DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 6 z 12
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
 #1129416  autor: bolek2004
 19 mar 2022, 11:01
Najnowsza wersja apki play24 na andka albo ma błąd albo coś u mnie nie tak.
Jak jestem podłączony do wifi i loguje się do apki to po podaniu pinu jest biały ekran i nic się nie dzieje.
Jak przełączę na dane mobilne to bez problemu apka się odpala po podaniu pinu.
Też tak macie czy to tylko u mnie?
 #1129430  autor: babciagienia1p
 19 mar 2022, 15:03
rsig pisze:
17 paź 2021, 10:48
Jak jest teraz z dodawaniem numerów w Play24? Jeśli dodam poprzez stronę to automatycznie pojawi się i w apce (i vice versa)? Czy trzeba indywidualnie dodać i tu i tu?

Na www.24play.pl trzeba dodawać każdy numer oddzielnie.
W Play24 po dopisaniu jednego na konkretny Pesel, podpowiadają się kolejne zarejestrowane na ten Pesel.
W obydwu jest możliwość dodania różnych Peseli.
Nie ma interfejsu między aplikacjami. Działają niezależnie.
 #1129741  autor: bolek2004
 27 mar 2022, 14:11
Zaczęło u mnie to działać, nie wiem dlaczego bo aktualizacji żadnej nie było.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że miałem 10 numerów podpiętych, ostatnio właśnie 1 numer został wyłączony i jakoś to się z tym zbiegło że zaczęło działać, albo to tego wina albo zwykły przypadek bo przecież nie naprawią zdalnie apki, a nowej wersji nie ma.
 #1130494  autor: Remington
 20 kwie 2022, 09:39
Drogi kliencie,
W Play na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo! Nie chcemy, aby Twoje dane wpadły w niepowołane ręce. W związku z tym niebawem nastąpią zmiany w sposobie logowania do naszego portalu Play24 – rezygnujemy z możliwości logowania się za pośrednictwem adresu email. Podczas pierwszego logowania w nowej formule zadamy kilka pytań weryfikujących Twoją tożsamość, a także poprosimy o dodanie numerów powiązanych.

Zapowiadali to już jakiś rok temu, więc żadna nowość. No i zamiast konkretnej daty mamy "niebawem", niemniej zmiany nadchodzą.
 #1130498  autor: 3G
 20 kwie 2022, 10:52
Co jest niebezpiecznego w logowaniu się mailem (albo lepiej numerem tel.) i hasłem? Oby nie było haseł SMS-owych, bo jest to duży problem w przypadku SIM-ów siedzących w routerach gdzieś na dachach. Ewentualnie hasło SMS na jeden zdefiniowany numer albo PIN jak jest teraz w apce.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1131718  autor: columbo
 29 maja 2022, 11:45
26 maja przeniosłem 2 nr do Play. Miałem już inne nr w Play i apkę. Kiedy wybieram z listy w apce ten przeniesiony numer, wyskakuje na czerwono komunikat "tego numeru nie ma już na twoim koncie". Jak instaluje apkę od nowa i próbuję zarejestrować ją na ten numer, to jest "numer tel. jest niepoprawny" (na www jest to samo)
Zagadałem na czacie i słowo pisane do nich nie dociera, bo po 20 minutach dostałem info, że mam wysłać do nich email z tym samym opisem, no i z obrazkami.
Może ktoś tutaj będzie wiedział, gdzie jest problem? Jedne z dwóch numerów przeniesionych aktywowałem, ale drugiej simki nawet nie wyciągałem z opakowania.

