Strona 152 z 244

Post:04 lut 2011, 07:11
autor: playonline
aizo pisze:Blagam wlaczcie mozliwosc aktywacji TelePlay za granica..Wiem ze to beta itp ale ta usluga jest mimo wszystko bardziej przydatna za granica niz w Polsce
Podpisuje sie pod powyzszym...

Post:04 lut 2011, 08:46
autor: sql
Zapewne usługa TelePlay działa już za granicą:
http://blogplay.pl/2011/01/teleplay-beta-2/ "Wprowadzamy możliwość aktywowania usługi za granicą."

Post:04 lut 2011, 10:28
autor: qper
Play4you potwierdzasz to co napisała koleżanka

Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące historii doładowań, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 29 stycznia 2011 roku.

Uprzejmie informuję, iż zakładka “Historia doładowań” nie jest już dostępną funkcją w serwisie Play 24. Serdecznie przepraszam, za wszelkie niedogodności tym spowodowane. Informację o swoich doładowaniach może Pani uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem Play 24, bądź e-maila.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.


W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.



Z poważaniem
Izabela
konsultant back office ds. obsługi klienta


Z tego co widzę to mam taką zakładkę, ale nie wyświetla danych po ostatnich modyfikacjach.

Obrazek


Nie ujawniamy danych personalnych konsultantów.

Post:04 lut 2011, 10:33
autor: pawelpp
zoltan666 pisze:Wiesz, ekspert to by to zrobił tak, że człowiek przy nieudanym logowaniu od razu wiedziałby o co chodzi, albo już po wejsciu na stronke logowania miałby info, ze zmieniły się zasady i by nie było problemu. Tak, że określenie ekspert nie za bardzo w tej sytuacji pasuje.
Zamiast utrudniac ludziom życie zajeli by sie wyciągami z historii połączeń w formacie .xls, bo gdzieś poznikały niektóre rybryki.
Podzielam twoje zdanie w 100%. Określanie "ekspert" w stosunku do tzw. ekspertów Play używam w znaczeniu dokładnie przeciwnym do tego używanego przez Play4U.

Post:04 lut 2011, 10:59
autor: qper
Odnosnie teleplay to play4you już o tym pisał


"Uruchomiliśmy tez numer, na który można wysyłać SMSy aktywacyjne z zagranicy : Poza Polską usługę można aktywować wysyłając SMS o treści START na numer 18353 (numer bezpłatny na terenie UE, poza UE tak jak opłata za wysłanie zwykłego SMSa w roamingu)

czyli chyba powinno działać

Polec play znajomemu wirtualna promocja???

Post:04 lut 2011, 11:19
autor: wiktor
Witam zwracam sie do ply4you lub innej osoby z play o wyjasnienie kwestii tej promocji mam taki problem od 28 stycznia próbuje polecić znajomego w poleć play po wpisaniu kodu i numeru mam komunikat usługa czasowo nie dostępna przez play24 tez sie nie da ktos z play się tym zajmnie? A wam drodzy forumowicze to działa? prosze o jakąś merytoryczną odpowiedz wyjasnienie i czy ta promo istnieje bo patrzac na strone play to tak.

