Strona 148 z 241

Post:20 lut 2012, 18:12
autor: KC-KARLOS
tomektg, ale uwaga, bonusy będą przyznawane tylko do 21 lutego, potem przerwa...

Post:20 lut 2012, 18:26
autor: patrix-83
tomektg pisze:no gratuluje, ekstra doładowania na FB zaczęło dziś ponownie działać.

Bonusy nie są dziś przyznawane po doładowaniach na facebooku ponieważ nie dostałem 0,50gr na moje konto promocyjne a doładowanie robiłem o 8.30 za 5zł :(

Nie wiecie może u kogo reklamuje się ten brak bonusu-w Play czy w PayGsm???

Post:20 lut 2012, 21:44
autor: qper
Dokładnie, specjalnie na starych zasadach doładowania poszły a bonusów złotówkowych brak.
Sprawa dotyczy Facbooka i e-doladowaniaplay.pl

Reklamacje 40979385 oraz 40979231.

play4you jak to jest, że informujecie o zmianach, że nastąpią od jutra, a okazuje się, że już nastąpiły.

Tak się nie robi.

[ Dodano: 2012-02-20, 21:45 ]
Patryk83żółwik pisze:Nie wiecie może u kogo reklamuje się ten brak bonusu-w Play czy w PayGsm???
Reklamuje się w BOKu

Post:20 lut 2012, 21:58
autor: patrix-83
qper pisze:Dokładnie, specjalnie na starych zasadach doładowania poszły a bonusów złotówkowych brak.
Sprawa dotyczy Facbooka i e-doladowaniaplay.pl

Reklamacje 40979385 oraz 40979231.

play4you jak to jest, że informujecie o zmianach, że nastąpią od jutra, a okazuje się, że już nastąpiły.

Tak się nie robi.
Pamiętaj qper że musi minąć zgodnie z regulaminem 24h aby otrzymać bonus więc ja muszę poczekać do jutra do rana i jeśli wtedy nic to dopiero wtenczas poleci reklamacja do nich i będzie to kolejna kpina z nas ze strony Pana Gruszki i sieci Play. Na marginesie zresztą sieć Play zalicza ostatnio same wtopy i żadnych ciekawych ofert nie wprowadza-to jest moja prywatna ocena.

qper pisze:[ Dodano: 2012-02-20, 21:45 ][/size]
Patryk83żółwik pisze:Nie wiecie może u kogo reklamuje się ten brak bonusu-w Play czy w PayGsm???
Reklamuje się w BOKu
Dzięki za info bo byłem cały czas przekonany że to PayGsm za bonusy odpowiada :D

Post:21 lut 2012, 02:12
autor: drcox
play4you1, proszę o przekazanie sprawy 40981944 jakiejś kompetentnej osobie z działu radiowego bo sprawa ciągnie się miesiącami, jest powiązana z kiloma reklamacjami + interwencji UKE a końca nie widać.

Post:21 lut 2012, 08:02
autor: Matyk
P4Y - wczoraj doładowałem konto z myślą o tym by załapać się i dostać 10% więcej, no ale niestety już tego nie dostałem pomimo tego że problemy miały zacząć się od DZIŚ!

Post:21 lut 2012, 09:08
autor: patrix-83
Matyk pisze:P4Y - wczoraj doładowałem konto z myślą o tym by załapać się i dostać 10% więcej, no ale niestety już tego nie dostałem pomimo tego że problemy miały zacząć się od DZIŚ!

Niestety ja też nie dostałem 10% bonusu po 24h więc wysłałem już reklamację przez play24 :(

Post:21 lut 2012, 09:39
autor: qper
Patryk83żółwik pisze:Pamiętaj qper że musi minąć zgodnie z regulaminem 24h aby otrzymać bonus więc ja muszę poczekać do jutra
Minęło i nic, jak przez cały dzień nie przyszło wczoraj to nie spodziewałem się, że przyjdzie wieczorem...

Post:21 lut 2012, 11:05
autor: bolek2004
Ta sama sytuacja co koledzy wyżej. Doładowałem 20.02.2012r. mobilnie, minęło 24 godziny i bonusu brak.
Play4you prośba o usunięcie/zamknięcie zgłoszenia nr: 40995432 (wysłałem zgłoszenie dotyczące nie tego numeru, różnica jednej cyfry)
Tu jest na poprawny numer, prośba o przyspieszenie: nr: 40996082
Swoją drogą rzecznik po raz kolejny sobie z nas zakpił tak jak z promocją fanty gdzie była taka sama sytuacja.
Oj nie ładnie, nie ładnie, przez taką politykę na pewno play odczuje spadek klientów, jeszcze przez ten rok może nie bo karty mają rok ważności ale w 2013r. na pewno, ale może być już za późno.

