DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 3 z 12
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
 #1116208  autor: babciagienia1p
 08 maja 2021, 12:44
24bis24 pisze:
08 maja 2021, 11:37
a zmieniło się bardzo dużo tylko aby to stwierdzić to trzeba mieć karty na różne pesele i dostęp do tych kart.

Czy mógłbyś być tak miły i napisać co się zmieniło?
Korzystam z www 24.play.pl, mam podpięte kilkanaście numerów na różne pesele i nic nie zauważyłam oprócz zmiany w logowaniu - na dwa kroki.
Nawet numery, które zaczynały historię w P4 jako Fakt, nadal mają, tak jak wcześniej, czerwoną grafikę Faktu i co za tym idzie pewnie blokadę niektórych funkcjonalności Playa.
 #1116222  autor: babciagienia1p
 08 maja 2021, 20:36
24bis24 pisze:
08 maja 2021, 12:54
użyć opcji gdzie wymagany jest kod weryfikacyjny przez www.

Dziękuję za wskazanie kierunku.
Sprawdziłam tylko jedną z podanych przez ciebie opcji. Surwiwal zrobił się lepszy niż w T-Mobile. SMS-y weryfikacyjne przychodzą na numer zarządzany. Do tej pory przychodziły na numer zarządzający. Operacje są znacznie utrudnione, ponieważ np. przy zmianie taryfy (w wiadomym celu), tak jak do tej pory, system wylogowuje numer zarządzany z sieci, więc trzeba mieć awaryjny kanał kontaktu, żeby poprosić zarządzanego o zrestartowanie numeru (inaczej nie da się odebrać SMS-a weryfikacyjnego na powrót do starej taryfy), chociaż można czekać kilkanaście minut aż numer wróci sam z powrotem do sieci.
Ciekawe czy jest na to jakiś trik? Może wreszcie forumowicz @2999 przełamie się i coś podpowie... Mógłby zmienić nick na @2999...

------------Edycja--------------------
Dobrze, że chociaż www.virginmobile.pl działa po staremu. Nie ma nawet SMS-ów weryfikacyjnych.
 #1116233  autor: babciagienia1p
 09 maja 2021, 10:34
Nie mogę już edytować postu wyżej, dlatego piszę w nowym.

Nie pomaga usunięcie i ponowne dodanie numeru. Nadal SMS-y weryfikacyjne przychodzą na numer zarządzany, bez względu na jaki pesel jest zarejestrowany (z własnym jest tak samo). Do tego dawniej - po weryfikacji jednym SMS-em - można było włączyć kilka usług i pakietów. Teraz - do każdej aktywacji usługi lub pakietu jest wysyłany nowy oddzielny SMS.
Licho się zrobiło...
 #1116234  autor: Remington
 09 maja 2021, 10:39
Z tego co piszecie, wygląda mi to na niezbyt przemyślane wdrożenie zmian. Lektura regulaminu niczego takiego nie zakładała, jest w nim za to udzielanie upoważnienia do zarządzania numerem. No a skoro druga osoba ma być upoważniona, to ona powinna zarządzać i dostać sms.
 #1116237  autor: babciagienia1p
 09 maja 2021, 11:20
Zmiany dotyczą nie tylko numerów (peselów) obcych, ale też własnych. Znaczące utrudnienie dla korzystających z urządzeń bez możliwości odbierania SMS-ów lub działających na odległość, np. monitoring, GPS itp. Każda zmiana (włączenie) usługi lub pakietu wymaga podania SMS-a weryfikacyjnego wysyłanego na numer zarządzany. Nawet w przypadku usług za 0,- zł, np. SD, "taniej na Ukrainę", blokada usług premium.
Ciekawe jak jest z doładowaniem konta? Chociaż w tym wypadku problem będzie niewielki, bo zawsze można doładować spoza aplikacji.
 #1116907  autor: babciagienia1p
 27 maja 2021, 16:33
Naprawili. Poniżej informacja, z 26 maja (środa), od obserwatora @2999. Przez jego zatwardziałą konsekwencję forum straciło "mnóstwo bardzo wiele".

"Po wielu bojach, na www.24.play.pl, przed momentem naprawili wielki babol (powstały na początku maja) związany z zarządzaniem numerami: SMS-owe hasła przychodzą w końcu na wybrany wcześniej numer do haseł, a nie na właśnie zarządzany.

