• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 22 z 64
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 64

 #378882  autor: metpablo
 05 sty 2010, 22:58
Program Doładowań na moim numerze aktywowany. Suma doładowań w tym miesiącu - 30 PLN. Zgodnie z pkt 6 regulaminu "Bonusy przyznawane są od razu po osiągnięciu danego progu Doładowania i ważne są 30 dni od dnia ich przyznania." A ja 30 minut do Playa i na stacjonarne nie dostałem... Kurczę, nie chce mi się pisać reklamacji :twisted: Czy może trzeba poczekać na magiczną godzinę 24? Ale jeśli tak, to powinno to być napisane w regulaminie.

EDIT: napisałem proste zgłoszenie. Ciekawe jak sobie OK z nim poradzi :wink:

[ Dodano: 2010-01-05, 23:16 ]
play4you2 pisze:zapisy w Regulaminie są nadrzędne i obligują do zapoznania się z jego warunkami przed skorzystaniem z usługi. Nie potraktuj tego jako wymówki, gdyż nie to miałem na celu. Chcę tylko podkreślić, jak bardzo ważnym jest zaznajomienie się z danym Regulaminem. Nie chodzi o tzw. kruczki, ale o wiedzę odnośnie do danej usługi.
Punkt 11 regulaminu Darmowego Numeru wprowadza w błąd:
"11. Status promocji można sprawdzić wybierając i zatwierdzając kod *111*10*4#."

Informację "Numer wybrany w ramach promocji Darmowy Numer to: xxxxxxxxx Numer ważny do końca bieżącego miesiąca kalendarzowego" interpretuję, że darmowy numer jest już aktywny.

Informacja, że aktywacja następuje pomiędzy 0:00 a 1:00 dnia następnego po włączeniu promocji powinna się znaleźć w regulaminie (można to było zrobić w regulaminie abonamentowym, gdzie dokładnie opisane jest kiedy przyznawany jest nowy pakiet kwotowy)! Zapis, że "5. Możliwość wykonywania Bezpłatnych połączeń do wybranego Użytkownika Sieci Telekomunikacyjnej P4 nastąpi w ciągu 24 godzin od wykonania czynności opisanych w pkt. 4 powyżej." jest w mojej ocenie nieprecyzyjny i w związku z tym niewystarczający.

 #378918  autor: play4you2
 06 sty 2010, 09:22
Matablo, jeżeli chodzi o aktywację różnych Pakietów i usług, w Regulaminach tych usług jest zazwyczaj zapis, że aktywacja nastąpi w ciągu 24 godzin. Oznacza to dość precyzyjnie, że przez 24 godziny od czasu aktywacji Możesz jeszcze czegoś nie posiadać. Jest to dość jasny zapis. Co do informacji, jaką uzyskałeś poprzez kod USSD, to można wnioskować i tak też należy też to interpretować, że usługa jest aktywna. Oczywiście będzie działała pod warunkiem spełnienia warunków z Regulaminu (chodzi głównie o doładowanie za minimum 30,00 PLN).

Co do tej reklamacji o której mówisz, jak byś nie miał tych Pakietów, to daj mi info na PW. Dam Ci wtedy znać co i jak i co ewentualnie dalej z tym zrobić.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #378921  autor: metpablo
 06 sty 2010, 09:49
play4you2 pisze: Oznacza to dość precyzyjnie, że przez 24 godziny od czasu aktywacji Możesz jeszcze czegoś nie posiadać. Jest to dość jasny zapis. Co do informacji, jaką uzyskałeś poprzez kod USSD, to można wnioskować i tak też należy też to interpretować, że usługa jest aktywna.
Postaram się jaśniej - komunikat po wstukaniu kodu informuje, że usługa jest aktywna, podczas gdy w rzeczywistości jeszcze nie jest.

Sam mi napisałeś na PW:
"tak na prawdę aktywuje się to dopiero jutro (właściwie dzisiaj pomiędzy 24:00 a 1:00 w nocy)" I to jest precyzyjny zapis!

Komunikat uzyskany przez kod USSD miałem parę godzin po wklepaniu kodu uaktywniającego darmowe rozmowy (doładowanie wczoraj z rana, potem walka o wprowadzenie kodu -> problemy z kodami USSD, a po jakimś czasie, ale dużo przed północą już komunikat, że ~usługa ważna do końca miesiąca kalendarzowego. Warunek doładowania za 30 złotych w tym miesiącu kalendarzowym oczywiście spełniony.

