DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

W czym widzisz największy problem?

1. Jakość obsługi.
14
42%
2. Jakość sygnału.
12
36%
3. Brak elastyczności w ofercie.
7
21%
4. Inne (opisz jakie).
Brak głosów
0%
 #1102026  autor: bobwoj
 27 sie 2020, 12:58
Zarówno w aplikacji Mój T-Mobile na smartfonie jak i po zalogowaniu się na konto na komputerze nie mam dostępnej opcji 5G.
Moja taryfa to:

Nazwa taryfy
Oferta T2R 10GB
Data obowiązywania umowy
16.09.2019 - 16.09.2021
Podpisanie aneksu
16.09.2019
 #1102027  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 13:01
Wszystko jasne jest to stara taryfa, która jest jeszcze dostępna nawet w tym momencie bez dostępu do 5G. Nowe taryfy, które mają dostęp mają w nazwie np. T-Mobile M V i tam dostęp do 5G jest. Ty masz po prostu starą taryfę, a to czy jest to aneks czy nowa umowa to nie ma najmniejszego znaczenia. W taryfach typu T2 czy T3 po prostu dostępu do 5G nie ma. Nie zależnie kiedy był aneks do umowy.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1102028  autor: bobwoj
 27 sie 2020, 13:08
Jest jakieś rozwiązanie z tej sytuacji na dzień dzisiejszy, takie żeby nie płacić więcej?
 #1102029  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 13:16
Zostać na tym co masz bez 5G. Innego nie ma.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1102032  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 13:27
Trzeba było zapytać na forum zanim kupiłeś telefon z 5G. Swoją drogą to jaki model kupiłeś?
Możesz zmienić taryfę w trakcie umowy ale nie wiem na 100% czy tak się da, a jeśli tak to przedłuży ci to umowę na 2 lata od dnia zmiany.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1102033  autor: bobwoj
 27 sie 2020, 13:54
Dlaczego miałem zapytać na forum, skoro konsultant na infolinii poinformowała mnie, że mam prawo do skorzystania z opcji 5G (rozmowa była nagrywana i udzieliłem swojej zgody na odtworzenie).
Kupiłem telefon po zapewnieniu konsultanta, że mam prawo do skorzystania z 5G i włączenie tej opcji to tylko formalność.
Skoro przedstawiciel operatora popełnił błąd to operator powinien ten błąd naprawić (zwłaszcza, że ma do tego wystarczające środki).
Dlatego uważam, że to nonsens.

P.s. Kupiłem Samsung Galaxy S20 5G.
 #1102035  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 14:53
Po pierwsze większość użytkowników tutaj ma większe pojęcie co oferują sieci niż konsultanci tam pracujący.
Po drugie w Plusie i tak z 5G w tym modelu nie skorzystasz w ogóle, bo nie ma obsługi tego pasma.
Po trzecie żeby korzystać z 5G w T-Mobile, Orange, Play musisz mieć brand danej sieci, bo 5G bez tego w tym modelu nie zadziała.
Po czwarte mają ci zmienić na droższą taryfę czy jak? Bo nie rozumiem.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1102037  autor: bobwoj
 27 sie 2020, 14:59
Skoro użytkownicy mają większe pojęcie niż konsultanci to nie świadczy to zbyt dobrze o operatorze. Powinny włączyć mi obsługę w ofercie, którą posiadam. To tylko zaznaczenie odpowiedniej opcji w systemie. Co do brandu to zdania są podzielone, na forum android.com.pl użytkownicy piszą że u nich działa na XEO.
 #1102038  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 15:03
To świadczy o każdym operatorze. W każdej sieci tak jest nie tylko w T-Mobile.
Rozumiem, że wiesz, że da się włączyć tą usługę w tej taryfie? Skoro tak to czemu innym użytkownikom tego nie umożliwili?
Co do obsługi 5G przez XEO użytkownicy piszą ale żaden operator nie gwarantuje. W każdym bądź razie w Plusie go nie odpalisz czy z brandem czy bez. Tylko w pozostałej 3.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1102039  autor: bobwoj
 27 sie 2020, 15:15
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, zwyczajnie nowsze taryfy są bardziej rentowne dla nich. Będą mieli dodatkowy argument, aby skłonić klientów do przejścia na nowsze (czyt. droższe) taryfy.

Nie potrzebuje gwarancji operatora, przekonałem się na własnej skórze, że jest ona bezwartościowa. Ważne, że działa użytkownikom :-)
 #1102040  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 15:21
No niestety ale 5G za darmo to żadna sieć nie uruchomi. Pieniądze trzeba na rozbudowę sieci mieć. Ale jak widać chciałeś płacić mniej to się nie dziw, że nie masz dostępu do 5G.
Użytkownikom działać może ale nikt nie powiedział, że operator nie zablokouje tego lub działa tak jak należy. W przypadku 5G ładnie to widać na przykładzie innych sieci i modeli telefonów. Zresztą nawet i T-M.
Ja powiedziałem jakie warunki muszą być spełnione do działania, a gwarancji działania to nikt ci nie da :)

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1102047  autor: bobwoj
 27 sie 2020, 17:23
Jak podpisywałem aneks nikt nie informował, że nie będę miał dostępu do 5G w przyszłości, wiec trudno żebym to wiedział.
 #1102054  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 18:43
A ktoś to jest jasnowidzem jaki będzie dostęp do 5G i w ogóle kiedy?
Zawsze jeśli się przedłuża umowę bierze się najnowsze taryfy, a nie poprzednie. Wtedy jest pewność.
Ty wolałeś zapłacić mniej to nie dziw się, że nie masz dostępu do 5G

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1102055  autor: bobwoj
 27 sie 2020, 18:47
Czyli wg Ciebie powinien zapłacić więcej bo może kiedys w przyszłości będę miał bliżej nieokreślone profity. W dodatku powinien sam poprosić o droższą ofertę, ponieważ konsultant po przeanalizowaniu mojej aktywności sam nie proponował droższej oferty. Ciekawa logika.
 #1102057  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 19:00
To sobie wymyśliłeś już ja nic takiego nie napisałem. Chcesz mieć dostęp do najnowszych nowinek logiczne, że bierzesz nową, a nie starą ofertę. To że konsultanci nie mają pojęcia o czym mówią to nie jest mój problem od tego jest właśnie to forum i użytkownicy, którzy bardziej się znają niż jacykolwiek konsultanci z każdej sieci.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1142706  autor: 7xx654465
 29 sty 2023, 12:50
Skoro jest taka zakładka to i ja ulżę sobie...
Przypominamy że już w lutym ważna zmiana w Twojej okolicy! Wyłączamy starą technologię (3g) oraz poprawimy nasz zasięg, i ta cześć jest ok, ale dalsza już nie podoba mi się, Wymień telefon na obsługujący nowsze technologię, przyjdź do sklepu T-M, a my dobierzemy Ci nowy sprzęt.
 #1166768  autor: ganc2
 21 lut 2024, 20:57
ja dodam na orange za wygaszanie środków