DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1127678  autor: ReTruth
 03 lut 2022, 00:31
Nie ma za co,to ja dziękuję.

Ps.Ale nie dostałem,jakże nurtującego mnie zapytania ..skąd masz-miałeś ową wiedzę i jak zdobyłeś te kody?

Ps,II
Acha! moi-drodzy,nie wiem czy ktoś zauważył ( ja-tak! ),mając włączone owe notki-oni,czyt.PLUY!! a fe Santa!
..liczą dudki!
Bo KAŻDY kto do Was dzwoni,czyt.użytkownik swojego prepaid-nie mający ( jak większość społeczeństwa "niestety" )
-placąc cyklicznie ( miesięcznie ),co najwyżej nie mają z tym problemu.
Lecz reszta..jakieś setki tysięcy,może dziesiątki ale jednak to są miliony złotówek dla Play..płacą za połączenie z Wami
i tymi-złodziejskimi notkami ( SPRÓBUJCIE SAMI! ).
JEST TO POŁACZENIE PŁATNE-dla dzwoniącego nie posiadającego abonamentu i cyklicznego miesięcznego,jak poczta!
A nie jest to poczta głosowa,tylko komunikat,który z zasady ( a nie są to czasy stacjonarnego połączenie telekomunikacji TP )
i nawet oni ( kiedyś ) wyłączyli płatne słuchanie - komunikatu lub melodyjek i z nazwy powinna być bezpłatna - jak w nagraniu!!
"..wyślij bezpłatną notkę.."!!

WYMODEROWANO OFF-TOP
Ostatnio zmieniony 03 lut 2022, 01:20 przez Remington, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: Usunięto uwagi niezwiązane z omawianą usługą
 #1129343  autor: ReTruth
 17 mar 2022, 15:35
Karlos20,niestety ponownie wyłączyli mi powiadomienia na wszystkich trzech numerach!
Wcześniej 2 lata-ponad,teraz pochodziło od ostatniego mojego posta i 3 dni temu znowu!!

Wciskanie ponownie tych trzech ..nie zmienia już nic,przychodzi treść na telefonie
- " Aktywne dla:
Połączenia głosowe
Aktywne dla:
Fax
Aktywne dla:
Asynchr.usł. Danych
Aktywne dla:
Synchr.usł.Danych ..wciskając przycisk 'więcej' -wyskakuje TYLKO
-kolejno napis numer bądź opóźnienie...i nadal do mnie ludzie dzwonią i mówią że ja do nich nie oddzwaniam ( bo nie wiem! ,że dzwonili i kto dzwonił! ).
PAMIĘTAJMY że mam ok.20 pism będąc i nawet grożąc w "Salunie-Pluy!-co za świństwo!!.
MASZ JAKĄŚ RADĘ zanim pójdę złożę wniosek w Prokuraturze,bo UKE jest nieskutecznym (mediatorem),a słyszałem że NAWET mogą uczestniczyć i 'pomagać' w Sądzie...mit?!
Ps.Potrzebuję PILNEJ-pomocy Karlos20 ..czy mam napisać do Prezesa UKE dr inż. Jacek Oko?
 #1129344  autor: Karlos20
 17 mar 2022, 16:35
ReTruth:
> sprawdź czy masz aktywną usługę "Poczta Głosowa" / "Poczta Głosowa lite". Zaloguj się do komputerowej wersji Play24 (szukaj w sekcji Usługi / Pakiety > Rozrywka i użyteczne). Jeśli jest włączona - WYŁĄCZ JĄ.

> wyślij SMS o treści STOP NOTKA na 8042.

> ustaw przekierowania, podając numer +48790998725 - kody podałem na poprzedniej podstronie.