"W ciągu 24 godzin" oznacza w czasie nie dłuższym niż 24 godziny i w związku z tym jest to zapis mocno nieprecyzyjny. Żeby nie było, że jestem gołosłowny - w innych regulaminach P4 potrafi dać precyzyjne zapisy:
"Aktywacja Pakietu Play Online w telefonie 500 MB następuje między 00:00 a 01:00 dnia następnego po aktywacji w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej." (punkt 7 a) regulaminu One Play PRO http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 09roku.pdf

BTW Pamiętam kiedyś sytuację z Simplusem, który w regulaminie darmowego czegoś tam miał zapis o darmowych ... w ciągu 30 dni od aktywacji. I zauważ, że zmienili to (zapewne pod wpływem użytkowników - ja na pewno o to walczyłem) na 720 godzin ;-)

 #378924  autor: play4you2
 06 sty 2010, 09:57
Ok, ja nie ma wpływu na sforułowania w Regulaminach, ale przekażę Twoje sugestie. Tak na marginesie, to doładowanie należy wykonać oczywiście po aktywacji usługi, nie przed. Wtedy będzie działało.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #378928  autor: metpablo
 06 sty 2010, 10:34
play4you2 pisze:Tak na marginesie, to doładowanie należy wykonać oczywiście po aktywacji usługi, nie przed. Wtedy będzie działało.
Play4you2 - kiedyś, dawno temu, miałem POPa. I to mnie nauczyło czytać regulaminy :wink:

Z regulaminu Darmowego Numeru http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... _Fresh.pdf :

"4. Aby skorzystać z promocji należy w okresie od 4.11.2009 r. do 15.01.2010 r. spełnić jednocześnie i w dowolnej kolejności poniższe warunki:
a. Doładować konto kwotą minimum 30 zł
b. Wybrać kod *111*10*1#, wpisać wybrany numer, a następnie zatwierdzić zieloną
słuchawką
"

W Programie Doładowań też nie jest ważne, czy wpierw doładujesz konto czy uaktywnisz usługę...

 #378929  autor: play4you2
 06 sty 2010, 10:39
metpablo pisze:W Programie Doładowań też nie jest ważne, czy wpierw doładujesz konto czy uaktywnisz usługę...
Oczywiście, wiem, że jest taki zapis, jednak to była tylko moja rada. Czasami (baaaardzo rzadko) zdarza się, że jeżeli są środki z doładowania przed aktywacją, coś w systemie może nie zadziałać i wtedy należy to poprawić. Jak powiedziałem, to baaaardzo rzadkie przypadki, ale dla pewności udzieliłem tylko i wyłącznie rady.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #378932  autor: metpablo
 06 sty 2010, 10:52
OK, dzięki. Tak zapewne stało się w moim przypadku. Nic, czekam na rozpatrzenie zgłoszenia :wink:

EDIT: W regulaminie Darmowego Numeru powinien być zapis, że o fakcie uruchomienia usługi użytkownik informowany jest wiadomością SMS. Bo de facto dopiero od otrzymania SMSa o treści "FnF numer xxxxxxxxx został dodany" rozmowy z wybranym numerem mam gratis.

 #378974  autor: Claudec
 06 sty 2010, 14:58
play4you2, ja chciałem się przypomnieć odnośnie tego nowo wybudowanego przekaźnika w Łaziskach Górnych, Plac Ratuszowy 1

Chce tylko wiedzieć czy tam się Play buduje bo inni operatorzy mnie nie interesują...
Brat w swoim pokoju narzeka na zasięg, jeśli w tamtym miejscu powstał by przekaźnik to by było super :)

 #378994  autor: play4you2
 06 sty 2010, 17:16
Claudec pisze:play4you2, ja chciałem się przypomnieć odnośnie tego nowo wybudowanego przekaźnika w Łaziskach Górnych, Plac Ratuszowy 1
Wybacz, ale takich informacji nie jestem w stanie uzyskać.

Wybaczcie przy okazji spam, ale mam informacje dla"Iwiczek". Chciałem odpowiedzieć Ci na Twoje pytanie, jednak masz zablokowaną możliwość otrzymywania PW. Jakby co, odblokuj to i daj mi znać.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #379041  autor: Gadulski
 06 sty 2010, 20:36
Claudec , poczekaj do 10-01-2010 na aktualizację wykazu UKE... Myślę, że wtedy wszystko stanie się jasne :)

Pozdrawiam ;)

Obrazek

 #379067  autor: yogurcik
 06 sty 2010, 22:20
Ja mam pytanko odnośnie darmowego numeru . Mam aktywny darmowy nr ale doładowałem kwota 30 pln ,mam włączony Program Doładowań i otrzymałem w zamian za doładowanie Minuty do Play i na stacjonarne Promocyjne minuty na połączenia głosowe do sieci Play i na numery stacjonarne 30:00 min.
Teraz moje jak to będzie rozliczane dzwoniąc na darmowy numer ?? :o :o :? :? :shock: :shock:
Ewentualnie czy sa jakieś inne promocje za doładowania np dodatkowa kwota ?

