Strona 45 z 241

Post:30 lip 2011, 17:49
autor: Quetzal
tomektg pisze: ale hasła nie masz obowiązku znać.
Doprawdy, całkiem doprawdy?
tomektg pisze: Jak jak ktoś tak chce, to należy to ująć w regulaminach.
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów, §2, pkt 8:
"8) Hasło – poufny ciąg znaków dostępny wyłącznie dla Abonenta i umożliwiający jego identyfikację dla potrzeb skorzystania z usług wykonywanych przez Obsługę Klienta, jak również w celu dokonywania przez Abonenta innych czynności związanych z Umową."

Post:31 lip 2011, 00:25
autor: playonline
tomektg pisze:hasła nie masz obowiązku znać.
Chcialem napisac to co Quetzal... ;) No nic, tlumaczyc juz nie musze... ;)

PS. tomektg - jezeli chodzi o Regulamin(y) Play to nie konkuruj ze mna... ;) Stracisz tylko czas... :)

Tak wiec podsumowujac... Bez hasla nie powinno byc obslugi klienta jezeli chodzi o konto... Oferty spoko. Weryfikacja alternatywna to tak naprawde strzal w kolano... tlumaczyc mi sie nie chce. :)

[ Dodano: 2011-07-31, 00:30 ]
tomektg pisze:to nie fair by było, bo jak ktoś zapomni hasła to nic nie załatwi
A jak zapomnisz PINu do karty platniczej to cos kupisz? Nic. I tak samo mocno powinno sie traktowac klientow sieci telekomunikacyjnych. Ochrona informacji przede wszystkim... I jezeli ktos zapomni hasla to jest jak najbardziej "fair"... Haslo takowe musi znac... Jezeli wymyslil cos na wzor "kjdhfkjhfkjlsdgkjfdshgkjsdf" i juz jego nie pamieta to problem klienta... i jego debilizm... W zasadzie to powinno byc tak, ze przed polaczeniem z konsultantem wstukaj "pin" za pomoca klawiatury. Wtedy bylby spokoj... Jezeli ktos by zdradzil komus swoj "pin" (haslo) to juz jego problem... :)

Post:31 lip 2011, 00:50
autor: Robaas
playonline pisze:Jezeli ktos by zdradzil komus swoj "pin" (haslo) to juz jego problem...
tak właśnie było u jednego z opów, nie wiem czy jest dalej, jak ktoś znał pin do konta to nie miało znaczenia kto to jest, automatycznie był upoważniony do wszelkich zmian i informacji dotyczących danego nr.

Post:31 lip 2011, 01:45
autor: potargany
Czy w PLAY nie ma awarii ? Mam Taryfe LONG PLAY II ( 1GB ) A juz 2 gb leci z pelną mocą :)

Co prawda zrobiłem zgłoszenie bo zawsze zrywa mi owego neta co 56 mb !!
Nawet dzwonili do mnie z technicznego że mam wykonać test online ( wykonałem i tez zerwało przy 56 mb )

Ale co dziwne , leci już 2GB ( a transfer nie jest obcięty )

Pojawia się w selfacare jako zużyte " dane " Po czym znika , pojawia się , znika ...

Pisząc tego posta , ściagam plik ( zerwało przy 56 mb )

Post:31 lip 2011, 02:06
autor: rogmaniek
"w celu poprawnej weryfikacji, prosimy o przygotowanie hasła abonenckiego",
Super, że w końcu lektor o tym informuje.
playonline pisze:powinna byc jeszcze informacja udzielona, ze bez hasla klientow nie powinno sie obslugiwac.
Zgadzam się :smt042 Zwłaszcza Klientów Biznesowych. Padły już tu ważne argumenty, także nie mam się co powtarzać. Ale hasło, moim zdaniem, to podstawa poprawniej weryfikacji i ochrony danych osobowych Klienta. Oczywiście, jak Klient sam tego hasła nie ujawni innym osobom...