Drugi wielki babol (dowolna zmiana na koncie wymaga obecnie za każdym razem nowego hasła, nawet w czasie jednej i tej samej sesji - babol również wprowadzony na początku maja) być może również naprawili (jeszcze tego nie sprawdziłem).

---EDIT---
Ten drugi babol również naprawiony".
 #1117039  autor: Remington
 30 maja 2021, 10:43
No to w apce mobilnek wyszli naprzeciw tym co nie mogą odebrać SMS-a i jako alternatywę dali możliwość zalogowania z użyciem hasła abonenckiego.

Jak wielokrotnie tak i tym razem jest to niedoróbka, ponieważ:
1. hasło mają tylko ci, którzy zarejestrowali numer w punkcie Play, a gros kart jest od kilku lat rejestrowanych w punktach sprzedaży
2. aplikacja wprowadza w błąd pytając o hasło abonenckie nawet gdy się go nie posiada, przez co z pewnością część osób poda tam jakieś inne swoje hasło, np od internetowego Play24 itd.
 #1117117  autor: rsig
 31 maja 2021, 22:01
Używam Play24 wyłącznie przez stronę internetową (apki nie mam wogóle zainstalowanej). Przypadkowo teraz zauważyłem że jak chwilę poklikać to wciąż można się dostać do jej starej wersji. Normalnie zalogowałem się swoim starym hasłem (a nie kodem z sms) i znowu mogłem kontrolować wszystkie cztery numery jakie miałem podpięte.
 #1117640  autor: Remington
 13 cze 2021, 16:45
Taka niespodzianka po zalogowaniu do wersji przeglądarkowej:

Już wkrótce udostępnimy Ci nową wersję Play24 w przeglądarce.
W trosce o bezpieczeństwo Twoich danych wprowadzamy zmiany, żeby
zminimalizować ryzyko przechwycenia Twojego hasła i informacji na koncie.

Co się zmieni?

Logowanie

Koniec z hasłami, których i tak nie pamiętamy! Do nowej wersji aplikacji zalogujesz się jednorazowym kodem z SMS-a.

Zarządzanie

Zobaczysz tylko szczegóły numeru, na który się zalogujesz.

Nie będziesz mieć możliwości dodania innych numerów.

Faktury i płatności

Nie będziesz mieć już możliwości pobrania e-faktury.

Nie włączysz i nie wyłączysz płatności automatycznych.

Ale nie martw się 😉! Wszystkie te oraz wiele innych funkcji znajdziesz w naszej aplikacji mobilnej Play24.
Pobierz darmową aplikację na telefon i zarządzaj wygodnie swoim kontem w Play!



Wzorem tego co pisałem o TM, ciekawe czy nadal będą przetwarzać zebrane na potrzeby dotychczasowej wersji P24 adresy e-mail i hasła.
 #1117655  autor: greenrs
 13 cze 2021, 23:24
Po zalogowaniu się dziś na swoje konto w Play24 wyświetliła się ramka z informacją o nadchodzących wkrótce zmianach. Spośród kilku zaniepokoiły mnie dwie:
1. Autoryzacja logowania będzie odrębna dla każdego numeru za pomocą kodu SMS.
2. Funkcjonalność poprzez stronę internetową będzie mocno okrojona a pełna pozostanie tylko poprzez aplikację.
Obsługuję poprzez Play24 dwa numery. Pierwszy to karta sim w modemie internetowym, drugi to numer mojego ojca zainstalowany w starej Nokii 6301.
Jak wobec tego mam odbierać SMS-y w modemie internetowym, żeby sprawdzić stan konta czy stan pakietu?
Jak ojciec ma sobie zainstalować w Nokii 6301 aplikację Play24?
Zawsze sądziłem, że wszelkie zmiany mają być pomocne i upraszczać życie. Czyżby w Play było odwrotnie?
 #1117659  autor: greenrs
 14 cze 2021, 07:55
Tak jak pisałem - jeden numer jest na starej Nokii, drugi w modemie. Na żadnym z tych urządzeń nie ma możliwości instalacji aplikacji mobilnej.
Mój główny numer nie jest w sieci Play więc nie potrzebuję na swoim smartfonie aplikacji Play24, która ma dostęp do lokalizacji, kontaktów czy połączeń. Dlatego korzystałem tylko poprzez przeglądarkę.
  • Strona 3 z 12
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12