• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 25 z 64
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 64

 #380208  autor: widex
 12 sty 2010, 10:18
radiowiec_wawa pisze:Gdyby tak nie bylo to najdrozszy Plus nie mialby najwiecej klientow. Tylko najwiecej mialby ich najtanszy Play. Jesli ktos chce placic malo to musi sie liczyc z tym, ze czasem cos nie dziala i tyle. Ja place duzo jak cholera ale praktycznie nie moge napisac, ze cos w Plusie nie dziala bo dziala.
Raczej większość użytkowników W3 usłyszała, że Play to, Play tamto - dla przeciętnego Polaka nie ma znaczenia ile płaci. Ważne jest, że dostał telefon za 1 zł (który kupiłby na wolnym rynku za 150 zł). Wszyscy kierują się, że jestem w Plusie\Erze\Orange\Play i nie zmieniam sieci\taryfy. Co ktoś przychodzi do mnie to ma: TakTak Happy, Simplus Team 7, Orange Go - nie nowe go czyli 60 gr za minutę. itd.

Jakość jest drugorzędna. Jednak jak już ktoś natnie się na jakości to otwiera oczy i szuka rozwiązania optymalnego. W tym przypadku jest szansa, że wróci do W3 (już z głową).

 #380231  autor: DS
 12 sty 2010, 13:21
widex pisze:Jednak jak już ktoś natnie się na jakości to otwiera oczy i szuka rozwiązania optymalnego. W tym przypadku jest szansa, że wróci do W3 (już z głową).
Właśnie... :wink: Czasem człowiek tego nie docenia co ma (miał).

 #380234  autor: tricki
 12 sty 2010, 13:50
możecie wysłać na pw wiadomość do play4you? Ja próbuje i wiadomość ląduje w zakładce do wysłania.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #380238  autor: tricki
 12 sty 2010, 13:55
pytanie? Wina to forum czy chłopaki mają urlop? :) Próbowałem wysłać tez info do moderatora i sytuacja jest identyczna ...

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!
 #380241  autor: lukaaa1979
 12 sty 2010, 14:20
Pozwoliłem sobie coś napisać o Play.
Testowałem to z kolega i rozmowy czyli jakość połączeń jest straszna.
Przerywa połączenia, zakłócenia coś okropnego.
Dlatego osobiście nie polecam Play..
Ostatnio zmieniony 12 sty 2010, 20:58 przez lukaaa1979, łącznie zmieniany 1 raz.
 #380242  autor: tricki
 12 sty 2010, 14:33
lukaaa1979 pisze:Pozwoliłem sobie cos napisac o Play.
Testowałem to z kolega i rozmowy czyli jakosc połaczeń jest straszna
przerywa połaczenia,zakłucenia cos okropnego.
Dlatego osobiscie nie polecam Play..
a może rozwiniesz swoją opinię? bo pachnie opinią konsultanta Orange ;)

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #380245  autor: radiowiec_wawa
 12 sty 2010, 14:39
Tricki, konsultant Orange czy nie i tak ma racje. Moi rodzice, o zgrozo, jakis czas temu zamienili Plusa na Play wiec wiem, ze zrywanie polaczen i halo, halo, jestes... to normalka.

 #380246  autor: user_delete19
 12 sty 2010, 14:41
Je-żu, ale to jest taki problem podać *gdzie*?!
W moim przypadku (śląsk/małopolska) nie mam z play problemów... :roll:

@up
i: trochę dziwne, skoro w plusie było OK a teraz w play nie jest, skoro play używa ichniego zasięgu także O_o

 #380250  autor: radiowiec_wawa
 12 sty 2010, 14:46
Ale Play uzywa zasiegu Plusa na zasadzie roamingu a to prawie to samo a jak wiemy "prawie" robi roznice.. po drugie moze byc sytuacja, ze moj ojciec jest w zasiegu nadajnika Play ale w slabym zasiegu i sa problemy. Tak, wiem, moze recznie zmienic na Plusa tyle ze nie wie jak :)
Kroko mowiac: Play jest dla osob obeznanych z telefonami, ustawieniami i tym calym mechanizmem jak co dziala. Niewatpliwie nie jest dla osob ktore z funkcji aparatu wykorzystuja tylko: wybierz numer i polacz.

 #380255  autor: tricki
 12 sty 2010, 15:20
radiowiec. Ja nie bronię Play, sam z nimi przeszedłem przez dziwne i niemiłe sytuacje. Ale jeśli wydaję opinię, staram się ją opisać i umotywować. Sam jestem zdania że Play ma słabą jakość połączeń i obsługi BOK - piszę to na podstawie użytkowania kilku nr w prepaid i abo. Bronią się ceną... i ta na razie jeszcze mnie tu trzyma.