> NIE ZMIENIAJ TARYFY - zmiana może zresetować ustawienia usługowe na koncie.
Jeśli wszystkie opcje zawiodą, zamiast ciągać się po sądach - ZMIEŃ OPERATORA. To bezbolesny dla Ciebie sposób na nieznośnego operatora.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1129345  autor: forum_tg
 17 mar 2022, 16:36
Miałem podobny problem, ale notka sms włączała się średnio co dwa/trzy miesiące.
Skończyło się jak proponujesz - wysłałem pismo do UKE że Play włącza usługę której nie chcę.
otrzymałem bonus i stał się cud... usługa już się nie włącza.
 #1158935  autor: wiertolot
 18 paź 2023, 04:43
Jak nie wiadomo o co chodzi z tą notką to chodzi o pieniądze, celowo to wsadzają, żeby załączało po kilku sygnałach i ciągnęło kasę.
I jest problem z tego wyłączeniem całkowicie dodatkowo. Widzę praktyki te zaczęli masowo ponownie stosować praktycznie u wszystkich operatorów ponownie w związku z panującą inflacją i drożyzną.
 #1158941  autor: Karlos20
 18 paź 2023, 11:00
wiertolot - to interesy z jedną, tą samą firmą, która dostarcza notkę oraz pocztę głosową wszystkim 4 dużym operatorom. Na szczęście można to wyłączyć sprawnie i skutecznie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1158972  autor: wiertolot
 18 paź 2023, 18:34
A mówienie na końcu jak wyłączyć po 3 razy po polsku i angielsku osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub jest niedostępna i tak w kółko?
 #1158978  autor: Karlos20
 18 paź 2023, 20:44
wiertolot: to prawidłowe działanie, komunikat wysyłany z serwerów operatora. Nie generuje opłat. Mało tego - adresat nieudanego połączenia jak tylko odzyska zasięg otrzyma smsa o próbie połączenia, o ile nie ukryłeś numeru lub strona odbierająca ma włączoną blokadę odbierania połączeń zastrzeżonych (inny stosowny komunikat głosowy).

