Post:04 lut 2011, 07:11
Podpisuje sie pod powyzszym...aizo pisze:Blagam wlaczcie mozliwosc aktywacji TelePlay za granica..Wiem ze to beta itp ale ta usluga jest mimo wszystko bardziej przydatna za granica niz w Polsce
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Podpisuje sie pod powyzszym...aizo pisze:Blagam wlaczcie mozliwosc aktywacji TelePlay za granica..Wiem ze to beta itp ale ta usluga jest mimo wszystko bardziej przydatna za granica niz w Polsce
Podzielam twoje zdanie w 100%. Określanie "ekspert" w stosunku do tzw. ekspertów Play używam w znaczeniu dokładnie przeciwnym do tego używanego przez Play4U.zoltan666 pisze:Wiesz, ekspert to by to zrobił tak, że człowiek przy nieudanym logowaniu od razu wiedziałby o co chodzi, albo już po wejsciu na stronke logowania miałby info, ze zmieniły się zasady i by nie było problemu. Tak, że określenie ekspert nie za bardzo w tej sytuacji pasuje.
Zamiast utrudniac ludziom życie zajeli by sie wyciągami z historii połączeń w formacie .xls, bo gdzieś poznikały niektóre rybryki.
Rozumiem Twoje wyjasnienie, jednak w tej kwestii nie zmienimy zdania an chwilę obecną i wszelka dyskusja o zasadności tego działania jest na chwilę obecną niezasadna, gdyż nic nie wniesie. Zmiany nie nastąpią.Pajuch pisze:hmm mam nadzieje ze logicznie wyjasniłem
No coż, jest to jeden ze sposobów, jednak rzeczywiście nie ma mozliwości dokupienia 2 Pakietu, skoro mamy już włączony 1. Tak stanowi właśnie Regulamin.divhashmorex pisze:Nadal jest szansa że tak jak ostatnio zadzwonie do bok i niedoinformowana osoba wyłączy stary pakiet co da mi możliwość aktywacji kolejnego i jeszcze przeprosi bo nie wie dlaczego system nie zadziałał
Owszem.. Były... Wynikały one z tego tytułu, iż wdrażano nowe poprawki i powinno być już wszystko ok. Przepraszam w imieniu firmy za niedogodności.playonline pisze:Czy sa jakies problemy z Play24?
Witam. Widzę, że jesteś nową osobą, więc tak tylko dla przypomnienia. Zawsze odczytuję najstarsze "PW" i na każde udzielam odpowiedzi po kolei. Co do Twojej sprawy, nie mogę obiecać, że Ci pomogę, ale zobaczymy, co się da zrobić. Jeszcze nie zdążyłem się z nią zapoznać.DarekWa pisze:play4you2 wysłałem Ci wczoraj PW. Czy jesteś w stanie mi pomóc?
No tak, ale jeżeli chodzi o szczegóły połączeń, to są one uwzględnone w Cennikach. W Twoim przypadku podejrzewam, że chciałbyś informację co do rabatu na Abonament. Otóż to jest również wyjaśnione w Cenniack, doyczących kwot opłat za Abonament. W tej Promocji masz uwzględnione to, iż otrzymujesz 50% rabatu. Jakby nie patrząć, 50% jest zawsze stałe, a co do kwoty już po rabacie, to obliczana jest w oparciu o kwotę z Cennika, uwzględniającego podstawową wysokość danego Abnamentu. Nie ma potrzeby w takiej sytuacji robić dodatkowego Regulaminu. Z tego co widzę, nasz pracownik odpowiedział Ci zgodnie z pytaniem i ja również bym się do tego przychylił. Innego Regulaminu nie ma. Tym bardziej, że jest on archiwalny, więc już niedostępny dla nowych Klientów. W tym przypadku zmiany, które uległy (opłata za Abonament), wynikają bezpośrednio z ustawy, więc nie są koniecznością do wprowadzania nowych Regulaminów.ppp1ppp pisze:Ręce opadają, zatem wysyłam kolejne zgłoszenie z opisem problemu jak dla małego dziecka.
Przecież istnieje taka mozliwość, pisałem już o tym.aizo pisze:Blagam wlaczcie mozliwosc aktywacji
No właśnieqper pisze:Odnosnie teleplay to play4you już o tym pisał
A czy wszystkie warunki promocji zostały spełnione? Jak tak, to zrób zgłoszenie w tej sprawie.wiktor pisze:prosze o jakąś merytoryczną odpowiedz wyjasnienie i czy ta promo istnieje bo patrzac na strone play to tak.
A czy wszystkie warunki promocji zostały spełnione? Jak tak, to zrób zgłoszenie w tej sprawie.[/quote]wiktor pisze:prosze o jakąś merytoryczną odpowiedz wyjasnienie i czy ta promo istnieje bo patrzac na strone play to tak.