Post:31 lip 2011, 02:15
autor: playonline
Robaas pisze:tak właśnie było u jednego z opów
Wiem. :) Stad to napisalem. :) Bardzo dobre rozwiazanie. :)

[ Dodano: 2011-07-31, 02:16 ]
rogmaniek pisze:Oczywiście, jak Klient sam tego hasła nie ujawni innym osobom...
Jego problem... :) Jak glupi... ;)

Post:31 lip 2011, 02:18
autor: rogmaniek
tomektg pisze:Jak jak ktoś tak chce, to należy to ująć w regulaminach.
Już Quetzal, zacytował jeden punkt z Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów :smt047. A inne dotyczące kwestii hasła, to:

§ 15. Obsługa Klienta

4. Autoryzacja Abonentów dokonywana jest za pośrednictwem Hasła, weryfikacji
okazanego dokumentu tożsamości lub na podstawie danych Abonenta zgodnych z
zawartą Umową.

I jeszcze jeden ważny punkt:

7. Abonent zobowiązuje się dołożyć należytej staranności w celu zabezpieczenia
poufności swojego Hasła, a także nie udostępniać Hasła osobom trzecim. Abonent
zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Operatora o każdym podejrzeniu wejścia w
posiadanie jego Hasła przez osobę trzecią. Abonent ponosi wszelką odpowiedzialność
za następstwa udostępnienia Hasła osobom trzecim.

Post:31 lip 2011, 02:24
autor: playonline
PS Pewnego razu na zakupach... ;) Skojarzylo mi sie z pewna osoba zwiazana z Play swego czasu... ;)

Obrazek

Pozdro. ;)

Post:31 lip 2011, 03:03
autor: rogmaniek
playonline pisze:Skojarzylo mi sie z pewna osoba zwiazana z Play swego czasu...
I za czasów tego Prezesa, sieć budowana była naprawdę szybko. Choć to wiązało się, czasami, z słabą jej konfiguracją i samymi oszczędnościami przy budowie stacji. Pewnie też chodziło o spełnienie wymogów koncesyjnych. Nie to co teraz, gdzie nowe stacje prawie nie powstają :smt009 A szkoda, bo sieć Polkomtela coraz częściej zawodzi Klientów P4 :smt009 A gdyby budować własną, niezależną sieć (najlepiej już 3G czy tam 4G :smt042 ), byłoby super. A nie być zależnym od Polkomtela...

Post:31 lip 2011, 07:07
autor: playonline
rogmaniek pisze:I za czasów tego Prezesa, sieć budowana była naprawdę szybko.
To byly inne czasy ale chyba lepsze. Gosc mial inny cel do osiagniecia niz ten obecny. Zrobil swoje i odszedl. Zdrowie. ;)

Post:31 lip 2011, 09:04
autor: Mila89
Mila89 pisze:Witam

Zrobilem zgloszenie do BOK w sprawie roamingu... czekam juz tydzien i nic :( ile mam czekac na odpowiedz na proste pytanie??? czy tydzien czasu na odpowiedz to jest standard???
w tym momencie jest to juz 12 dni... P4U ile mozna czekac na odpowiedz na jedno pytanie??? macie jakies terminy do kiedy musicie pdpowiedziec??? uwazam ze 12 dni czekania to jest gruba przesada...
nr zgloszenia 33023517

Post:31 lip 2011, 09:39
autor: playonline
Mila89 pisze:w tym momencie jest to juz 12 dni... P4U ile mozna czekac na odpowiedz na jedno pytanie??? macie jakies terminy do kiedy musicie pdpowiedziec??? uwazam ze 12 dni czekania to jest gruba przesada...
nr zgloszenia 33023517
Jakie masz zapytanie? Czy dotyczy ono konta czy ogolnego info o roamingu?

Post:31 lip 2011, 10:59
autor: Mila89
playonline pisze:
Mila89 pisze:w tym momencie jest to juz 12 dni... P4U ile mozna czekac na odpowiedz na jedno pytanie??? macie jakies terminy do kiedy musicie pdpowiedziec??? uwazam ze 12 dni czekania to jest gruba przesada...
nr zgloszenia 33023517
Jakie masz zapytanie? Czy dotyczy ono konta czy ogolnego info o roamingu?
Dotyczy roamingu ale to chyba bez roznicy... nawet gdybym sie pytal o przyslowiowa "pogode" to powinni mi odpowiedziec znacznie szybciej...