Proszę, rozróżniaj pocztę głosową od jej bliźniaczej Notki oraz od darmowych komunikatów głosowych o błędzie połączenia. Nawet osoba nietechniczna jest w stanie odróżnić komunikaty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1158979  autor: wiertolot
 18 paź 2023, 21:16
Słuchaj to ne jest prawidłowe te mówienie, w Orange nic nie mówi i też informacja o nieodebranym połączeniu też przychodzi SMS.
Wiem, że to nie jest poczta głosowa, ale komuś tak ciężko to w systemie powyłączać, żeby było ok?
Poza tym te mówienie ciągnie i dodatkowo obciąża nadajniki, wzrastają koszta energia, wydłuża 3-krotnie te połączenie, rozładowuje niepotrzebnie smartfon. Zamiast tego powinien być dłuższy dzwonek na 10 sygnałów i po tym powinno automatycznie rozłączać połączenie, a nie jeszcze coś w kółko 3 razy powtarzać!
 #1158980  autor: Remington
 18 paź 2023, 21:40
Ale to właśnie więcej dzwonków dłużej obciąża BTS. Notki i komunikaty obciążają BTS dzwoniącego, więc operatora odbiorcy to nie obchodzi.
 #1158981  autor: Karlos20
 18 paź 2023, 21:48
Dokładnie tak.
wiertolot: proszę, doczytaj info, jak działa w uproszczeniu sieć komórkowa. Podałem link do filmu, gdzie gość dość prostym językiem + ilustracjami opisuje, jak to działa. A opisuje jedynie warstwę podstawową obsługującą połączenia głosowe oraz łapanie sygnału urządzenia z nadajników, jak sam określa, to skomplikowany organizm.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1158987  autor: wiertolot
 18 paź 2023, 22:29
Nie zgodzę się z tym, bez sensu są te odpowiedzi, gdyż jedni operatorzy drugim i nawzajem sobie obciążają te nadajniki, tymi dodatkowymi notkami i tym mówieniem.
Działa to też na niekorzyść operatorów oprócz te dodatkowe koszta energia, bo muszą dodatkowo również obsługiwać te mówienie.
Tym samym też szkodzą abonentom zmuszając ich, do tego słuchania w kółko po trzy razy po polsku i angielsku jeszcze.
 #1158989  autor: Karlos20
 18 paź 2023, 23:04
wiertolot: skoro słyszysz komunikat, że Abonent jest chwilowo nieosiągalny, to po co ten komunikat słuchać trzykrotnie? Rozłącz się i tyle. Co za problem?!
Szukasz dziury w całym.
Gdyby zamiast komunikatu byłby jakiś tępy sygnał czy dźwięk, wtedy byś się zastanawiał, co się dzieje np. z telefonem, a tego byś nie chciał.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1159056  autor: wiertolot
 20 paź 2023, 06:06
Gdy ktoś nie odbiera po 9,10 sygnałach, dzwonkach powinno być pyknięcie i automatyczne rozłączenie tego połączenia.
Abonent płaci za czas połączenia, a nie dodatkowe mówienie!
Jak jest w Orange, nju, Plus, a2mobile, LycaMobile tam nic nie mówi!
Tylko w T-Mobile, heyah, PLAY, Virgin Mobie, Mobile Vikings takie cuda są i to mówi w kółko, gdy połączenie już powinno zakończyć!
Wiadomo, przecież, że jak ktoś nie odebrał połączenia, nie może czy coś to jest niedostępny.
A w te sieci komórkowe na dole co wymieniłem w kółko to powtarza, mówi po 3 razy po polsku, po angielsku i wydłuża nie potrzebnie te połączenie dla osób dzwoniących do tych sieci T-Mobile, heyah, PLAY, Virgin Mobie, Mobile Vikings. Do tego tym kosztem telefon w te sieci dzwoni krócej,(tylko na 4,5 dzwonki) nie dobiega do telefonu i jest porobione tam bezprawnie nie wiadomo co.
Nie licząc te notki SMS, które załączają bez zgody abonenta. Bo takowe usługi jak ktoś chce mieć powinien sam do operatora dzwonić, żeby mu włączyli, a nie ktoś ma potem dzwonić to wyłączać i jeszcze nie da tego wyłączyć, ani wydłużyć te dzwonki, bo motywują to jak koledzy powyżej i że jest w porządku z tym ich zdaniem. A wcale nie jest, bo to powtarza po 3 razy i mówi zamiast rozłączyć połączenie.
 #1159067  autor: Remington
 20 paź 2023, 09:21
wiertolot pisze:
20 paź 2023, 06:06
Abonent płaci za czas połączenia, a nie dodatkowe mówienie!

Po pierwsze tylko nieliczni płacą za poszczególne połączenia. Większość ma no limity.

Za komunikaty się nie płaci i nigdy nie płaciło. Dlatego włączają Notkę albo pocztę głosową, bo za połączenie z nimi już leci „impuls”.
 #1159142  autor: wiertolot
 21 paź 2023, 07:47
Czasami dla osoby dzwoniącej na numer komórkowy w Play lub T-Mobile, heyah który ma wyłączoną na nim pocztę głosową i tę notkę też, potrafi tym mówieniem 3 razy po polsku i angielsku( abonent jet niedostępny i.t.p), z jeden jeden impuls, dwa jednak potrącić. I po 6 sygnale gdy zaczyna 7 może wyłapać parę zeta. Nie do końca to prawidłowo działa. Tylko nie każdy o reklamuje. Więc takie zapewnienia nie wcale mnie nie przekonują i do końca mnie nie przekonują jak jest powyżej opisane. Bo powinno to być powyłączane, gdy ktoś nie odbiera telefonu i automatycznie kończyć połączenie po 9,10 sygnałach, a nie jeszcze coś mówić.
I wtedy albo potrąci ten impuls lub nie? Jednemu jak w porę rozłączy nie, a drugiemu jak nie zauważy już tak. Więc nie jest do końca z tym ok i tak pięknie jak opisane.