Strona 1 z 6

[Orange] Obsluga klienta

Post:25 lis 2006, 09:27
autor: b@sho
wczoraj bylem w salonie, bo musialem pare spraw zalatwic i wyszedlem stamtad bardzo pozytywnie zaskoczony. w sz-nie zlikwidowali dwa a zrobili jeden, wiec szedlem z nastawianiem ze teraz to wogule sie naczekam. wchodze, atakuje mnie na wstepie gosciu i pyta sie co chce zalatwic, to ja mu mowie, on ze musze nr wiziasc ( mysle sobie o bede czekal jak na poczcie) i tu piersze zaskoczenia, jest 12 konsultantow, jeden juz do mnie wychodzi, pyta sie w czym moze pomoc, to mu mowie. i tu kolejne poztywne zaskoczenia, od razu dowiaduje sie wszystkiego rzeczowo, nie jestem zbywany, i kazde moje pytanie bylo z odpowiedzia. nawet mi mowil ze tego to by nie radzil bo w kulki z tym centrala polecial i moze po nowym roku stanieja (chodzilo o medel tela). po tej rozmowie wyszedlem zadowolony.
i moje pytanie jest nastepujace:
czy to jakas nowa jakos oranga ktora wprowadza do obslugi klientow czy moze poprostu trafilem na dzien dobroci :?: czy zatrudniaja w koncu odpowiednich ludzi do obslugi klientow czy moze udalo mi sie po prostu :?:
jestem ciekaw jak to wyglada w innych miastach moze moglibyscie napisac cos na ten teamat :?:

Post:25 lis 2006, 09:44
autor: tomico
No to ja mogę powiedzieć o Katowicach. Jest bardzo podobnie jak u ciebie, ale już od dłuższego czasu tak załatwiają klientów. Było tak samo nawet za czasów idei. Wchodzę, podchodzi do mnie babeczka i pyta w czym może pomóc. Ja jej mówię że chciałbym wymienić kartę sim w takim razie ona prosi mnie do stanowiska. Dalej zajmuje się mną już miły konsultant. Więc u mnie jest podobnie dobrze, tylko czasami jest za dużo ludzi, ale nawet sprawnie sobie radzą bo jest dużo stanowisk na 2 piętrach. Pozatym jeśli jest się klientem biznesowym to wchodzi się na 2 piętro i tam jest także jakby kilka pokoi w których można załatwić sprawę w spokoju i profesjonalnie.

Post:25 lis 2006, 09:53
autor: b@sho
widzisz tomico wczesniej wlasnie bylo malo stanowisk, niekompetentna obsluga i trzeba bylo czekac, takze zmienil sie na in plus (przynajmniej wczoraj :P )

Post:25 lis 2006, 09:57
autor: tomico
No starają się ostatnio :D Święta idą :P

Post:25 lis 2006, 10:36
autor: dawoo1
Mnie niedługo też czeka wizyta w salonie,ale najpierw telefonicznie popytam w boa.
Jakie będą tego rezultaty postaram się też napisać.

Post:25 lis 2006, 10:58
autor: Kaczy
b@sho pisze:wczoraj bylem w salonie, bo musialem pare spraw zalatwic i wyszedlem stamtad bardzo pozytywnie zaskoczony. w sz-nie zlikwidowali dwa a zrobili jeden, wiec szedlem z nastawianiem ze teraz to wogule sie naczekam. wchodze, atakuje mnie na wstepie gosciu i pyta sie co chce zalatwic, to ja mu mowie, on ze musze nr wiziasc ( mysle sobie o bede czekal jak na poczcie) i tu piersze zaskoczenia, jest 12 konsultantow
Salon na Wyzwolenia 14?
Ten koleś co Cię zaatakował (krótkie ciemne włosy, ok. 1,7m wzrostu) to mój kumpel z roku. Od paru tygodnii tam pracuje na recepcji :)

Post:25 lis 2006, 12:30
autor: D@rio
b@sho, a ja myślę że zostałęś tak potraktowany bo sam powiedziałeś że chcesz wziąść nową aktywkę, a dla Nich to jest zysk ;-) ...no chyba, że poprostu trafiłeś na kompetentną kadrę w miare.
b@sho pisze: (chodzilo o medel tela).
że niby o co?