Post:04 lut 2011, 11:21
autor: play4you2
Pajuch pisze:hmm mam nadzieje ze logicznie wyjasniłem
Rozumiem Twoje wyjasnienie, jednak w tej kwestii nie zmienimy zdania an chwilę obecną i wszelka dyskusja o zasadności tego działania jest na chwilę obecną niezasadna, gdyż nic nie wniesie. Zmiany nie nastąpią.
divhashmorex pisze:Nadal jest szansa że tak jak ostatnio zadzwonie do bok i niedoinformowana osoba wyłączy stary pakiet co da mi możliwość aktywacji kolejnego i jeszcze przeprosi bo nie wie dlaczego system nie zadziałał
No coż, jest to jeden ze sposobów, jednak rzeczywiście nie ma mozliwości dokupienia 2 Pakietu, skoro mamy już włączony 1. Tak stanowi właśnie Regulamin.
playonline pisze:Czy sa jakies problemy z Play24?
Owszem.. Były... Wynikały one z tego tytułu, iż wdrażano nowe poprawki i powinno być już wszystko ok. Przepraszam w imieniu firmy za niedogodności.
DarekWa pisze:play4you2 wysłałem Ci wczoraj PW. Czy jesteś w stanie mi pomóc?
Witam. Widzę, że jesteś nową osobą, więc tak tylko dla przypomnienia. Zawsze odczytuję najstarsze "PW" i na każde udzielam odpowiedzi po kolei. Co do Twojej sprawy, nie mogę obiecać, że Ci pomogę, ale zobaczymy, co się da zrobić. Jeszcze nie zdążyłem się z nią zapoznać.
ppp1ppp pisze:Ręce opadają, zatem wysyłam kolejne zgłoszenie z opisem problemu jak dla małego dziecka.
No tak, ale jeżeli chodzi o szczegóły połączeń, to są one uwzględnone w Cennikach. W Twoim przypadku podejrzewam, że chciałbyś informację co do rabatu na Abonament. Otóż to jest również wyjaśnione w Cenniack, doyczących kwot opłat za Abonament. W tej Promocji masz uwzględnione to, iż otrzymujesz 50% rabatu. Jakby nie patrząć, 50% jest zawsze stałe, a co do kwoty już po rabacie, to obliczana jest w oparciu o kwotę z Cennika, uwzględniającego podstawową wysokość danego Abnamentu. Nie ma potrzeby w takiej sytuacji robić dodatkowego Regulaminu. Z tego co widzę, nasz pracownik odpowiedział Ci zgodnie z pytaniem i ja również bym się do tego przychylił. Innego Regulaminu nie ma. Tym bardziej, że jest on archiwalny, więc już niedostępny dla nowych Klientów. W tym przypadku zmiany, które uległy (opłata za Abonament), wynikają bezpośrednio z ustawy, więc nie są koniecznością do wprowadzania nowych Regulaminów.
aizo pisze:Blagam wlaczcie mozliwosc aktywacji
Przecież istnieje taka mozliwość, pisałem już o tym.
qper pisze:Odnosnie teleplay to play4you już o tym pisał
No właśnie :-D

[ Dodano: 2011-02-04, 11:22 ]
wiktor pisze:prosze o jakąś merytoryczną odpowiedz wyjasnienie i czy ta promo istnieje bo patrzac na strone play to tak.
A czy wszystkie warunki promocji zostały spełnione? Jak tak, to zrób zgłoszenie w tej sprawie.

Post:04 lut 2011, 11:34
autor: wiktor
[ Dodano: 2011-02-04, 11:22 ]
wiktor pisze:prosze o jakąś merytoryczną odpowiedz wyjasnienie i czy ta promo istnieje bo patrzac na strone play to tak.
A czy wszystkie warunki promocji zostały spełnione? Jak tak, to zrób zgłoszenie w tej sprawie.[/quote]


warunki spelnione tylko tu jest inny problem nie mozna polecic bo jest komunikat ze usługa czasowo nie dostępna tak jak by ktos z play wyłączył możliwosc polecenia bo po wpisaniu *111*69*1*791******# powinien byc komunikat aby podac swoje imie zamiast tego jest komunikat od 28 stycznia jest na wyswietlaczu komunikat Przepraszamy Usługa jest czasowo nie dostępna.Sprobuj pozniej namówilem znajomego na przejscie i teraz wyszłem na idiote bo obiecalem ze play doda mu na konto pare groszy a tu lipa jesli mozesz to zapytaj techników co jest grane.

Post:04 lut 2011, 11:43
autor: play4you2
wiktor pisze:namówilem znajomego na przejscie i teraz wyszłem na idiote bo obiecalem ze play doda mu na konto pare groszy a tu lipa jesli mozesz to zapytaj techników co jest grane.
Ok, zobaczę, co się dzieje. Nie martw się, jakoś temu zaradzimy.

