kowcio pisze:Marens, ale z drugiej strony... Idziesz pracować do Operatora jako konsultant... Chyba sam byś się tak nie zachował w stosunku do Twoich klientów?
Ja akurat nie, dla mnie bardziej przyjęta jest forma Pan/Pani.
tomko111 pisze:Najgorsze jest to, że jak dzwoni jakiś człowiek po 50dziesiątce, a tam jakiś gówniarz z Call Center w wieku 20 lat mówi... 'no zrobisz tak i będzie dobrze'.
Nie wiadomo na kogo się tafi, czy ma 16lat czy 50lat. Dlatego bezpieczniej jest sie zwracać grzecznie. Jednak jak jestem np. w salonie i mam 19 lat i trafiam na gościa który ma powiedzmy 25lat to chyba oczywiste że przejdziemy na Ty.
kowcio pisze:Jeżeli podejmujesz się takiej pracy, to chyba zgadzasz się na wykonywanie swoich zadań zgodnie z jakimiś zasadami. Jak Ci nie pasuje- to nie pracuj. Nikt Ci nie każe przecież.
Zawsze jak idę do jakiej kolwiek pracy staram się ją wykonywać rzetelnie.
Pracowałem w call center 2 dni (nie dla zarobku tylko z ciekawości). Jak niektórzy do kierownika na "siema, co tam słychować" to już wiele wyjaśnia.