Post:25 lis 2006, 12:38
autor: babeo
Ja muszę powiedzieć, że w Poznnaiu też widzę poprawę, ale tylko w salonach. Punkty partnerskie, to nie wiem ... czy tam jest jakiśdrugi rodzaj pracowników :smt005 ale salony, naprawdę wszytsko OK i rzeczowo :-)

Post:25 lis 2006, 13:11
autor: D@rio
bo salony szkoli PTK Centertel...i może dlatego zwiększyli na Nich "nacisk" ;)

Post:25 lis 2006, 17:51
autor: oprych
Ja u siebie w miescie też spotykam siez bardzo miłą obsługą w Orange, czego z kolei nie mogę oczekiwać po Erze, a konkretnie jednym z ich salonów.

Post:25 lis 2006, 18:21
autor: piti110
to jest nic... jak w salonie Orange w Bydgoszczy poszedlem w zeszlym roku podpisać umowę na jeden z moich numerów to zaoferowano mi kawę... na dodatek z ekspresu i w filiżankach ORANGE...

Post:25 lis 2006, 18:32
autor: PiotrG-dz
Ja tez na salon Orange w moim miescie nie moge narzekać.Starter POPa kupiłem nawet jak była przerwa w okienku. :)

Post:25 lis 2006, 18:50
autor: tymis
Pozwolę sobie na off-topa bo mowa o salonach Orange ;-) W Plusie (wyłącznie salon firmowy bo POS-y to pomyłka) obsługa w pełni kompetenta, niestety kawy nie podają i nie wyjdą poza to "co na monitorze" ;-) . Jak swego czasu zapytałem o lampkę do prezentacji DWiW to człowiek z poważną miną odpowiedział, że "lampek nie mają, to jest tylko wizualizacja w reklamie" :)

Post:25 lis 2006, 19:08
autor: D@rio
tymis, jaką lampkę? nie rozumiem o co chodzi...

Post:25 lis 2006, 19:20
autor: PingNoMore
Ja za to nie polecam Centrum Orange w Łodzi na Piłsudskiego. To co tam się dzieje to ludzie pojęcie przechodzi. Przy wejściu jest automat, który wydaje numerki. Potem czekasz na swoją kolej, tylko, że zazwyczaj to czekanie to trwa ze 30 min. Jak byłem przedłużyć umowę to stałem (bo jest z 8 krzeseł) z godzinę. Gdy chciałem wymienić kartę SIM na USIM to znowy musiał bym czekać ze 40 min. Naszczęście poszedłem do salonu na ulicę Piotrkowską oddalonego od tego na Piłsudskiego jakiś kilometr i tam kartę wymienili mi w 5 min 8)

Post:25 lis 2006, 19:25
autor: tymis
D@rio pisze:jaką lampkę?
Jak weszły Nowe Plusy z usługą DWiW to w reklamach Mumio jedna z reklam była z lampką.
I o taka lampkę zapytałem w salonie firmowym :D

Post:25 lis 2006, 20:15
autor: D@rio
hmmm...nie pamiętam :-)

Post:25 lis 2006, 20:43
autor: tymis
D@rio pisze:nie pamiętam
"...pododno jakieś nowe taryfy są...
...darmowe wieczory i weekendy, codziennie od 18-tej...
...a może mi pan to wyjasnić na przykładzie?...
...mogę...(sprzedawca wyciąga i podłącza lampkę)...
...już niech pan nic nie mówi, mam to, rozumiem, rozumiem..."
Niestety na stronie Plusa nie mogę znależć tych reklam i stąd brak linku.

Post:25 lis 2006, 21:20
autor: oprych
Ja potwierdzam, pamiętam, byłą taka reklama.

Post:25 lis 2006, 22:32
autor: D@rio
no nic...może dlatego że nie oglądam aż tak uważnie i często telewizji, to stąd nie pamiętam, a szkoda ;)