Ok, zobaczę, co się dzieje. Nie martw się, jakoś temu zaradzimy.wiktor pisze:namówilem znajomego na przejscie i teraz wyszłem na idiote bo obiecalem ze play doda mu na konto pare groszy a tu lipa jesli mozesz to zapytaj techników co jest grane.
Sugeruję o ile jeszcze tego nie zrobiłeś, zarejestrować nr w BOK. Bez tej formalności reklamacje nie będą rozpatrywane.wiktor pisze:namówilem znajomego na przejscie i teraz wyszłem na idiote bo obiecalem ze play doda mu na konto pare groszy a tu lipa jesli mozesz to zapytaj techników co jest grane.
Zgadzam się, że cennik oferty LP wyjaśnia kwestie cen itp, nie ma sensu tworzyć nowego regulaminu, ale regulamin mojej oferty został zmieniony co widać na waszej stronie - to odpowiedz do czego ma prowadzić link http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... -01-11.pdf ? To należy się zastanowić, czy informacje na www są miarodajne czy nie. Regulamin archiwalny przecież już nie obowiązuje, tylko jego zmieniona wersja od 1/01/2011 - mam rację czy nie?play4you2 pisze:No tak, ale jeżeli chodzi o szczegóły połączeń, to są one uwzględnone w Cennikach. W Twoim przypadku podejrzewam, że chciałbyś informację co do rabatu na Abonament. Otóż to jest również wyjaśnione w Cenniack, doyczących kwot opłat za Abonament. W tej Promocji masz uwzględnione to, iż otrzymujesz 50% rabatu. Jakby nie patrząć, 50% jest zawsze stałe, a co do kwoty już po rabacie, to obliczana jest w oparciu o kwotę z Cennika, uwzględniającego podstawową wysokość danego Abnamentu. Nie ma potrzeby w takiej sytuacji robić dodatkowego Regulaminu. Z tego co widzę, nasz pracownik odpowiedział Ci zgodnie z pytaniem i ja również bym się do tego przychylił. Innego Regulaminu nie ma. Tym bardziej, że jest on archiwalny, więc już niedostępny dla nowych Klientów. W tym przypadku zmiany, które uległy (opłata za Abonament), wynikają bezpośrednio z ustawy, więc nie są koniecznością do wprowadzania nowych Regulaminów.
Cos Ty taki szybki. To Play - jak do tygodnia nie zmieni statusu to mozesz zaczac sie niepokoicjahu_2006 pisze:W dalszym ciągu przy moim wczorajszym zgłoszeniu jest status zarejestrowane nr zgłoszenia 27161120 sprawdź to proszę!
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące reklamacji , które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 29 stycznia 2011 roku.
Uprzejmie informuję, iż ze względu na zaostrzenie procedur bezpieczeństwa danych w sieci Play realizowane są zgłoszenia wygenerowane przez właściciela konta, którego dotyczy zapytanie. W związku z tym proszę o kontakt ze strony właściciela.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
Wczoraj p4y2 powiedział że zamieścił stosowne informacje myślałem że wtedy status powinien się zmienić?kerim36 pisze:Cos Ty taki szybki. To Play - jak do tygodnia nie zmieni statusu to mozesz zaczac sie niepokoic
U mnie status zmienil sie po 10 dniach na rozpatrywane.kerim36 pisze:Cos Ty taki szybki. To Play - jak do tygodnia nie zmieni statusu to mozesz zaczac sie niepokoicjahu_2006 pisze:W dalszym ciągu przy moim wczorajszym zgłoszeniu jest status zarejestrowane nr zgłoszenia 27161120 sprawdź to proszę!
Pisales wczesniej o bezpieczenstwie wiec, napisz kiedy jest to bezpieczne?play4you2 pisze:hmm mam nadzieje ze logicznie wyjasniłem
Rozumiem Twoje wyjasnienie, jednak w tej kwestii nie zmienimy zdania an chwilę obecną i wszelka dyskusja o zasadności tego działania jest na chwilę obecną niezasadna, gdyż nic nie wniesie. Zmiany nie nastąpią.
Dobrze, że nie wymagają jeszcze osobistego stawiennictwa w przypadku złożenia reklamacjikamil1221 pisze:P4Y Proszę Cię o pomoc, bo z tymi "konsultantami" nie mogę już sobie sam poradzić.
W pierwszym zgłoszeniu kazali wysłać sobie reklamacje z podpisem abonenta. Tak zrobiłem. Dziś otrzymałem odpowiedź - że i to nie wystarczy. To już jest skandal.
Kod: Zaznacz całySzanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie dotyczące reklamacji , które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 29 stycznia 2011 roku. Uprzejmie informuję, iż ze względu na zaostrzenie procedur bezpieczeństwa danych w sieci Play realizowane są zgłoszenia wygenerowane przez właściciela konta, którego dotyczy zapytanie. W związku z tym proszę o kontakt ze strony właściciela. W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.