciu przeglądarki czyszczą się ciasteczka.
Pamiętam moment, że jeden raz wymusili logowanie numerem telefonu. Kilka miesięcy temu. Zalogowałam się głównym numerem, wszystko było ustawione jak wcześniej. Przy następnym logowaniu znowu można było używać e-maila i hasła, funkcjonalności są bez zmian.
O podobnym przypadku pisał też kiedyś @Remington.
  • Strona 7 z 12
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12