Post:21 lut 2012, 13:21
autor: play4you2
Jeśli chodzi o doładowania z fanty to wszyscy, którzy zgłosili brak bonusu, otrzymali go, także problem został rozwiązany. W tym przypadku będzie tak samo, jeśli przysługiwał wam bonus, a nie otrzymaliście go to należy to zgłosić, a na pewno zostanie zwrócony.

Post:21 lut 2012, 14:16
autor: bolek2004
Właśnie przed chwilą dostałem bonus, nie wiem czy to zasługa reklamacji czy po prostu system im się zapchał, w każdym razie dostałem to co powinno być

Post:21 lut 2012, 14:46
autor: patrix-83
Ja też dostałem już bonus 10% po 30 godzinach i prawdopodobnie pomógł mi w tym PlayForYou na Facebooku i zgłoszenie które do Play napisałem dziś rano :D

Post:21 lut 2012, 14:49
autor: forum_tg
czyli teoretycznie działa. Może uda się, że ktoś z Play się oficjalnie wypowie (chociaż wątpie), ale byłoby miło.

Post:21 lut 2012, 15:25
autor: qper
Ja też już mam bonusy, sporo po czasie ale są.

Reklamacje wiszą więc nie wiem czyja to zasługa ;]

Post:21 lut 2012, 15:42
autor: Quetzal
Patryk83żółwik pisze:Ja też dostałem już bonus 10% po 30 godzinach i prawdopodobnie pomógł mi w tym PlayForYou na Facebooku i zgłoszenie które do Play napisałem dziś rano :D
Raczej nie.
Ja nie robiłem reklamacji a też dostałem dziś rano bonus z niedzielnego doładowania.

Post:21 lut 2012, 18:54
autor: Matyk
Ja również dostałem dziś bonus... tak więc jest w porządku ;)

Post:21 lut 2012, 20:14
autor: patrix-83
PROFESJONALNE PODEJŚCIE SIECI PLAY DO SPRAWY PRZYZNANIA SPÓŹNIONYCH O KILKA GODZIN BONUSÓW ZA DOŁADOWANIE WYKONANE PRZEZ FACEBOOKA W DNIU 20.02.2012:

"Szanowny Panie,

dziękuję za miłą rozmowę, która odbyła się w dniu 21 lutego 2012 roku.

W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że w dniu 21 lutego 2012 roku, Pańskie konto zostało doładowane kwotą w wysokości 0,50 złotych, wynikającą z promocji dotyczącej doładowania Play na Facebook. Bardzo przepraszam za tak długie oczekiwanie na realizację bonusu.

Zgodnie z ustaleniami telefonicznymi, na Pana koncie w dniu dzisiejszym podpięta została Rekompensata w postaci 10 minut do wszystkich sieci, do wykorzystania przez 30 dni. Od dnia 1 marca 2012 roku, na Pana koncie aktywowane zostaną również Rekompensaty w postaci 50 minut o wszystkich sieci, do wykorzystania przez 30 dni od momentu aktywacji Pakietu, a także doładowanie w wysokości 5 złotych.

Zapewniam, że sieć Play jest firmą, która cały czas się rozwija i dba o polepszenie jakości swych Usług z myślą o satysfakcji swoich Klientów.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] , lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Z poważaniem,
.......................
Konsultant Obsługi Klienta"

JESTEM W PEŁNI ZADOWOLONY Z TAKIEGO ZAŁATWIENIA SPRAWY I JEŚLI TAK ZAWSZE BĘDZIE DZIAŁAĆ OBSŁUGA KLIENTA W PLAY TO JA NAMAWIAM KOLEJNE OSOBY DO PRZEJŚCIA DO PLAY ABY NIE PRZEPŁACAŁY W SWOICH OBECNYCH SIECIACH :D :D :D
DZIĘKUJĘ RÓWNIEŻ PlayForYou ZA POMOC :D

