pawelpp pisze:Dzisiaj wróciłem z "wycieczki" po Europie. W Czechach telefon przez dłuższy czas nie mógł się połączyć z żadną siecią. Kiedy już znalazłem się w Słowacji wszystko było OK. Kiedy znalazłem się z Bukareszcie, musiałem zrestartować telefon. Pojawił się komunikat "Tani Roaming włączony". Nie miałem pojęcia co to jest, ale pomyślałem, że skoro ma być coś tańszego to OK. Kiedyś w Erze miałem taką usługę i polegała ona na tym, że połączenia były wykonywane przez Internet, były gorszej jakości, ale były wiele tańsze. Myślałem, że to coś takiego. Kilka godzin później musiałem zadzwonić. Na telefonie wyświetlił się komunikat "Play odrzucono". Nie skojarzyłem, że może chodzić o tani roaming. Restartowałem telefon, przelogowałem się do innych sieci, wszędzie to samo. Gdyby nie pomoc osób, które były ze mną (ktoś wykonał ten telefon za mnie), straciłbym kilkadziesiąt tysięcy złotych! Okazało się, że kiedy wyłączyłem Tani Roaming wszystko wróciło do normy. Uważam, że komunikat "odrzucono" jest zbyt lakoniczny. Skąd mogłem wiedzieć o co chodzi? Poza tym co to za tani roaming, gdzie w strefie euro nie ma żadnych różnic w cenie?
Tani Roaming miał niższe stawki poza strefą euro i działał do marca zeszłego roku, tą usługę włącza się za pośrednictwem swojego telefonu (menu play->tani roaming->WL). Trzeba znać regulamin

a skąd pomysł, że straciłbyś kilkadziesiąt tysięcy złotych? chyba nie za ten telefon? przecież są limity kredytowe.
[ Dodano: 2010-01-12, 22:10 ]
Orfi pisze:Mam ostatnio chyba jakiegoś pecha jeżeli chodzi o Play albo trafiam na jakiś niefrasobliwych konsultantów. Tym razem Playonline, modem na próbę zamówiony i niezamówiony jednocześnie. 30.12.2009 r. w trakcie rozmowy z konsultantką OK Play dałem się namówić na zawarcie umowy na testowanie internetu w Play a być może pozostawienie go na 18 miesięcy umowy. Konsultantka sprawdziła moje dane, po czym zatwierdziła usłyszawszy moją zgodę i kazała czekać na kontakt telefoniczny z kurierem ( miał się ze mną skontaktować w ciągu 7 dni roboczych). Siedem dni roboczych mija dzisiaj i jak do tej pory kurier się ze mną nie skontaktował, więc ja zadzwoniłem do OK Play. Konsultant na OK podał mi numer do E-shop Play, gdzie miła pani sprawdziła co dzieje się, z tym zamówieniem, poprosiła o numer PESEL, podałem a po chwili usłyszałem, że takiego zamówienia i takiej umowy nie ma w ogóle zarejestrowanej w systemie. Szczerze mówiąc zaskoczyło mnie to bardzo i dalej nie wiem co o tym sądzić. Konsultantka sugerowała mi, że to może z powodu jakiejś niezapłaconej w Play faktury a usłyszawszy, że mam tylko Play Fresh przyznała, że to faktycznie niemożliwe. Następny mały kamyczek wrzucony do ogródka tej sieci, która ceny ma już niezłe i niestety poza ceną niewiele do zaoferowania.
pewnie faktycznie była negatywna weryfikacja, myślę, że mogło to dotyczyć innych faktur które mogłeś mieć nieopłacone w terminie (niekoniecznie z play).
[ Dodano: 2010-01-12, 22:14 ]
st0larz pisze:Razerblade pisze:Zostalo to juz wprowadzone pod koniec zeszlego roku.
A gdzie się na stronie Play ta usługa przeniesienia przez E-shop znajduje, bo w e-shopie nie mogę tego znaleźć, a w najbliższym czasie będę zainteresowany.
na stronie nie ma, dostępne tylko w telesprzedaży (czyli u konsultanta)
[ Dodano: 2010-01-12, 22:17 ]
zaq22 pisze:U mnie jest taka sytuacja: aktywowałem Program Doładowań kodem *111*50*1# , potem doładowałem Play Fresh kwotą 30zł i dostałem od razu 30 minut do play i na stacjonarne. Następnie aktywowałem darmowy numer kodem *111*10*1#. Numer darmowy działa, bo sprawdzam to kodem *111*10*4#.
Teraz najważniesza rzecz: kiedy dzwonię na darmowy numer zżera mi minuty które dostałem w ramach Programu Doładowań. Sprawdziłem to dwukrotnie i nie może tu być żadnej pomyłki. Tak wygląda darmowy numer w wykonaniu play fresh.
wyciąg z regulaminu oferty promocyjnej darmowy numer w play fresh:
13. Zadeklarowany numer nie łączy się z ofertą „100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh”, ofertą
promocyjną „Program doładowań” oraz nie moŜe być wykorzystany w ramach pakietu 60 minut promocji „Przejdź
do Play Fresh” z dnia 10.07.2009r
wszystko działa prawidłowo