Post:31 lip 2011, 12:13
autor: playonline
Mila89 pisze:nawet gdybym sie pytal o przyslowiowa "pogode" to powinni mi odpowiedziec znacznie szybciej...
Daj na luz.. ;) Wakacje sa... :) Ja np 19ego sierpnia mam miec odlaczone uslugi gdyz wypowiedzialem umowe. Podczas podpinania jakiejs tam uslugi w ostatnim czasie musieli anulowac mi na chwile wypowiedzenie umowy. Zadzwonilem do BOK, konsultantka powiedziala mi, ze nie ma zamowienia na odlaczenie umowy wiec zlecilem jej przyjecie zgloszenia. I w zasadzie zgloszenie nie jest do tej pory ruszone. :) Chlopaki dadza rade, nie martwie sie. A jak nie dadza rady to beda musieli zapodac mi korekte. :)

PS Moze tutaj zadaj zapytanie odnosnie roamingu to ci pomozemy.

Post:31 lip 2011, 14:21
autor: brd85
Witam

Czy mógłbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa dostępności telefonu Motorola Defy. Ponad miesiąc temu złożyłem wniosek o przeniesienie w punkcie Play i zamówiłem ten telefon, nie mogę podpisać umowy ponieważ jeszcze go nie przysłano do punktu. Naprawdę jest taki problem teraz z tym telefonem czy może wina leży po stronie tego punktu?

Post:31 lip 2011, 21:22
autor: qper
Panowie

z moich obserwacji wynika, że Play już się zabezpieczył przed tzw. przedłużaniem pakietu tym samym pakietem w ostatnim dniu ważności...

Kiedyś mając np aktywny pakiet 25 MB w ostatnim dniu była już możliwość ponownego aktywowania tego samego pakietu. Obecnie już jej nie ma. Świeci się zielona dioda, a pakiet dopiero można aktywować następnego dnia.

Szkoda ;(

Post:31 lip 2011, 22:17
autor: KC-KARLOS
qper pisze:Panowie

z moich obserwacji wynika, że Play już się zabezpieczył przed tzw. przedłużaniem pakietu tym samym pakietem w ostatnim dniu ważności...

Kiedyś mając np aktywny pakiet 25 MB w ostatnim dniu była już możliwość ponownego aktywowania tego samego pakietu. Obecnie już jej nie ma. Świeci się zielona dioda, a pakiet dopiero można aktywować następnego dnia.

Szkoda ;(
Dokładnie tak było niedawno... Ale lepiej nie ryzykować - warto o przynajmniej jeden dzień wcześniej włączyć podobny pakiet o innej wielkości, więcej się odzyska niewykorzystanych środków, niż się straci następnego dnia.

Post:01 sie 2011, 02:38
autor: rogmaniek
qper pisze:z moich obserwacji wynika, że Play już się zabezpieczył przed tzw. przedłużaniem pakietu tym samym pakietem w ostatnim dniu ważności...
To szkoda :smt009 Kiedyś tak korzystałem sobie z pakietu Play Online w telefonie 100MB za 5zł. Więcej MB w telefonie, w ciągu miesiąca, nie było mi potrzebne.

Post:01 sie 2011, 09:58
autor: davidoff9
play4you2 pisze:
davidoff9 pisze:zgłoszenia: 32466005
Zweryfikowałam Twoje zgłoszenie, jest w trakcie realizacji. Proszę o cierpliwość pewnych kwestii nie da się przyśpieszyć :D
To już ponad miesiąc od zgłoszenia i 10 dni od Twojej interwencji:)

Post:01 sie 2011, 10:26
autor: play4you2
mkowalski pisze:sprawa zmniejszenia limitu kredytowego
Nie zmniejszamy limitu kredytowego. Jeśli spotkałeś się z taką sytuacją było to indywidualne rozwiązanie.