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #379068  autor: widex
 06 sty 2010, 22:23
Jak dzwonisz na darmowy numer to minuty zostają, jak dzownisz do Play lub stacjonarne to z tego pakietu. ;)

 #379078  autor: yogurcik
 06 sty 2010, 22:39
widex pisze:Jak dzwonisz na darmowy numer to minuty zostają, jak dzownisz do Play lub stacjonarne to z tego pakietu. ;)
I właśnie tutaj jest zonk w poprzednich postach pisałem ze play w tym momencie nalicza 0.29 gr dzwoniąc na darmowy numer . Dlatego juz sie upewniam , bo w tym momencie bez sensu jest dla mnie ten numer za free albo te darmowe minuty co dostaje po doładowaniu jedno drugie wyklucza.

 #379079  autor: widex
 06 sty 2010, 22:45
Może źle mnie zrozumiałeś.

Wprowadzasz do systemu numer.
Jeżeli w danym miesiącu doładowanie <= 30 zł to:
- darmowo rozmawiasz z danym numerem
Jeżeli doładowanie<30 to:
- płacisz cennikowo

numer po prostu dostaje taka specjalną nalepkę, tak jakby stał się innym numerem.

Nie jest jakby liczony, że jest Play i stacjonarne. Inne numery nadal są rozliczane z pakietu Play i stacjonarne.

 #379086  autor: yogurcik
 06 sty 2010, 23:08
W regulaminie pisza "13. Zadeklarowany numer nie łączy się z ofertą „100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh”, ofertą
promocyjną „Program doładowań” oraz nie moŜe być wykorzystany w ramach pakietu 60 minut promocji„Przejdź
do Play Fresh” z dnia 10.07.2009r"
Z tego czaje ze bez sensu jest ten program doładowań sami wykluczają usługi :(

 #379093  autor: zaq22
 06 sty 2010, 23:57
U mnie jest taka sytuacja: aktywowałem Program Doładowań kodem *111*50*1# , potem doładowałem Play Fresh kwotą 30zł i dostałem od razu 30 minut do play i na stacjonarne. Następnie aktywowałem darmowy numer kodem *111*10*1#. Numer darmowy działa, bo sprawdzam to kodem *111*10*4#.
Teraz najważniesza rzecz: kiedy dzwonię na darmowy numer zżera mi minuty które dostałem w ramach Programu Doładowań. Sprawdziłem to dwukrotnie i nie może tu być żadnej pomyłki. Tak wygląda darmowy numer w wykonaniu play fresh.

 #379116  autor: metpablo
 07 sty 2010, 06:07
Poczekaj aż dostaniesz SMSa o treści "FnF numer to: (...)". Systemowi Playa trochę zajmuje włączenie tego numeru :wink:

Zgadzam się z jednym z komentarzy na blogu Marcina Gruszki - trudniej byłoby wymyślić bardziej zakręcony Darmowy Numer. Ja wiem, sprawy techniczne etc., ale zwykły użytkownik chce mieć prostą i działającą w krótkim czasie po aktywacji usługę.

 #379118  autor: yogurcik
 07 sty 2010, 07:46
zaq22 pisze:U mnie jest taka sytuacja: aktywowałem Program Doładowań kodem *111*50*1# , potem doładowałem Play Fresh kwotą 30zł i dostałem od razu 30 minut do play i na stacjonarne. Następnie aktywowałem darmowy numer kodem *111*10*1#. Numer darmowy działa, bo sprawdzam to kodem *111*10*4#.
Teraz najważniesza rzecz: kiedy dzwonię na darmowy numer zżera mi minuty które dostałem w ramach Programu Doładowań. Sprawdziłem to dwukrotnie i nie może tu być żadnej pomyłki. Tak wygląda darmowy numer w wykonaniu play fresh.
Ciesz sie ze minuty ci uciekaja a nie kasa.

 #379126  autor: ziomq
 07 sty 2010, 09:37
Czy w taryfie firmowej dostępny jest jeszcze pakiet SMS?
Pytam ponieważ jakaś osoba na forum napisała że dla nowych klientów ten pakiet jest niedostępny ale nie mogę tego znaleźć. Jestem przed przeniesieniem numeru brata. Jeśli pakiet jest dostępny to wybiore abonament za 61 zł bez telefonu czyli 380 minut do wszystkich, 3000 minut do Play i stacjonarne + pakiet sms 100 + pakiet sms 200

 #379138  autor: zaq22
 07 sty 2010, 11:49
metpablo pisze:Poczekaj aż dostaniesz SMSa o treści "FnF numer to: (...)". Systemowi Playa trochę zajmuje włączenie tego numeru .
Dopiero dzisiaj dostałem takiego smsa. Teraz już minuty mi nie uciekają kiedy dzwonię na darmowy numer. Niestety informacja kodem *111*10*4# wprowadza w błąd i można się przejechać jeśli ktos lubi dużo gadać przez telefon.
  • Strona 22 z 64
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 64
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 64