Niewątpliwie to sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych ;)

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #380257  autor: user_delete19
 12 sty 2010, 15:25
tricki pisze:Niewątpliwie to sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych
O tak tak, mogliby to wziąć na nowe hasło zamiast "inna telefonia komórkowa" :wink:

 #380265  autor: surfer73
 12 sty 2010, 15:44
tricki pisze:możecie wysłać na pw wiadomość do play4you? Ja próbuje i wiadomość ląduje w zakładce do wysłania.
Wysyłałem... z tym samym skutkiem.

Pozdrawiam

 #380270  autor: osachorzow
 12 sty 2010, 16:14
tricki pisze:możecie wysłać na pw wiadomość do play4you? Ja próbuje i wiadomość ląduje w zakładce do wysłania
Mam to samo O_o
surfer73 pisze: Wysyłałem... z tym samym skutkiem.
wszystko jest dobrze ;) dopiero jak p4y(1|2) się zalogują na forum to wiadomości wskoczą do wysłanych ;)

 #380292  autor: kmarcin76
 12 sty 2010, 18:31
Ja nie jestem przekonany, czy play4you1/2 cokolwiek sa w stanie pomoc. Moja sprawa w zasadzie ciagnie sie juz dosc dlugo a od Play slysze tylko wymijajace nie trzymajace sie kupy tlumaczenia.
 #380296  autor: Gadulski
 12 sty 2010, 19:08
tricki pisze:
lukaaa1979 pisze:Pozwoliłem sobie cos napisac o Play.
Testowałem to z kolega i rozmowy czyli jakosc połaczeń jest straszna
przerywa połaczenia,zakłucenia cos okropnego.
Dlatego osobiscie nie polecam Play..
a może rozwiniesz swoją opinię? bo pachnie opinią konsultanta Orange ;)
Mam nadzieję, że nie chodzi tu o złośliwość, iż konsulatant Orange nie zna zasad ortografii... <zakłucenia>...


radiowiec_wawa, drogi kolego: jest na to sposób! Ręczne ustawienie sieci - wybieramy Plus i po sprawie... Mam nadzieje, że Twoje zdanie o zasięgu i jakości rozmów w Plusie jest lepsze...
"Ale Play uzywa zasiegu Plusa na zasadzie roamingu a to prawie to samo a jak wiemy "prawie" robi roznice.. po drugie moze byc sytuacja, ze moj ojciec jest w zasiegu nadajnika Play ale w slabym zasiegu i sa problemy. Tak, wiem, moze recznie zmienic na Plusa tyle ze nie wie jak
Kroko mowiac: Play jest dla osob obeznanych z telefonami, ustawieniami i tym calym mechanizmem jak co dziala. Niewatpliwie nie jest dla osob ktore z funkcji aparatu wykorzystuja tylko: wybierz numer i polacz."

UPARCIE SZUKASZ PROBLEMU!!! Rozwiązanie: patrz wyżej - i po problemie!!!! Podaj model telefonu Twojego Taty - coś zaradzimy...
Przy okazji zwrócę Twoją uwagę na telefonię "wRodzinie" - bardzo rozreklamowaną w Radiu Maryja i w Telewizji Trwam. Niebawem Centernet uruchomi własną sieć i telefonia "wRodzinie" podobnie jak Play będzie działała w Roamingu Ery i w sieci macierzystej... Już teraz trwa akcja informacyjna skierowana do użytkowników telefonii "wRodzinie", aby w ustawieniach telefonu wybierali ręcznie Erę... Jeżeli Użytkownicy "wRodzinie" poradzą sobie z tego typu zadaniem, to myślę, że abonentów Playa też na taki krok stać!

Obrazek

 #380297  autor: widex
 12 sty 2010, 19:12
Jeżeli chodzi o negatywne przygody to nie popadajmy w paranoję:
- W3 ma gęsto ustawiony GSM, Play często dwie stacje czy jedna - więcej nie,
- UMTS, tutaj nawet przy słabym sygnale jest dobrze,
- wracam do pkt 1. miałem telefon w Orange i Plusie. Przy sygnale 1 kreska GSM rwało strasznie - zawsze.

Wkrótce jak będzie więcej stacji może rozwiąże się. Tymbardziej, że u mnie w Brodnicy jest ekstra.

Może dlatego, że nie używam GSM.