EDIT
Udało się zobaczyć te nowe numery przez www po zalogowaniu się na konta starego numeru. Problem jest w apce.
Wygląda na to, że mogę na tym nr odebrać bonus za przeniesienie. Już ze 2 lata temu z tego skorzystałem...ale to pewnie wszyscy wiedzą
 #1131722  autor: babciagienia1p
 29 maja 2022, 14:33
@columbo
Zarejestruj apkę na inny numer (jako główny) niż przeniesione. Może jest tak, że te numery są zarejestrowane na inny pesel. Następnie spróbuj dobrać się, w apce, do wykazu numerów (konta) konkretnego peselu, usunąć i jeszcze raz podłączyć jeden (aktywny) numer do apki (będzie potrzebny SMS weryfikacyjny). Powinno aktywować się konto "peselowe" z numerem aktywnym ("czarnym") i tym nie wyciąganym z opakowania ("wyszarzonym").

Jeśli nie uda się powyższe, to "chrzań" ich i aktywuj drugi BzP przez www zanim zaczniesz składać reklamacje, aczkolwiek możliwość aktywacji drugiego BzP może być czysto wirtualna.
Daj znać jak poszło. Szczególnie jeśli chodzi o powtórny BzP.
 #1131730  autor: columbo
 29 maja 2022, 21:35
babciagienia1p pisze:
29 maja 2022, 14:33
@columbo
Zarejestruj apkę na inny numer (jako główny) niż przeniesione.
Od tego zacząłem. No i po wpisaniu peselu mogę nawet odebrać sms weryfikacyjny na nowy nr. Wtedy stare i oba nowe nr są widoczne na liście, ale wybór nowych kończy się komunikatem o błędzie. Nie za bardzo czaję możliwość miszmaszu z peselami, ale wszystko wskazuje, że są zarejestrowane prawidłowo.
No, a próba rejestracji apki na nowy numer to też błąd - jak pisałem.
Daj znać jak poszło. Szczególnie jeśli chodzi o powtórny BzP.
Oki. Chociaż z BzP spróbuję za jakieś 2-3 tyg. jak nie zapomnę, bo chyba jest na to 30 dni.
 #1131732  autor: babciagienia1p
 30 maja 2022, 04:44
columbo pisze:
29 maja 2022, 21:35
Nie za bardzo czaję możliwość miszmaszu z peselami, ale wszystko wskazuje, że są zarejestrowane prawidłowo.

Chodzi mi o to, że numery mogą być zarejestrowane na inne osoby (pesele) niż główny numer w apce i wtedy trzeba podać bardziej szczegółowe dane (właśnie pesel) przed dopisaniem numerów "nowej" osoby. Najlepiej użyć numeru nieprzenoszonego zarejestrowanego na ten sam pesel co przenoszone.
Jeśli wszystkie numery w apce są zarejestrowane na jeden pesel, to trop jest nieaktualny. Zapewne tak jest, skoro w pewnym momencie jednak widzisz przeniesione.
 #1133367  autor: Remington
 05 lip 2022, 00:08
Dla aplikacji dobre pół roku temu się zmienił, teraz mowa o Play24 przez przeglądarkę.

Przysłali dzisiaj też mail:
Kod: Zaznacz cały
Drogi Kliencie,
W Play na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo! Nie chcemy, aby Twoje dane wpadły w niepowołane ręce, więc już niebawem nastąpią zmiany w sposobie logowania do naszego portalu Play24 – rezygnujemy z możliwości logowania się za pośrednictwem adresu email. Podczas pierwszego logowania w nowej formule zadamy kilka pytań weryfikujących Twoją tożsamość, a także poprosimy o dodanie numerów powiązanych.

Przypominamy, że przekazywanie danych logowania osobom trzecim lub wprowadzanie tych danych pośrednio w aplikacjach innych niż Play24 stanowi ogromne ryzyko wycieku danych osobowych i jest niezgodne z regulaminem. Play24 nie współpracuje z dostępnymi na rynku aplikacjami do opłaty faktur.
 #1133889  autor: 3G
 18 lip 2022, 18:25
Konieczność odczytywania i wpisywania kodów SMS-owych to porażka :(
Poza tym strona działa wolno, nie można bezpośrednio kliknąć jak kiedyś Play24 tylko Zaloguj - Moje konto... Wszystko trwa dłużej i jest o wiele bardziej uciążliwe.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 6 z 12
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12