Post:22 lut 2012, 07:15
autor: forum_tg
PLAY4YOU2 prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu ze zgłoszenia: 40844264, wasz pracownik popisał się pełną indolencją, a najgorsze ze napisał nie na temat. Problem rozpoczął się w dniu 08.02, a on pisze o zmianach od dnia 21.02 - to po pierwsze, po drugie nie ustosunkował się w ogóle do drugiej części mojego zgłoszenia.
Nie raz prosiłem o zapoznanie się ze stenogramami rozmowy, ale to chyba dla niektórych jest problem. moja odpowiedź zawarta jest w zgłoszeniu: 41037786.
Pomóż mi proszę, bo przez brak profesjonalizmu pracowników BOK bede zmuszony skierować sprawę do UKE. Nie mogę zrozumieć skoro rozmowa jest nagrana, to jaki problem jest z rozwiazaniem sprawy? wystarczy odsłuchać ja i po temacie.




Matyk pisze:Ja również dostałem dziś bonus... tak więc jest w porządku ;)
nie byłbym taki pewien"
Rzecznik Play pisze:Prace techniczne na doladowania.play.pl

Od 21 lutego na okres kilku tygodni zawieszamy promocje doładowań na Facebooku, doladowania.play.pl i na mobilnej stronie doładowań.

Sytuacja ma związek ze zmianą dostawcy. Kanał doładowań będzie działał (tak, mogą pojawić się przerwy techniczne), ale nie będzie przyznawał bonusu. Przepraszam i zachęcam do korzystania z tej opcji teraz!

W trakcie prac nad systemem dostępna będzie specjalna tymczasowa opcja. Każde doładowanie powyżej 20 zł, realizowane przez te kanały będzie premiowane na koniec miesiąca kwotą 5 zł. Co to znaczy? Doładowujesz się 28 lutego kwotą 30 zł. Na początku marca dostajesz ekstra 5 zł. Doładowujesz się 10 marca kwotą 20 zł. Na początku kwietnia dodamy Ci 5 zł.
źródło: http://blogplay.pl/2012/02/prace-techni ... a-play-pl/

Post:22 lut 2012, 11:34
autor: Andrzej24
Panowie z Play. Co się dzieje, że nie mogę dodzwonić się na numer stacjonarny Iphona. Przedtem nie było problemu a wczoraj i dzisiaj próbuję i problem. W słuchawce słyszę komunikat, że "Połączenie nie może być zrealizowane z tego telefonu". Próbowałem dzwonić z 2 numerów Play i na różnych nadajnikach i to samo.
Nie mogę się połączyć z numerem zaczynającym się na 18540xxxx.
Podejrzewam ogólny problem z tą numeracją. Naprawcie to.
Dajcie tu na forum odpowiedź co jest grane i czy zrobicie coś z tym bo nie mam kontaktu z rodziną i muszę się posiłkować innym operatorem.

Post:22 lut 2012, 21:02
autor: lunatik
Umowa skończyła mi się 1 lutego, rezygnację złożyłem w połowie grudnia, a abonament mam do dzisiaj.
Najpierw tłumaczone było to koniecznością zakończenia cyklu rozliczeniowego (19 dzień miesiąca), a teraz pomyłką komputera :
Odpowiedź na zgłoszenie nr. 41033517.
Szanowny Panie,


w odpowiedzi uprzejmie informuję, iż przez błąd techniczny naszego systemu, Pana umowa zostanie rozwiązana wraz z dniem 19 marca 2012 roku, a nie tak jak zostało ustalone w odpowiedzi na rezygnację: dnia 19 lutego 2012 roku.
Szczerze Pana przepraszam za wszelkie niedogodności z tym związane. Zapewniam, iż nie było to działanie celowe.
W związku z powyższym, po wyłączeniu usługi, proszę o ponowny kontakt z naszym działem za niesłusznie naliczoną fakturę za okres od 20 lutego 2012 roku do 19 marca 2012 roku.
Kilka pytań.
1. jak to jest że Play nie potrafi zakończyć ze mną współpracy?
Ja to odczytuję jako zwykłą próbę naciągnięcia klienta na głupie parę złotych. I łaskawie proponuje się późniejsze skorygowanie faktury (bo pewnie przyjdzie już na zasadach niepromocyjnych czyli 2 razy drożej).
2. Czy może zwyczajnie nie zapłacić faktury z powodu dostarczenia niezamawianej usługi.