 #380319  autor: DS
 12 sty 2010, 21:48
U mnie bez GSM by się nie dało dzwonić z domu. A, że GSM Play ma jaki ma, to cała nadzieja w Plusie.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #380320  autor: Prometo
 12 sty 2010, 21:50
U mnie za to Play działa lepiej niż Era. Czy to z własnych nadajników czy z Plusa.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #380328  autor: Bellatrix
 12 sty 2010, 22:06
pawelpp pisze:Dzisiaj wróciłem z "wycieczki" po Europie. W Czechach telefon przez dłuższy czas nie mógł się połączyć z żadną siecią. Kiedy już znalazłem się w Słowacji wszystko było OK. Kiedy znalazłem się z Bukareszcie, musiałem zrestartować telefon. Pojawił się komunikat "Tani Roaming włączony". Nie miałem pojęcia co to jest, ale pomyślałem, że skoro ma być coś tańszego to OK. Kiedyś w Erze miałem taką usługę i polegała ona na tym, że połączenia były wykonywane przez Internet, były gorszej jakości, ale były wiele tańsze. Myślałem, że to coś takiego. Kilka godzin później musiałem zadzwonić. Na telefonie wyświetlił się komunikat "Play odrzucono". Nie skojarzyłem, że może chodzić o tani roaming. Restartowałem telefon, przelogowałem się do innych sieci, wszędzie to samo. Gdyby nie pomoc osób, które były ze mną (ktoś wykonał ten telefon za mnie), straciłbym kilkadziesiąt tysięcy złotych! Okazało się, że kiedy wyłączyłem Tani Roaming wszystko wróciło do normy. Uważam, że komunikat "odrzucono" jest zbyt lakoniczny. Skąd mogłem wiedzieć o co chodzi? Poza tym co to za tani roaming, gdzie w strefie euro nie ma żadnych różnic w cenie?
Tani Roaming miał niższe stawki poza strefą euro i działał do marca zeszłego roku, tą usługę włącza się za pośrednictwem swojego telefonu (menu play->tani roaming->WL). Trzeba znać regulamin :P a skąd pomysł, że straciłbyś kilkadziesiąt tysięcy złotych? chyba nie za ten telefon? przecież są limity kredytowe.

[ Dodano: 2010-01-12, 22:10 ]
Orfi pisze:Mam ostatnio chyba jakiegoś pecha jeżeli chodzi o Play albo trafiam na jakiś niefrasobliwych konsultantów. Tym razem Playonline, modem na próbę zamówiony i niezamówiony jednocześnie. 30.12.2009 r. w trakcie rozmowy z konsultantką OK Play dałem się namówić na zawarcie umowy na testowanie internetu w Play a być może pozostawienie go na 18 miesięcy umowy. Konsultantka sprawdziła moje dane, po czym zatwierdziła usłyszawszy moją zgodę i kazała czekać na kontakt telefoniczny z kurierem ( miał się ze mną skontaktować w ciągu 7 dni roboczych). Siedem dni roboczych mija dzisiaj i jak do tej pory kurier się ze mną nie skontaktował, więc ja zadzwoniłem do OK Play. Konsultant na OK podał mi numer do E-shop Play, gdzie miła pani sprawdziła co dzieje się, z tym zamówieniem, poprosiła o numer PESEL, podałem a po chwili usłyszałem, że takiego zamówienia i takiej umowy nie ma w ogóle zarejestrowanej w systemie. Szczerze mówiąc zaskoczyło mnie to bardzo i dalej nie wiem co o tym sądzić. Konsultantka sugerowała mi, że to może z powodu jakiejś niezapłaconej w Play faktury a usłyszawszy, że mam tylko Play Fresh przyznała, że to faktycznie niemożliwe. Następny mały kamyczek wrzucony do ogródka tej sieci, która ceny ma już niezłe i niestety poza ceną niewiele do zaoferowania.
pewnie faktycznie była negatywna weryfikacja, myślę, że mogło to dotyczyć innych faktur które mogłeś mieć nieopłacone w terminie (niekoniecznie z play).

[ Dodano: 2010-01-12, 22:14 ]
st0larz pisze:
Razerblade pisze:Zostalo to juz wprowadzone pod koniec zeszlego roku.
A gdzie się na stronie Play ta usługa przeniesienia przez E-shop znajduje, bo w e-shopie nie mogę tego znaleźć, a w najbliższym czasie będę zainteresowany.
na stronie nie ma, dostępne tylko w telesprzedaży (czyli u konsultanta)

[ Dodano: 2010-01-12, 22:17 ]
zaq22 pisze:U mnie jest taka sytuacja: aktywowałem Program Doładowań kodem *111*50*1# , potem doładowałem Play Fresh kwotą 30zł i dostałem od razu 30 minut do play i na stacjonarne. Następnie aktywowałem darmowy numer kodem *111*10*1#. Numer darmowy działa, bo sprawdzam to kodem *111*10*4#.
Teraz najważniesza rzecz: kiedy dzwonię na darmowy numer zżera mi minuty które dostałem w ramach Programu Doładowań. Sprawdziłem to dwukrotnie i nie może tu być żadnej pomyłki. Tak wygląda darmowy numer w wykonaniu play fresh.
wyciąg z regulaminu oferty promocyjnej darmowy numer w play fresh:
13. Zadeklarowany numer nie łączy się z ofertą „100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh”, ofertą
promocyjną „Program doładowań” oraz nie moŜe być wykorzystany w ramach pakietu 60 minut promocji „Przejdź
do Play Fresh” z dnia 10.07.2009r
wszystko działa prawidłowo :P
  • Strona 25 z 64
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 64
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 64