DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 8 z 12
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
 #1137579  autor: Karlos20
 28 paź 2022, 09:44
SimplusowiecU: jest opcja "zapamiętaj mnie", działa ta funkcja?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137586  autor: SimplusowiecU
 28 paź 2022, 13:03
Karlos20 pisze:
28 paź 2022, 09:44
SimplusowiecU: jest opcja "zapamiętaj mnie", działa ta funkcja?
Jak gdyby nie, tzn. zapamiętuje numer, ale procedurę trzeba przejść od nowa.
 #1137589  autor: Remington
 28 paź 2022, 13:14
SimplusowiecU pisze:
28 paź 2022, 09:38
Owszem, ale po wylogowaniu procedura się powtarza...
Próbowałem na dwóch przeglądarkach.

Po wylogowaniu od razu logujesz się z powrotem? Bez zamykania okna, karty itd. Bo jeśli oparli łączenie o ciastka (co byłoby nonsensem) to one mogą być czyszczone w innych scenariuszach.
 #1137591  autor: Karlos20
 28 paź 2022, 13:55
Przeglądarka zapamiętuje ostatnio zalogowany numer telefonu, po jego kliknięciu przychodzi SMS autoryzujący. Po jego wpisaniu, aby dostać się do innego numeru z listy, znów powtarzamy procedurę podania numeru PESEL + autoryzacja SMS z numeru Play/Fakt/RBM który należy do konta. Utrudnienie jak cholera, bo wybrany numer musi być zalogowany w sieci na telefonie/routerze. W aplikacji mobilnej robimy to tylko raz i swobodnie się przełączamy pomiędzy numerami.
Tak więc P4 wyrzucił mailowy sposób logowania z numerami potrzebnymi do autoryzacji z innej sieci niż Play.
Zamiast być bezpiecznej, jest uciążliwie i to bardzo, tylko co to za bezpieczeństwo, skoro proszą o numer PESEL? Telekomy to nie są banki.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138856  autor: SimplusowiecU
 23 lis 2022, 10:13
Lepszy manewr, dzisiaj po wysłaniu poniedziałkowego kodu, z aplikacji i www zniknęła pozycja "SMS-y do wszystkich sieci", wraz z jakim tam tysiącem sms-ów :mrgreen:

Edit:
1. Testowo wysłany sms nie zjadł złotówek z konta, więc wygląda, że są ino jakby gdzieś zaszyte.
2. Kod USSD wyświetla poprawny stan uciułanych SMS-ów.
 #1139928  autor: bolek2004
 16 gru 2022, 17:25
Poszli po rozum do głowy jeśli chodzi o apkę mobilną i w najnowszej wersji przywrócili poprzednie przełączanie między numerami, sprawdzone w praktyce.
Co nowego
Co więcej? Usłyszeliśmy wasz głos, przywróciliśmy poprzedni sposób przełączania się między numerami. Awatar zaś możecie dodać lub zmienić wchodząc w "Ustawienia”.
 #1141725  autor: Karlos20
 15 sty 2023, 13:46
babciagienia1p: (wersja komputerowa) Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu. To pierwsza sprawa. Wcześniej działały 2 sposoby: mail + tel.
W apce logowanie jest tak jak było, dopiero po skargach klientów...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141731  autor: babciagienia1p
 15 sty 2023, 14:05
Karlos20 pisze:
15 sty 2023, 13:46
babciagienia1p: (wersja komputerowa) Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu. To pierwsza sprawa. Wcześniej działały 2 sposoby: mail + tel.
W apce logowanie jest tak jak było, dopiero po skargach klientów...

U mnie, na www.24.play.pl, wszystko działa tak jak dawniej. Można logować się e-mailem i hasłem, SMS-y do zmiany taryf i usług są wysyłane na numer u innego operatora, w apce "mnóstwo numerów", można dodawać bezproblemowo kolejne. Wszystko chodzi jak żyleta, łącznie z głęboką historią połączeń.
 #1141739  autor: Karlos20
 15 sty 2023, 15:27
babciagienia1p: proszę, sprawdź jeszcze raz działanie Play24 na komputerze. Na InPrivate. Z wyczyszczonymi ciasteczkami, bo one zaburzają działanie wielu stron. Zdziwisz się, że mail nie przejdzie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141740  autor: babciagienia1p
 15 sty 2023, 16:17
@Karlos20
Używam tylko okna prywatnego w przeglądarce Firefox, z włączonym Adblockiem. Przy zamknięciu przeglądarki czyszczą się ciasteczka.
Pamiętam moment, że jeden raz wymusili logowanie numerem telefonu. Kilka miesięcy temu. Zalogowałam się głównym numerem, wszystko było ustawione jak wcześniej. Przy następnym logowaniu znowu można było używać e-maila i hasła, funkcjonalności są bez zmian.
O podobnym przypadku pisał też kiedyś @Remington.
 #1141792  autor: babciagienia1p
 16 sty 2023, 04:19
rsig pisze:
15 sty 2023, 20:43
Ja też mogę się logować mailem przez www. Może zaczęli od tych którzy dużo korzystają z P24, a Karlos na pewno do nich należy.

Mnie przyszły do głowy mało prawdopodobne przyczyny, ale kto wie...
1) Ze względu na lokalizację użytkownika lub adres zarejestrowanych kart.
2) Ze względu na termin założenia konta na www.
  • Strona 8 z 12
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12