Post:04 lut 2011, 11:55
autor: tricki
wiktor pisze:namówilem znajomego na przejscie i teraz wyszłem na idiote bo obiecalem ze play doda mu na konto pare groszy a tu lipa jesli mozesz to zapytaj techników co jest grane.
Sugeruję o ile jeszcze tego nie zrobiłeś, zarejestrować nr w BOK. Bez tej formalności reklamacje nie będą rozpatrywane.

Post:04 lut 2011, 12:45
autor: ppp1ppp
play4you2 pisze:No tak, ale jeżeli chodzi o szczegóły połączeń, to są one uwzględnone w Cennikach. W Twoim przypadku podejrzewam, że chciałbyś informację co do rabatu na Abonament. Otóż to jest również wyjaśnione w Cenniack, doyczących kwot opłat za Abonament. W tej Promocji masz uwzględnione to, iż otrzymujesz 50% rabatu. Jakby nie patrząć, 50% jest zawsze stałe, a co do kwoty już po rabacie, to obliczana jest w oparciu o kwotę z Cennika, uwzględniającego podstawową wysokość danego Abnamentu. Nie ma potrzeby w takiej sytuacji robić dodatkowego Regulaminu. Z tego co widzę, nasz pracownik odpowiedział Ci zgodnie z pytaniem i ja również bym się do tego przychylił. Innego Regulaminu nie ma. Tym bardziej, że jest on archiwalny, więc już niedostępny dla nowych Klientów. W tym przypadku zmiany, które uległy (opłata za Abonament), wynikają bezpośrednio z ustawy, więc nie są koniecznością do wprowadzania nowych Regulaminów.
Zgadzam się, że cennik oferty LP wyjaśnia kwestie cen itp, nie ma sensu tworzyć nowego regulaminu, ale regulamin mojej oferty został zmieniony co widać na waszej stronie - to odpowiedz do czego ma prowadzić link http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... -01-11.pdf ? To należy się zastanowić, czy informacje na www są miarodajne czy nie. Regulamin archiwalny przecież już nie obowiązuje, tylko jego zmieniona wersja od 1/01/2011 - mam rację czy nie?
Obrazek

Post:04 lut 2011, 13:06
autor: jahu_2006
P4Y2
W dalszym ciągu przy moim wczorajszym zgłoszeniu jest status zarejestrowane nr zgłoszenia 27161120 sprawdź to proszę!

Post:04 lut 2011, 13:11
autor: kerim36
jahu_2006 pisze:W dalszym ciągu przy moim wczorajszym zgłoszeniu jest status zarejestrowane nr zgłoszenia 27161120 sprawdź to proszę!
Cos Ty taki szybki. To Play - jak do tygodnia nie zmieni statusu to mozesz zaczac sie niepokoic :)

Post:04 lut 2011, 13:23
autor: kamil1221
P4Y Proszę Cię o pomoc, bo z tymi "konsultantami" nie mogę już sobie sam poradzić.

W pierwszym zgłoszeniu kazali wysłać sobie reklamacje z podpisem abonenta. Tak zrobiłem. Dziś otrzymałem odpowiedź - że i to nie wystarczy. To już jest skandal.


Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące reklamacji , które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 29 stycznia 2011 roku.

Uprzejmie informuję, iż ze względu na zaostrzenie procedur bezpieczeństwa danych w sieci Play realizowane są zgłoszenia wygenerowane przez właściciela konta, którego dotyczy zapytanie. W związku z tym proszę o kontakt ze strony właściciela. 

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 
www.24.playmobile.pl.

Post:04 lut 2011, 13:25
autor: jahu_2006
kerim36 pisze:Cos Ty taki szybki. To Play - jak do tygodnia nie zmieni statusu to mozesz zaczac sie niepokoic
Wczoraj p4y2 powiedział że zamieścił stosowne informacje myślałem że wtedy status powinien się zmienić?

Post:04 lut 2011, 13:34
autor: aizo
kerim36 pisze:
jahu_2006 pisze:W dalszym ciągu przy moim wczorajszym zgłoszeniu jest status zarejestrowane nr zgłoszenia 27161120 sprawdź to proszę!
Cos Ty taki szybki. To Play - jak do tygodnia nie zmieni statusu to mozesz zaczac sie niepokoic :)
U mnie status zmienil sie po 10 dniach na rozpatrywane.

Post:04 lut 2011, 14:26
autor: Pajuch
play4you2 pisze:hmm mam nadzieje ze logicznie wyjasniłem



Rozumiem Twoje wyjasnienie, jednak w tej kwestii nie zmienimy zdania an chwilę obecną i wszelka dyskusja o zasadności tego działania jest na chwilę obecną niezasadna, gdyż nic nie wniesie. Zmiany nie nastąpią.
Pisales wczesniej o bezpieczenstwie wiec, napisz kiedy jest to bezpieczne?

numery w p24 przypisane do jednego maila
1.tata
2.mama
3.syn

główny» ustawiony nr 1.taty

loguje sie 3.syn do tele.playmobile.pl i co ma przed oczami? NUMER TATY I WSZELKIE JEGO SMSY i inaczej nie będzie tylko główny nr bedzie dzialal w teleplaymobile ;) i nie powiesz mi ze te śmieszne powiadomienie flash sms które przychodzi na telefon w chwili logowania jest jakimkolwiek zabezpieczeniem, żeby tam hasło dostępowe było ok. ale tam jest notka ze można wyslac sms chyba o tresci "nie" ze to nie my jesteśmy i ze ktos jest na koncie :d

wiec nie ma żadnego bezpieczeństwa :)

delikatnie zwrócić uwagę do błędów do poprawki to nie lepiej zostawić szajs prawda?



błędem jest powiązanie p24 z teleplaymobile i tyle w temacie

Post:04 lut 2011, 22:06
autor: qper
play4you - do działu play24 ;) poprawili ale zjedli spacje

Obrazek

Polec play znajomemu wirtualna promocja???

Post:05 lut 2011, 12:31
autor: wiktor
warunki spelnione tylko tu jest inny problem nie mozna polecic bo jest komunikat ze usługa czasowo nie dostępna tak jak by ktos z play wyłączył możliwosc polecenia bo po wpisaniu *111*69*1*791******# powinien byc komunikat aby podac swoje imie zamiast tego jest komunikat od 28 stycznia jest na wyswietlaczu komunikat Przepraszamy Usługa jest czasowo nie dostępna.Sprobuj pozniej namówilem znajomego na przejscie i teraz wyszłem na idiote bo obiecalem ze play doda mu na konto pare groszy a tu lipa jesli mozesz to zapytaj techników co jest grane.



play4you wiadomo co sie dzieje że te kody w dalszym ciągu nie idą????

Post:05 lut 2011, 12:59
autor: st.konsultant
kamil1221 pisze:P4Y Proszę Cię o pomoc, bo z tymi "konsultantami" nie mogę już sobie sam poradzić.

W pierwszym zgłoszeniu kazali wysłać sobie reklamacje z podpisem abonenta. Tak zrobiłem. Dziś otrzymałem odpowiedź - że i to nie wystarczy. To już jest skandal.


Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące reklamacji , które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 29 stycznia 2011 roku.

Uprzejmie informuję, iż ze względu na zaostrzenie procedur bezpieczeństwa danych w sieci Play realizowane są zgłoszenia wygenerowane przez właściciela konta, którego dotyczy zapytanie. W związku z tym proszę o kontakt ze strony właściciela. 

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 
www.24.playmobile.pl.
Dobrze, że nie wymagają jeszcze osobistego stawiennictwa w przypadku złożenia reklamacji :wink: